MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk ook wel dat die wint maar deze filmpjes zeggen mij niet zo veel Floyd spart over het algemeen tegen nobody's. Ook zijn er wild west verhalen dat Floyd zogenaamd Zab Judah alle hoeken van ring heeft laten zien maar Zab Judah zegt dat daar niks van klopt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik denk dat manny alvast een rietje mag bestellen want floyd maakt geen grappen.
    Ik dacht dat je het voorheen nog lastig vondt om te oordelen wie er zou winnen.

  3. #28
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik dacht dat je het voorheen nog lastig vondt om te oordelen wie er zou winnen.
    Het is zowiezo lastig maar ik ga en hoop toch op floyd ik heb pac nooit de voordeel gegeven, in tegenstelling tot andere mensen vind ik de style van mayweather mooi om naar te kijken.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default


    hoeveel schelen ze eigenlijk qua gewicht? pacman lijkt wel 10 kilo lichter nu al?
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Beide heren zien er scherp uit , can't wait

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik wil mijn account wel op het spel zetten als mayweather verliest mogen jullie mijn account deleten als hij wint krijg ik van iedereen reps inclusief mods.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat winnen wij daarmee dan? Je komt toch wel terug

  8. #33
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Belgique
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    Floyd spart tegen nobody's? Corley en Judah nobody's? Lijkt me niet helemaal te kloppen...

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Denk ook wel dat die wint maar deze filmpjes zeggen mij niet zo veel Floyd spart over het algemeen tegen nobody's. Ook zijn er wild west verhalen dat Floyd zogenaamd Zab Judah alle hoeken van ring heeft laten zien maar Zab Judah zegt dat daar niks van klopt.

  9. #34
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mayweather is altijd scherp. Je kan veel van em zeggen, maar hij komt altijd maximaal voorbereid. Dat sparren zegt me niet zoveel. 'Styles make fights' en dat is ook waarom deze partij altijd interessant is geweest. Er zijn heel wat betere boksers dan Maidana, maar toch zorgde de manier van boksen van Maidana ervoor dat Mayweather niet helemaal kon doen wat hij wilde. Pac heeft een hele aparte, maar unieke style. De vraag is hoe Mayweather daarop reageert en of dat voor problemen zorgt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •