MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Ede, Netherlands
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Wat nog meer dan?
    Waarschijnlijk ook op het open FOX kanaal gratis evenementen, prefight shows en live verslag op locatie.
    Ik zit binnenkort met FOX en zal dan meer horen.
    Goed dat zij er zo mee bezig zijn, nu de rest van Nederland nog.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Komt vanzelf, het is een mooie sport, mannen houden van vechten, die kijken sowieso. Het enige wat we moeten hebben is iemand waarvoor heel nederland gaat kijken. Een soort Badr Hari in de kooi dus.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Komt vanzelf, het is een mooie sport, mannen houden van vechten, die kijken sowieso. Het enige wat we moeten hebben is iemand waarvoor heel nederland gaat kijken. Een soort Badr Hari in de kooi dus.
    Dat zou Struve kunnen zijn. Is down to earth en daar houden wij Nederlanders van he. Als hij nog wat stappen zet en bovenin serieus gaat meedraaien heb je een potentiële publiekstrekker. Mousasi heeft die uitstraling niet en Overeem is te oud. Overeem is misschien wel een klootzak maar is wel behoorlijk welbespraakt en geen domme gozer.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Waarom heeft Mousasi die uitstraling niet, is hij te donker voor je?

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Waarom heeft Mousasi die uitstraling niet, is hij te donker voor je?
    Wat the fuck is jouw probleem jongen? Of is dit een soort humor die ik niet deel? Overeem is overigens nog een tikje donkerder.
    Ik ben in ieder geval niet gediend van dit soort geintjes snotaap.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Was een simpele vraag, maar dat jij je zo op je pik getrapt voelt blijkt dat het wel iets bij je naar boven brengt. LightHeavyweight denk dat alleen een licht getinte Ariër een grote publiekstrekker kan zijn voor de Nederlandse volk.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Was een simpele vraag, maar dat jij je zo op je pik getrapt voelt blijkt dat het wel iets bij je naar boven brengt. LightHeavyweight denk dat alleen een licht getinte Ariër een grote publiekstrekker kan zijn voor de Nederlandse volk.

    Pfff. De manier waarop jij de bokssport verdedigd, als of je leven er van afhangt, vond ik al vreemd. Dit hierboven is nog vreemder. En lichtgetinte ariers bestaan niet. Rare kwiebes ben je.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Ah oke, dus een bleke huid is ideaal? Wat hebben jij en NichtHeavyWeight verder samen besproken over het ideale Arische MMA vechter?

  9. #34
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    T15 moet jij je niet eens bezig gaan houden met iets nuttigs? Mma snap je niks van, evenals van marketing dat is wel duidelijk. Mousasi is een wereldvechter maar geen grote publiekstrekker (struve ook niet btw) en dat heeft er niks mee te maken met of hij nou blank,donker of groen is. Het gegeven dat jij dat meteen als discriminerend argument ziet zegt meer over jou dan over wie dan ook.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    T15 moet jij je niet eens bezig gaan houden met iets nuttigs? Mma snap je niks van, evenals van marketing dat is wel duidelijk. Mousasi is een wereldvechter maar geen grote publiekstrekker (struve ook niet btw) en dat heeft er niks mee te maken met of hij nou blank,donker of groen is.
    Maar wat nou als hij blond haar had? Dat is het argument dat ik je presenteer.

  11. #36
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dan ook niet, hij is gewoon te saai. Niet alles heeft met discriminatie te maken, dat je dat denkt heeft waarschijnlijk vooral betrekking op het feit dat jij je altijd benadeeld en beledigd voelt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dan ook niet, hij is gewoon te saai. Niet alles heeft met discriminatie te maken, dat je dat denkt heeft waarschijnlijk vooral betrekking op het feit dat jij je altijd benadeeld en beledigd voelt.
    Oke dan mijn allerlaatste argument. Welke is een grotere publiekstrekker voor Holland, links of rechts? Wees eerlijk aub.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Oh my god je heb eht teveel vrije tijd. Ik denk links, maar puur omdat hij op super sayin vegeta lijkt.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Maar wat nou als hij blond haar had? Dat is het argument dat ik je presenteer.

    Je hebt gelijk man. Toen Overeem zn haar geblondeerd had stond ie op alle voorpagina's. En kijk nu.
    Racismussss sein!! EINZZ.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hoop maar niet dat het voor deze ene keer is maar ook voor toekomstige PPV's.
    De week daarna wordt UFC Fight night uitgezonden op de betaalzender.
    UFC unleashed wordt nu ook al uitgezonden op Fox Internationaal.
    The ultimate fighter en de europese ufc's worden op de gratis fox zender uitgezonden had ik gelezen.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Ah oke, dus een bleke huid is ideaal? Wat hebben jij en NichtHeavyWeight verder samen besproken over het ideale Arische MMA vechter?
    Oh gast, waar is het mis gegaan!? Ik kijk niet ras of afkomst, wat een aanname zeg. Bleke huid ideaal? Denk je dat ik in die hoek zit? LIjkt me niet hè.........als donkere Molukker.

  17. #42
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je moet er niet meer op reageren man, vind hij alleen maar grappig. Hij gaat je inbox ook besmeuren met beledigingen om je uit de tent te lokken.
    Laat lekker gaan.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    weer een topic helemaal verziekt...
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #44
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by G_tjin View Post
    Waarschijnlijk ook op het open FOX kanaal gratis evenementen, prefight shows en live verslag op locatie.
    Ik zit binnenkort met FOX en zal dan meer horen.
    Goed dat zij er zo mee bezig zijn, nu de rest van Nederland nog.
    Wel echt goed zeg. Is het een mogelijkheid dat jullie dat zelf gaan doen? Mooie carriere move!

  20. #45
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    T15Boxing heeft gewoon een punt. Hetzelfde zag je in de K1. Ernesto Hoost en Bonyaski kregen nooit veel aandacht en hun prestatie worden altijd gebagatelliseerd terwijl Aerts en Schilt veel meer waardering krijgen. Nu ook in de UFC Jones en Anderson silva worden altijd afgezeken terwijl de blanke kampioenen worden opgehemeld.

  21. #46
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    T15Boxing heeft gewoon een punt. Hetzelfde zag je in de K1. Ernesto Hoost en Bonyaski kregen nooit veel aandacht en hun prestatie worden altijd gebagatelliseerd terwijl Aerts en Schilt veel meer waardering krijgen. Nu ook in de UFC Jones en Anderson silva worden altijd afgezeken terwijl de blanke kampioenen worden opgehemeld.
    Zoals Jones of zoals Aldo die de GOAT worden genoemd?
    Naja laat ook maar, terug OT.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    T15Boxing heeft gewoon een punt. Hetzelfde zag je in de K1. Ernesto Hoost en Bonyaski kregen nooit veel aandacht en hun prestatie worden altijd gebagatelliseerd terwijl Aerts en Schilt veel meer waardering krijgen. Nu ook in de UFC Jones en Anderson silva worden altijd afgezeken terwijl de blanke kampioenen worden opgehemeld.
    De UFC heeft meer gekleurde vechters als blanke...dus das een beetje raar statement

  23. #48
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    T15Boxing heeft gewoon een punt. Hetzelfde zag je in de K1. Ernesto Hoost en Bonyaski kregen nooit veel aandacht en hun prestatie worden altijd gebagatelliseerd terwijl Aerts en Schilt veel meer waardering krijgen. Nu ook in de UFC Jones en Anderson silva worden altijd afgezeken terwijl de blanke kampioenen worden opgehemeld.
    Sarcasme... toch?
    Last edited by The Company; 14-03-2015 at 16:17.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hoop dat de Nederlandse vechters het goed doen vanavond.
    Last edited by The Company; 14-03-2015 at 16:17.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem: Verwacht een explosief spektakel

    Gisteren, 12:07

    FOX Sports zendt komend weekend voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis de Ultimate Fighting Championship (UFC) uit, een kampioenschap met 's werelds beste vechters in de Mixed Martial Arts (MMA).

    Alistair Overeem is de bekendste Nederlander in de UFC. De geboren Engelsman (met een Jamaicaanse vader en Nederlandse moeder) maakte zijn debuut in 2011 en was toen meteen verantwoordelijk voor het gevecht van het jaar toen hij binnen drie minuten de Amerikaanse topfavoriet Brock Lesnar knock-out sloeg.

    De 34-jarige zwaargewicht loopt al twee decennia mee in het profwereldje en durft de volgende uitspraak daarom glashard aan. ''De MMA gaat het kickboksen qua populariteit overtreffen. Daar ben ik al vijftien jaar van overtuigd'', zegt Overeem tegen FOX Sports. ''Dat FOX Sports de UFC nu ook live gaat uitzenden, bewijst dat mijn voorspelling gaat uitkomen. Ik vind het een topontwikkeling, waar ik erg trots op ben. Ik voel me vereerd dat ik de eerste Nederlander in de UFC ben die live op de Nederlandse tv te zien is.''

    Overeem, bijgenaamd 'The Reem', stapt zaterdag in Dallas, Texas, in de ring met Roy Nelson, de nummer acht van de UFC-ranking. De 38-jarige Amerikaan staat slechts één plaatsje hoger dan de Nederlander. Het belooft een spannend gevecht op het scherp van de snede te worden. ''Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik voor de snelle knock-out ga'', aldus Overeem. ''Ik wil het vroegtijdig afmaken. Maar Roy heeft een harde rechtse hoek, is agressief en zal snel mijn kaak zoeken. Ik verwacht een spektakel.''

    Volgens de bookmakers is Overeem favoriet. ''Ik ben ook goed getraind en barst van het vertrouwen. Ik ben scherp en in vorm en verwacht een explosieve wedstrijd.'' De Nederlander won zijn laatste UFC-gevecht, in december, van landgenoot Stefan Struve. Hij heeft de smaak te pakken en richt zich op zijn droom: de UFC-titel in het zwaargewicht winnen. ''Dat blijft het ultieme doel en daar ga ik voor.''

    Ook de vrouwen komen in Dallas in actie. De Nederlandse Germaine de Randamie is de nummer vijftien in het bantamgewicht. De 30-jarige geboren Utrechtse treedt in de 'early prelims' (voorrondes) aan tegen de 20-jarige Larissa Pacheco uit Brazilië. Ze vindt het fantastisch dat de UFC-gevechten eindelijk op de Nederlandse tv te zien zijn. ''Ik wil het wel een mijlpaal noemen. Echt geweldig! Nederland is sterk vertegenwoordigd in de vechtsport; we behoren zeker tot de top drie van de wereld. Dus het werd wel tijd, vond ik.''

    De Randamie weet wel waarom mensen komend weekend moeten inschakelen op FOX Sports. ''Omdat MMA een pure sport is. Twee mensen in een kooi of ring die het samen uitknokken, zonder aanziens des persoon. Techniek, discipline, cultuur en mentale kracht komen samen op een vlak waarop twee gladiatoren uitmaken wie er de sterkste is. De weg naar een gevecht toe kennen mensen vaak niet, maar komt er wel in tot uiting. Daarna geven we elkaar een dikke knuffel en is het klaar. Dat maakt het zo geweldig om naar te kijken.''

    Haar bijnaam 'The Iron Lady' verraadt dat haar wil om te winnen erg groot is. ''Dat kun je wel zeggen ja. Ik heb dat zelfs bij een potje schaken of backgammon. Maar ik wil in Dallas toch vooral graag een geweldige prestatie neerzetten. Dat is het belangrijkste. Als mijn tegenstander dan sterker is, so be it. Dat is de essentie van de sport. Zolang ik maar alles gegeven én plezier gemaakt heb.''

    De Randamie vindt zichzelf favoriet voor het duel met Pacheco. ''Als ik geen grote fouten maak, gaat die Nederlandse vlag de lucht in. Daar heb ik vertrouwen in.'' (FOX Sports)

    UFC 185 is in de nacht van zaterdag op zondag vanaf 03.00 uur live te zien op FOX Sports 2 en via FOX Sports GO.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •