MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 86
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Wat word beweerd wat deze man heeft gedaan valt in het niet van Israel wat heeft gedaan de laatste tientallen jaren.
    Ondertussen bezoekt de selectie van Barcelona Israel en word Barcelona en Messi aanbeden door velen.

    Maar daar hoor je niemand over..
    Is toch geen niveau dit man? Kom op hé.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Jesse Owens had ook niks te vrezen. Hij mocht zelfs gewoon in het restaurant eten met de hele rest en door de voordeur komen. Er bestond geloof ik ooit zelfs een foto van Owens met Hitler. Terwijl hij thuis met de vrachtlift naar zijn eigen huldiging moest. Dus ik denk dat je een uitnodiging van Hitler voor op de koffie gerust kunt aannemen. Ik weet alleen niet of hij wel koffie dronk.
    LOL

    Ik vind Hitler inderdaad geen koffie drinker (is toch iets te donker), lijkt mij meer het persoon die melk drinkt

  4. #54
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Sorry maar ik zie daar geen logica in je wordt uitgenodigd ff google wat deze man onder zijn nagels heeft, mij lijkt het eerder een uitnodiging van de president van tjetjenie die gek is op vechtsport ow leuk ik ga, waarom zou je eerst moeten zoeken naar iemands verleden als je er geen motief voor hebt, ik zelf heb nooit tot voor kort gehoord van deze kadirov.

    Maar ja guilty by association je hoeft niet ver te zoeken, prinses maxima haar vader heeft mensen laten martelen en zij heeft geen afstand gedaan van haar vader, mabel smith ging willens en wetens met een crimineel een boef waarvan ze wist dat het een boef was voor moorden ook niet moeilijk was. Ik heb ramon dekkers 's bezoek aan thailand al vernoemd waarvan de koningshuis ook een dictariale regime is, of spong die geeerd werd door bouterse en zo kan je maar door gaan ik vind dan dat je dat bij iedereen moet doen dezelfde oordeelsmethode gebruiken en niet selectief en bij andere wegkijken.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij wist de vader van martelingen echter was Videla welke de martelingen liet uitvoeren.....beide vieze mannetjes....

    Maar die vechters mogen natuurlijk omgaan met wie zij willen en pakken wat ze pakken kunnen. Het is maar wat je zelf belangrijk vind. Wij mogen daar weer van alles van vinden.

  6. #56
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    LOL

    Ik vind Hitler inderdaad geen koffie drinker (is toch iets te donker), lijkt mij meer het persoon die melk drinkt
    Je kunt er iig van op aan dat hij genoeg gebak voor je zal hebben. Hij was dol op zoet. Met name taarten.
    Ik vind het geen erg sympathieke gozer BTW. Hij was van plan om iedereen verplicht vegetarisch/veganistisch te laten eten. No fucking way!!

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Wat word beweerd wat deze man heeft gedaan valt in het niet van Israel wat heeft gedaan de laatste tientallen jaren.
    Ondertussen bezoekt de selectie van Barcelona Israel en word Barcelona en Messi aanbeden door velen.

    Maar daar hoor je niemand over..
    Het verschil is dat, wat wordt beweerd dat Israel heeft gedaan, tientallen jaren eroverheen gingen. Die gast heeft er minder dan 10 jaar over gedaan. Iig toch blij dat Israel weer mag meedoen. Begon het al wat antisemitisch te vinden dat men hun blijkbaar negeerde. Krijg je straks weer met koeieletters in de krant: Kickboksers weigeren in discussie over vechters die met terrorist feesten Israel te noemen.

  8. #58
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Binnen 3 pagina's hebben we Badr Hari, Tsjetjenie, Maxima/haar pa, de USA, Israel, Adolf Hitler en gebak: zelfs voor de betere zoek algoritmes wordt dit lastig te plaatsen topic

  9. #59
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Binnen 3 pagina's hebben we Badr Hari, Tsjetjenie, Maxima/haar pa, de USA, Israel, Adolf Hitler en gebak: zelfs voor de betere zoek algoritmes wordt dit lastig te plaatsen topic
    k-3 is uit elkaar ...............ajb..........voor google SERP
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Als dat echt zo is snap ik bepaalde reacties wel, maar neem wel in acht dat zijn gasten dat mischien niet weten,
    Ik kan me goed voorstellen, dat ze persoonlijk niet aanwezig waren bij elke moord en martelpraktijken van Kadyrov.
    Alleen als iemand je uitnodigd voor een feestje naar de ander kant van de wereld, dan vraag je wel even na wie dat gene is, ook al doe je dat puur uit nieuwsgierigheid. Dan kom je toch snel achter dat Kadyrov en zijn mensen niets eens Amerika of Europa mogen binnen komen, wegens de oorlogsmisdaden en schenden van mensenrechten. Dat moet toch wel voldoende zijn om bepaalde conclusies te trekken.
    Kadyrov staat allang bekend als een van de rijkste mensen van Rusland, die gewoon gek is op beroemdheden en daar de nodige centjes voor over heeft. En om nou te denken, dat al die mma stars, boksers, ex-voetballsterren, acteurs, zangers enz. enz. niet weten wie Kadyrov is, dat is natuurlijk onzin.
    Als je voor een avondje stappen 5 ton rijker bent, dan zijn de morele principes niet zo belangrijk, zo te zien.

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Idd voor veel geld zijn voor veel mensen principes niet meer belangrijk.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RED SCORPION View Post
    Ik kan me goed voorstellen, dat ze persoonlijk niet aanwezig waren bij elke moord en martelpraktijken van Kadyrov.
    Alleen als iemand je uitnodigd voor een feestje naar de ander kant van de wereld, dan vraag je wel even na wie dat gene is, ook al doe je dat puur uit nieuwsgierigheid. Dan kom je toch snel achter dat Kadyrov en zijn mensen niets eens Amerika of Europa mogen binnen komen, wegens de oorlogsmisdaden en schenden van mensenrechten. Dat moet toch wel voldoende zijn om bepaalde conclusies te trekken.
    Kadyrov staat allang bekend als een van de rijkste mensen van Rusland, die gewoon gek is op beroemdheden en daar de nodige centjes voor over heeft. En om nou te denken, dat al die mma stars, boksers, ex-voetballsterren, acteurs, zangers enz. enz. niet weten wie Kadyrov is, dat is natuurlijk onzin.
    Als je voor een avondje stappen 5 ton rijker bent, dan zijn de morele principes niet zo belangrijk, zo te zien.
    hmm het is me wel vaak opgevallen dat Amerikanen zwaar naïef kunnen zijn over hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat, al zijn ze veel criminaliteit gewend. Zeker als het om Europa gaat denken ze dat het hier een soort Disney Land is.

    En ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hiervoor 5 ton zouden krijgen, eerder 50k ofzo; die Kadyrov heeft wel vaker beroemdheden op bezoek, op die manier is zijn geld wel erg snel op.
    Last edited by ijsbier; 19-03-2015 at 12:01.

  13. #63
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RED SCORPION View Post
    Ik kan me goed voorstellen, dat ze persoonlijk niet aanwezig waren bij elke moord en martelpraktijken van Kadyrov.
    Alleen als iemand je uitnodigd voor een feestje naar de ander kant van de wereld, dan vraag je wel even na wie dat gene is, ook al doe je dat puur uit nieuwsgierigheid. Dan kom je toch snel achter dat Kadyrov en zijn mensen niets eens Amerika of Europa mogen binnen komen, wegens de oorlogsmisdaden en schenden van mensenrechten. Dat moet toch wel voldoende zijn om bepaalde conclusies te trekken.

    .Kadyrov staat allang bekend als een van de rijkste mensen van Rusland, die gewoon gek is op beroemdheden en daar de nodige centjes voor over heeft. En om nou te denken, dat al die mma stars, boksers, ex-voetballsterren, acteurs, zangers enz. enz. niet weten wie Kadyrov is, dat is natuurlijk onzin.
    Als je voor een avondje stappen 5 ton rijker bent, dan zijn de morele principes niet zo belangrijk, zo te zien.
    Dat kan jij onzin vinden ik denk daar anders over, de kans bestaat dat het zo is en dan heb ik het over dat zij de details van zijn verleden niet kennen, wel dat hij controversieel is.

    Als die kans er is dat zij daadwerkelijk niet over de gruweldaden op de hoogte zijn waarom niet iemand het voordeel van de twijfel geven in plaats van meteen mensen betichten van immoraliteit, stel dat je er naast zit dan heb je voor niks te snel naar iemand zitten wijzen. Het is toch beter om ruimte over te laten voor andere verklaringen die weliswaar toch wel mogelijk zijn en niet zooo ver gezocht

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    En ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hiervoor 5 ton zouden krijgen, eerder 50k ofzo; die Kadyrov heeft wel vaker beroemdheden op bezoek, op die manier is zijn geld wel erg snel op.
    Zal wel meevallen. Hij zit tenslotte op een dikke laag olie.

  15. #65
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dat kan jij onzin vinden ik denk daar anders over, de kans bestaat dat het zo is en dan heb ik het over dat zij de details van zijn verleden niet kennen, wel dat hij controversieel is.
    Dus ze zijn te st00pid om wikipedia te gebruiken?

  16. #66
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dus ze zijn te st00pid om wikipedia te gebruiken?

    Dus omdat je wikipedia niet gebruikt om meteen iemand te google bij wie je bent uitgenodigd ben je meteen stupid.
    Iemand hoeft maar een kleine misstap te maken bewust of onbewust en hij wordt meteen uitgekotst en afgezeken hier op mf, er wordt ook zelden de voordeel van de twijfel gegeven of gekeken naar andere mischien niet voor de hand liggend maar wel mogelijke verklaringen.
    Last edited by tarantula; 19-03-2015 at 12:50.

  17. #67
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dus omdat je wikipedia niet gebruikt om meteen iemand te google bij wie je bent uitgenodigd ben je meteen stupid.
    De president van xxx is niet "iemand".

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    En ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hiervoor 5 ton zouden krijgen, eerder 50k ofzo; die Kadyrov heeft wel vaker beroemdheden op bezoek, op die manier is zijn geld wel erg snel op.
    Ik kan het mij voorstellen dat jij het je moeilijk voorstelt.
    Naar alle waarschijnlijkheid kan je ook moeilijk voorstellen hoe iemand kado's zoals horloges van 100.000 $ weggeeft aan zijn "bezoekers". Waarschijnlijk heb jij dat zelf ook nooit gedaan.
    Er zijn meerdere dingen dat wij, dus mensen zoals ik en jij ons moeilijk kunnen voorrstellen, toch neemt het niet weg dat er in de wereld mensen zijn, die geen moeite hebben om hier en daar paar mil weg te geven voor hun hobby.
    btw het hoeft ook niet per se uitgerekend 5 ton per persoon hoor. Hangt helemaal van je "status" af. Het kan zijn dat de ene wat minder en de ander wat meer krijgt. Wel meer dan die 50k die jij in je gedachten heb. Maar doet er verder ook niet toe. Daar gaat het ook niet zo om, gaat wel om waar mensen toe bereid zijn voor geld, en daar vallen beroemdheden en topsporters ook onder.

  19. #69
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Dus omdat je wikipedia niet gebruikt om meteen iemand te google bij wie je bent uitgenodigd ben je meteen stupid.
    Iemand hoeft maar een kleine misstap te maken bewust of onbewust en hij wordt meteen uitgekotst en afgezeken hier op mf, er wordt ook zelden de voordeel van de twijfel gegeven of gekeken naar andere mischien niet voor de hand liggend maar wel mogelijke verklaringen.
    Kleine misstap, kom op hé wel een beetje reëel blijven. Iedereen (dus ik ook) gebruikt in een een discussie de feiten op een bepaalde manier zodat het hem of haar het beste uitkomt maar feiten moeten wel enigszins feiten blijven.
    Trek dan de conclusie: Kadyrov is een massamoordenaar maar ik vind dat de vechters niks te verwijten valt, prima verder.

  20. #70
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Kleine misstap, kom op hé wel een beetje reëel blijven. Iedereen (dus ik ook) gebruikt in een een discussie de feiten op een bepaalde manier zodat het hem of haar het beste uitkomt maar feiten moeten wel enigszins feiten blijven.
    Trek dan de conclusie: Kadyrov is een massamoordenaar maar ik vind dat de vechters niks te verwijten valt, prima verder.
    Met kleine misstap bedoel ik dat de vechters wellicht niet op de hoogte waren van kadirov's verleden ik zie dat als een kleine misstap. Verder ben ik het met jou conclusie eens, alleen sommige mensen hier houden geen ruimte over voor mogelijke scenarios die mischien voor de hand liggen en omdat het niet voor de hand ligt zijn pietje en keesje meteen immoreel.

    Het feit dat sommige dat onwaarschijnlijk achten dat zij onwetend zijn over kadirov sta ik ook achter, enige waar ik tegen ben is definitieve uitspraken doen en meteen ervan uitgaan dat het 100% zo is en daarmee de vechters ook beticht.
    Last edited by tarantula; 19-03-2015 at 13:48.

  21. #71
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Denk je dat Badr ook onwetend is? Die is er al eerder geweest tenslotte.

  22. #72
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Denk je dat Badr ook onwetend is? Die is er al eerder geweest tenslotte.
    Zou kunnen, ik weet niet wat voor persoon hij is mensen met veel geld leven met bepaalde dingen in andere realiteit mischien interesseert politiek ze niet echt en zijn ze alleen bezig met trainen reizen feesten met andere bekende mensen omgaan.

  23. #73
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Misschien was die ook onwetend wie Martha was?

  24. #74
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien was die ook onwetend wie Martha was?
    Zou je denken? Mischien is hij zelfs onwetend over dat martha doodgeschoten is en is hij in de waan dat hij hem nog ergens in het nachtleven tegenkomt.

  25. #75
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Blijkbaar weet de NY Times wel wie het is. Misschien dat Weidman & co gewoon geen kranten lezen.
    Chechen’s Ties to Putin Are Questioned Amid Nemtsov Murder Case

    By DAVID M. HERSZENHORNMARCH 19, 2015


    Photo




    http://www.nytimes.com/2015/03/20/wo...=top-news&_r=0

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •