MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 86
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default Werdum, Weidman, Mir en Badr Hari op feestje van Ramzan Kadyrov.

    Ziet er gezellig uit Badr is wel een paar kilootjes aangekomen...

    http://www.bloodyelbow.com/2015/3/16...rov-akhmat-mma
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ze zullen er wel veel poen voor krijgen om bij dat tuig een feestje te vieren gaat helemaal nergens meer over
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ze zullen er wel veel poen voor krijgen om bij dat tuig een feestje te vieren gaat helemaal nergens meer over
    precies wat ik dacht, wat moet je daar anders bij dat gajes

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Lekker gezellig met zijn allen op de koffie bij de roverhoofdman, zoiets.

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Waardeloze personen, geen enkel respect meer voor.
    Misschien kampioenen alles maar in mijn ogen gewoon losers.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Waardeloze personen, geen enkel respect meer voor.
    Misschien kampioenen alles maar in mijn ogen gewoon losers.
    x2

    En maar afvragen waarom er kwaad over de "vechtsport" wordt gesproken.
    Je kan ook niet gaan!
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Lekker gezellig met zijn allen op de koffie bij de roverhoofdman, zoiets.
    Inderdaad vreemd dat je jezelf voor zoiets leent... Die gast heeft nogal wat op zijn kerfstok. Je kan er ook voor kiezen om de uitnodiging af te slaan.


  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Was Badr niet aan het deadliften in Dubai met Pappa Mike?

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Die gasten hebben waarschijnlijk geen idee wie hij is en wat hij doet.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het allemaal zwaar overdreven wat mensen hier roepen, vanuit onze westerse perspectief kan je inderdaad vraagtekens zetten bij Kadyrov en zal hij vast geen lieverdje zijn maar geldt dat niet voor alle (wereld)leiders? Mensen als Obama schuilen achter een net pak en zeggen altijd dat ze dingen liever diplomatiek willen oplossen maar ondertussen zijn zij het die ook een hoop onschuldigen slachtoffers maken. Ze gooien bommen in teken van de zogenaamde 'vrijheid'. Maar ondertussen zijn zij ook de absolute recordhouder van de meeste invasies ooit. Iemand die een beetje verder kijkt dan het 8 uur journaal weet dat er hele andere belangen spelen.

    Dit zijn voor vechters prima gelegenheden om extra geld te verdienen want helaas worden ze niet uitgenodigd op het witte huis als ze een wereldtitel winnen. Ik vind het wel mooi dat men in Tsjetsjenie veel respect heeft voor vechters en zij wel investeren om de sport in hun land groot te maken. Het is maar net aan wie je het vraagt wie de grootste boef is, grote kans dat zij vanuit hun positie Amerika zullen aanwijzen als de grote boze wolf, net als dat wij dat vinden van hun als je onze westerse media moet geloven.

    Als ik zo een uitnodiging zou krijgen om als vechter extra geld te verdienen dan zou ik geen nee zeggen. Politiek laat ik wel aan andere over. Vergeet overigens niet dat vechters nou eenmaal niet bakken met geld verdienen en zijn dit soort tripjes een ontspannen manier om niet alleen geld te verdienen maar ook de wereld te zien.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik vind het allemaal zwaar overdreven wat mensen hier roepen, vanuit onze westerse perspectief kan je inderdaad vraagtekens zetten bij Kadyrov en zal hij vast geen lieverdje zijn maar geldt dat niet voor alle (wereld)leiders? Mensen als Obama schuilen achter een net pak en zeggen altijd dat ze dingen liever diplomatiek willen oplossen maar ondertussen zijn zij het die ook een hoop onschuldigen slachtoffers maken. Ze gooien bommen in teken van de zogenaamde 'vrijheid'. Maar ondertussen zijn zij ook de absolute recordhouder van de meeste invasies ooit. Iemand die een beetje verder kijkt dan het 8 uur journaal weet dat er hele andere belangen spelen.

    Dit zijn voor vechters prima gelegenheden om extra geld te verdienen want helaas worden ze niet uitgenodigd op het witte huis als ze een wereldtitel winnen. Ik vind het wel mooi dat men in Tsjetsjenie veel respect heeft voor vechters en zij wel investeren om de sport in hun land groot te maken. Het is maar net aan wie je het vraagt wie de grootste boef is, grote kans dat zij vanuit hun positie Amerika zullen aanwijzen als de grote boze wolf, net als dat wij dat vinden van hun als je onze westerse media moet geloven.

    Als ik zo een uitnodiging zou krijgen om als vechter extra geld te verdienen dan zou ik geen nee zeggen. Politiek laat ik wel aan andere over. Vergeet overigens niet dat vechters nou eenmaal niet bakken met geld verdienen en zijn dit soort tripjes een ontspannen manier om niet alleen geld te verdienen maar ook de wereld te zien.
    X2

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari heet gisteren een sponsorcontract getekend met Kadyrov. Als tegenprestatie zal Badr een aantal maal per jaar de vechters van Kadyrovs nieuw opgerichte MMA team (Team Akhmat Fight Club) trainen op het staande gevecht.

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik vind het allemaal zwaar overdreven wat mensen hier roepen, vanuit onze westerse perspectief kan je inderdaad vraagtekens zetten bij Kadyrov en zal hij vast geen lieverdje zijn maar geldt dat niet voor alle (wereld)leiders? Mensen als Obama schuilen achter een net pak en zeggen altijd dat ze dingen liever diplomatiek willen oplossen maar ondertussen zijn zij het die ook een hoop onschuldigen slachtoffers maken. Ze gooien bommen in teken van de zogenaamde 'vrijheid'. Maar ondertussen zijn zij ook de absolute recordhouder van de meeste invasies ooit. Iemand die een beetje verder kijkt dan het 8 uur journaal weet dat er hele andere belangen spelen.

    Dit zijn voor vechters prima gelegenheden om extra geld te verdienen want helaas worden ze niet uitgenodigd op het witte huis als ze een wereldtitel winnen. Ik vind het wel mooi dat men in Tsjetsjenie veel respect heeft voor vechters en zij wel investeren om de sport in hun land groot te maken. Het is maar net aan wie je het vraagt wie de grootste boef is, grote kans dat zij vanuit hun positie Amerika zullen aanwijzen als de grote boze wolf, net als dat wij dat vinden van hun als je onze westerse media moet geloven.

    Als ik zo een uitnodiging zou krijgen om als vechter extra geld te verdienen dan zou ik geen nee zeggen. Politiek laat ik wel aan andere over. Vergeet overigens niet dat vechters nou eenmaal niet bakken met geld verdienen en zijn dit soort tripjes een ontspannen manier om niet alleen geld te verdienen maar ook de wereld te zien.
    Ik vind dat de lijn in jouw verhaal zeker klopt maar vraag me direct af of jijzelf ook niet alleen het 8 uur journaal hebt gekeken? Kadirov is echt de overtreffende trap van alles wat slecht is.
    Sowieso is die 8 uur journaal opmerking een beetje minachtend van je vind ik, opent niet echt ruimte voor een gezonde discussie.
    Amerika is de grootste agressor ter wereld, dat staat ook voor mij buiten kijf maar dat maakt deze actie niet respectabel. De laatste regels van je verhaal kan ik me totaal niet in vinden, normen en waarden zijn voor mij belangrijk, vechters verdienen geen miljoenen maar deze jongens kunnen er prima van leven en hoeven zich niet (meer) uit de ghetto op te werken.
    Ik bedoel dit alles overigens niet aanvallend maar ben het totaal niet met je eens.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik vind het allemaal zwaar overdreven wat mensen hier roepen, vanuit onze westerse perspectief kan je inderdaad vraagtekens zetten bij Kadyrov en zal hij vast geen lieverdje zijn maar geldt dat niet voor alle (wereld)leiders? Mensen als Obama schuilen achter een net pak en zeggen altijd dat ze dingen liever diplomatiek willen oplossen maar ondertussen zijn zij het die ook een hoop onschuldigen slachtoffers maken. Ze gooien bommen in teken van de zogenaamde 'vrijheid'. Maar ondertussen zijn zij ook de absolute recordhouder van de meeste invasies ooit. Iemand die een beetje verder kijkt dan het 8 uur journaal weet dat er hele andere belangen spelen.

    Dit zijn voor vechters prima gelegenheden om extra geld te verdienen want helaas worden ze niet uitgenodigd op het witte huis als ze een wereldtitel winnen. Ik vind het wel mooi dat men in Tsjetsjenie veel respect heeft voor vechters en zij wel investeren om de sport in hun land groot te maken. Het is maar net aan wie je het vraagt wie de grootste boef is, grote kans dat zij vanuit hun positie Amerika zullen aanwijzen als de grote boze wolf, net als dat wij dat vinden van hun als je onze westerse media moet geloven.

    Als ik zo een uitnodiging zou krijgen om als vechter extra geld te verdienen dan zou ik geen nee zeggen. Politiek laat ik wel aan andere over. Vergeet overigens niet dat vechters nou eenmaal niet bakken met geld verdienen en zijn dit soort tripjes een ontspannen manier om niet alleen geld te verdienen maar ook de wereld te zien.
    Iemand die eermoorden goedkeurt vind ik toch een beetje eng heuur

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Van dat trainen zal weinig van terecht komen.

    een ontspannen manier om niet alleen geld te verdienen maar ook de wereld te zien.
    Yeah right dream on.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Fasada moet volgens mij even Googlen op Kadyrov.
    Vergelijk met Obama, myah right.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik had natuurlijk verwacht dat ik commentaar zou krijgen maar dat vind ik juist leuk aan een discussie. Om te beginnen met het 8 uur journaal opmerking. Die maakte ik vooral omdat ik de laatste tijd merk dat het 8 uur journaal heel gekleurd is. In principe niet zo gek natuurlijk maar het laatste incident waarbij het journaal Poetin afgeschilderde als iemand die de pers niet te woord wou staan en het zo in de montage had geknipt dat het leek of hij de arrogante lul was maar als je de hele film zag op BBC was het gewoon het 8 uur journaal die zat te liegen. Poetin ging wel op de vragen in en was heel beleefd naar de journalisten toe.. Dit is slechts een voorbeeld van hoe manipulatief zij berichtgeving kunnen sturen... Ik kijk overigens bijna altijd het journaal al is het alleen om het standpunt vanuit het westen te zien.

    Laat overigens geen misverstand over zijn dat ik liever in het Westen woon met de normen en waarden die er aan verbonden zijn. Ik zelf hecht veel waarde aan vrijheid en een open samenleving. Dat men in andere landen eermoord of de doodstraf door middel van steningen nog hebben is voor mij ook stuitend maar verplaats je in hun, als men dat daar heel normaal vind om je hand af te hakken als je steelt is het moeilijk hun te overtuigen dat zoiets niet kan. Maakt dat het goed? Nee absoluut niet maar ook onze maatschappij was vroeger net zo gek waarbij wij heksen op de brandstapel gooide. Dat is net zo bizar maar ik weet zeker als wij in die tijd hadden geleefd konden wij ons daar prima in vinden.

    Het had hun misschien gesierd om inderdaad nee te zeggen maar zolang ik niet in wordt ingehuurd om politiek een statement te maken dan vind ik dat het best moet kunnen. Kijk het is heel nobel om inderdaad te zeggen dat je het etisch onverantwoord is om bij zo iemand op de koffie te komen maar ik zie het probleem niet zo. Amerika doet overigens precies hetzelfde met Saudi Arabie als je het mij vraagt, zo hypocriet is dat. Dat is nou eenmaal menselijk gedrag. Amerika ziet Saudi Arabia als bondgenoot door de olie en knijpt dan ook hun oogjes toe wanneer er weer een vrouw wordt gestenigd omdat ze vreemd ging.

    Maar ho is als zoiets gebeurt in Iran of Syrie, ja dan praat men over een achtergesteld volk en dan zijn het moordernaars en gekken!! Nou ik kan je vertellen in Amerika heb je ook zat gekken rondlopen met hun guncrazy gekkigheid. Als een blanke Amerikaan een school binnen loopt en 50 mensen kapot schiet is het een jonge die depressief en ziek en zou die hoogwaarschijnlijk vroeger gepest zijn maar als hetzelfde gebeurt elders in de wereld is het een terrorist.

    Nogmaals als een vechter zo een uitnodiging zou weigeren heb ik daar begrip voor en siert het hem dat hij vast houdt aan zijn principes, zeker als er een groot geld bedrag aan verbonden zit en krijgt hij mijn respect voor zijn keuze. Alleen als ik naar mezelf kijk zou ik er geen problemen mee hebben persoonlijk... Maar dat is voor iedereen een eigen keuze.

    Overigens vind ik het ook een eng idee dat Amerika gewoon nog mensen afschiet d.m.v. een vuurpeleton en dat er nog onschuldigen mensen op een eiland worden gemarteld zonder een rechtszaak te hebben gehad of dat zij gewoon zonder overleg mensen aan het afluisteren zijn...

    maar ja als ik een uitnodiging krijg voor een feestje met geld, stap ik morgen op het vliegtuig

  18. #18
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer gaat Badr weer vechten?

  19. #19
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    het meest achtelijke is nog die foto van hun met die bontmutsen op..........ik denk als hij had gezegd dat ze een jurk aan moesten dat ze het ook gedaan hadden

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Sensei Seagal komt er ook regelmatig..


  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een huilie huilie zeg.
    De wereld is verrot en en zal enkel verrotter worden.
    Pak wat je pakken kan.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had natuurlijk verwacht dat ik commentaar zou krijgen maar dat vind ik juist leuk aan een discussie. Om te beginnen met het 8 uur journaal opmerking. Die maakte ik vooral omdat ik de laatste tijd merk dat het 8 uur journaal heel gekleurd is. In principe niet zo gek natuurlijk maar het laatste incident waarbij het journaal Poetin afgeschilderde als iemand die de pers niet te woord wou staan en het zo in de montage had geknipt dat het leek of hij de arrogante lul was maar als je de hele film zag op BBC was het gewoon het 8 uur journaal die zat te liegen. Poetin ging wel op de vragen in en was heel beleefd naar de journalisten toe.. Dit is slechts een voorbeeld van hoe manipulatief zij berichtgeving kunnen sturen... Ik kijk overigens bijna altijd het journaal al is het alleen om het standpunt vanuit het westen te zien.
    Poetin is zo kwaad nog niet. RTL heeft ook gelogen over die beste man. Ze hadden beweerd dat ie toen met de Krim kernwapens zou gaan gebruiken als ie zn zin niet kreeg. Terwijl hij ze alleen klaar liet maken en in stelling liet brengen voor eventueel gebruik. Net als iemand die zn auto een grote beurt geeft voor het geval ie ineens de behoefte heeft om te gaan touren.

    maar ook onze maatschappij was vroeger net zo gek waarbij wij heksen op de brandstapel gooide. Dat is net zo bizar maar ik weet zeker als wij in die tijd hadden geleefd konden wij ons daar prima in vinden.
    Ik herinner me het nog als gisteren. We kunnen er idd niks over zeggen. Want 500 jaar geleden...je hebt gelijk. We moeten wat meer begrip opbrengen voor die culturele eigenheden en hen ook de ruimte geven zich aldaar en ook alhier te ontplooien! Misschien kunnen we via crowdfunding een intercultureel project opzetten om de verschillende stenigingsmethodes met elkaar te vergelijken. Laten we een petitie opzetten en naar de 2e kamer sturen om intercultureel stenigen op te laten nemen in de geschiedenis opleidingen.

    Het had hun misschien gesierd om inderdaad nee te zeggen maar zolang ik niet in wordt ingehuurd om politiek een statement te maken dan vind ik dat het best moet kunnen.
    Dat ze er zijn is al een statement op zich. En tenzij ze allemaal te laat hebben ontdekt dat klappen niet met het hoofd worden geblokt weten ze dat ook. Je weet toch hoe hier wordt gemiept over de Soerels en Holleeders die zich graag met bekende vechters laten zien? Dit is niet anders.

    Amerika
    Laten we vooral die niet vergeten. Misschien kunnen we Israel er ook nog even bij doen? Anders voelen die zich misschien gepasseerd.

    Als een blanke Amerikaan een school binnen loopt en 50 mensen kapot schiet is het een jonge die depressief en ziek en zou die hoogwaarschijnlijk vroeger gepest zijn maar als hetzelfde gebeurt elders in de wereld is het een terrorist.
    Het motief is wat iemand een terrorist maakt of niet. Timothy McVeigh werd niet als een depressieve tiener die een knuffel en een luisterend oor nodig heeft neergezet. Anders zou je elke gangbanger die 4 of meer andere gangbangers tijdens een bendeoorlog heeft afgeknald als seriemoordenaar moeten kwalificeren.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.677
    vCash
    126000

    Default

    Ik geef ze geen ongelijk, lekker cashen.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Blackadder!! Sarcasme for the win!!

    Ik zal zo kort mogelijk proberen te reageren op jou reactie;

    1) Ik heb Poetin nooit verdedigd hij speelt hetzelfde spelletje als alle andere wereldleiders alleen de regels van het spelletje verschilt per land maar het eind doel, macht is overal hetzelfde. Ik gebruikte Poetin alleen als voorbeeld op mijn '8 uur journaal' verhaal.

    2) Heksen op de brandstapel gaf ik slechts als voorbeeld, als je wil dat ik geen 500 jaar terug in de tijd ga wil ik best wel 150 jaar terug in de tijd met slavernij maar dat vond ik te makkelijk scoren (ben namelijk zelf ook een niet-nederlander) of als je nog actueler wil gaan worden kan ik ook polygamie erbij halen. Het enige punt wat ik wilde maken is dat als je in een omgeving wordt opgegroeid waar dingen die wij NU abonrmaal vinden maar daar normaal worden er een grote kans is dat je ernstige zaken als eerwraak wel goedkeurd want immers je bent zo opgevoed.. Dat ik het met hun niet eens ben of ik het zelf achterlijk vind hoef voor mij niet te betekenen dat ik niet met die persoon een kop koffie kan drinken en geld aan die persoon kan verdienen.

    3) Ben ik met je eens, alleen money talks...

    4) Ik haalde Amerika erbij omdat het gewoon makkelijk is maar je heb gelijk; je kan elk land wel opnoemen van Israel tot aan Japan. Als je genoeg zoekt zul je zien dat zij allemaal dezelfde streken hebben als Rusland of elk ander land.

    5) Klopt, als een gek "Allah Akbar" roept is het inderdaad een terrorist maar een jongen als Adam Lanza is nou net de persoon die zij zullen gaan recruteren in hun heilige oorloge. Mijn punt die ik eigenlijk wilde maken is dat er net zoveel ellende in Amerika is dan in Rusland. Nergens ben je tegenwoordig meer veilig.

    Maar goed; Let's agree to disagree...

  25. #25
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Dat men kadirov bekritiseerd snap ik maar de vechters opeens respectloos vinden gaat wel ver, doe dat bij iedereen dan beginnend bij fedor die maatjes is met putin en putin wordt door vele landen ook weer als een schurk gezien of wat dacht je van ramon dekkers die geeerd werd door de monarchie van thailand dezelfde monarchie die wanneer je hun enkel verbaal beledigd je 15 jaar cel kan krijgen wettelijk gezien of tyrone spong die geeerd werd door desi bouterse en uitgenodigd en we weten allemaal wie bouterse is en in wat voor controverse hij steeds wordt genoemd, niet te vergeten westerse drone attacks en ''colletral damage'' dus uitgenodigd worden door zulke regeringen is meteen een teken dat je dat ook steunt vreemde redenering.

    Iedereen die uitgenodigd wordt en daar gebruik van maakt mischien niet eens de achtergrond of het fijne ervan kennende is meteen respectloos etc etc, men dient zijn woorden eerst goed te proeven voordat men het richt op iemand.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •