MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Libanese tv-presentatrice laat zich de mond niet snoeren

    Libanese tv-presentatrice laat zich de mond niet snoeren

    De Libanese tv-presentatrice Rima Karaki laat niet over zich heen lopen. Ze onderbreekt een Soennitische geleerde tijdens een interview, waarna hij haar vertelt dat ze haar mond moet houden. Bovendien vindt hij het beneden zijn niveau dat hij door een vrouw wordt geïnterviewd. Dat laat Karaki zich niet vertellen.
    Karaki interviewde Hani Al-Seba'i maandag voor Al Jazeera over christenen die zich aansluiten bij islamitische groeperingen als Islamitische Staat (IS). Al Seba'i begon een lang verhaal over de geschiedenis, waarna Karaki hem beleefd onderbrak om hem - gezien de tijd - terug naar het nu te brengen. Maar dat viel verkeerd bij de islamist.

    ,,Luister, breek mijn verhaal niet af. Ik geef antwoord zoals ik zelf wil", zegt hij. ,,Wat is dit voor gedrag?" Vlak daarna loopt de spanning nog verder op. ,,Ben je klaar? Hou je mond, zodat ik kan praten", zegt hij tegen Karaki. ,,Het is beneden mijn niveau om door een vrouw te worden geïnterviewd. Jij bent een vrouw die..."

    Voordat hij kan antwoorden heeft Karaki zijn microfoon uitgezet. ,,Genoeg, we stoppen ermee", zegt ze. ,,In deze studio bepaal ik wat er gebeurt. Of er is sprake van wederzijds respect, of het gesprek is voorbij."

    De beelden werden op YouTube gezet door MEMRI, een mediawaakhond uit het Midden-Oosten.

    Jihadist
    Het is niet de eerste keer dat Al Seba'i op televisie in een confrontatie terecht komt. Na de dood van Osama Bin Laden kreeg hij ook al ruzie met een presentator van Al Jazeera.

    Al Seba'i vluchtte naar Londen nadat hij in Egypte was veroordeeld tot 15 jaar celstraf voor het lid zijn van Jihad-groepering. Volgens de Verenigde Naties hoort de groep bij al-Qaida.



    Tuurlijk woont meneer niet in een of ander geweldig Islamitisch land, maar onder de ongelovigen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    "I run the show"

    EPIC!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Prachtig!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Waar kan ik een levensverzekering op haar afsluiten?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Christenen die zich aansluiten bij IS? Ze bedoelen Christenen die gedwongen worden om mee te doen of anders te moeten zien hoe hun kinderen worden onthoofd.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooi dit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahah mooi voor op internationale vrouwen dag...............en nu verder mond houden en terug die keuken in

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •