MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default Aldo x McGregor face off

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Lijkt Aldo weinig te doen...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt wel een coke junkie die McGregor

  4. #4
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Dit is een act van McGregor hij probeert in het hoofd te komen van zijn tegenstanders en veel vechters laten zich nog uit de tent lokken ook zoals brandao brimage en zeker poirier .

    poirier had al verloren voor het gevecht begon door McGregor in zijn hoofd te laten.
    je ziet dat de ervaren wat ouder vechters zoals siver en aldo hier minder of niet vatbaar voor zijn al ben ik bang dat hij aldo voor 11 juni ook nog gek krijgt hij gaat er in mee en reageert op McGregor dat is juist wat mcgregor wil reactie uitlokken.

    McGregor wint van aldo zoals do's anjos van pettis won

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Kijk echt uit naar deze pot.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Lijkt wel een coke junkie die McGregor
    Tsja ik was ook wel fan, maar vond dit ook niet zo geslaagd.
    Voor de über martial artist die McGregor pretendeert te zijn gedraagt hij zich wel als een ass.
    Ain't no business like showbusiness zullen we maar zeggen. Ben benieuwd!!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post

    McGregor wint van aldo zoals do's anjos van pettis won
    Hoe bedoel je dit, want als je naar de stijlen kijkt vecht aldo zoals Dos Anjos en McGregor meer zoals Pettis. En Aldo is beter dan alle drie.....

  8. #8
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hoe bedoel je dit, want als je naar de stijlen kijkt vecht aldo zoals Dos Anjos en McGregor meer zoals Pettis. En Aldo is beter dan alle drie.....
    dos anjos domineerde pettis volledig tegen alle verwachting in en won zeer overtuigend ik verwacht dat McGregor dit met aldo ook doet.
    de constante pressie naar voren die dos anjos gaf tegen pettis die zelfde pressie kan McGregor zijn tegenstanders ook opleggen en zal dit ook tegen aldo doen.

    verschil tussen do's anjos en conor is dat do's anjos die druk geeft door veel te stoten en kort op zijn tegenstander te vechten conor geeft deze door het in en uit bewegen En te slippen en zijn "petrosyan" achtige timing .
    Last edited by Suplex; 21-03-2015 at 16:31.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Die petrosyan achtige timing mislukte al tegen Siver met die low kicks die hij pakte. De druk van Conor heeft Aldo ook al wel gevoeld met Mendes en Edgar die het liefst zo dicht bij mogelijk kwamen.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Uh vai morrer!

  11. #11
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Die petrosyan achtige timing mislukte al tegen Siver met die low kicks die hij pakte. De druk van Conor heeft Aldo ook al wel gevoeld met Mendes en Edgar die het liefst zo dicht bij mogelijk kwamen.
    denk toch dat de druk van mendes/Edgar anders is als mcg juist doordat edgar en mendes kort op hun tegenstander vechten en constant instappen geeft dit aldo kans om te counteren en over te nemen bij McGregor zal hij deze kans niet krijgen

    en idd de "petrosyan" achtige timing mislukte 2x tegen siver maar er zijn een ontelbaar veel voorbeelden van hem te vinden waarin zijn timing perfect is en petrosyan bezit dit tot in de perfectie maar het zit er van nature in is niet aan te leren McGregor heeft dit ook.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    denk toch dat de druk van mendes/Edgar anders is als mcg juist doordat edgar en mendes kort op hun tegenstander vechten en constant instappen geeft dit aldo kans om te counteren en over te nemen bij McGregor zal hij deze kans niet krijgen

    en idd de "petrosyan" achtige timing mislukte 2x tegen siver maar er zijn een ontelbaar veel voorbeelden van hem te vinden waarin zijn timing perfect is en petrosyan bezit dit tot in de perfectie maar het zit er van nature in is niet aan te leren McGregor heeft dit ook.
    Mc gregor zijn grootste wapen is zijn onvoorspelbaarheid. Het lijkt mij voor Aldo beter om dit gevecht naar de grond te brengen.

  13. #13
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Mcgregor heeft in elke partij wel een of meer tikken gekregen. De kracht van Mcgregor zit naar mijn mening gewoon in hoe hard hij slaat. Hij kan Aldo zeker te pakken krijgen want niks is onmogelijk en zeker niet in het mma met zulke gasten, maar Aldo zou dit gezien de ervaring en de bewezen skills tegen de wereldtop (die Mcgregor niet heeft) gewoon moeten kunnen winnen.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Mc Gregor zijn grootste vijand is dat hij in zichzelf begint te geloven.

    En bij Sonnen kon ik altijd wel om zijn praatjes lachen maar McGregor begint een beetje sneu te worden.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Mcgregor moet je ook alleen kijken als die vecht, voor de rest boeit hij me niet

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Mc Gregor zijn grootste vijand is dat hij in zichzelf begint te geloven.

    En bij Sonnen kon ik altijd wel om zijn praatjes lachen maar McGregor begint een beetje sneu te worden.
    Dat geloof in combinatie met 'work ethic' is wat vechters naar ongekende hoogtes brengt. Op mentaal vlak (visualisatie, meditatie, law of attraction) leeft hij precies hetzelfde als Jon Jones. Dat ongekende geloof in jezelf is ook iets wat Ronda Rousey heeft en vroeger Muhammad Ali en Rickson Gracie. Dat mentale aspect fascineert me enorm en ik kan ook niet stoppen met lezen erover. Dus ik denk dat je het bij het verkeerde eind hebt.

    Technisch gezien is Aldo beperkt, net als Silva. Kijk maar naar zijn gevecht met Lamas. Als je niet leidt, doet hij geen kloot. Ik ben benieuwd hoe McGregor hier mee om zal zijn. Fascinerende pot wordt het.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    X2 mcg geloofd in zich zelf en is er van overtuigd dat hij aldo verslaat als topper moet je in je zelf geloven en niet aan jezelf twijfelen hij zegt wat hij vind en wat hij denkt.

    Hij kraamt zeker een hoop onzin uit waar ik de humor van kan inzien al zoekt hij wel de grens op en soms daar overheen, maar dit hoort bij zijn game plan .
    Maar zodra hij serieus is en praat over zijn tegenstanders en over zijn training en mindset hoor ik hem alleen maar zinnige dingen zeggen en slaat hij de spijker op zijn kop.
    Je kunt mcg mss sneu gaan vinden maar tot nu toe heeft hij al zijn praatjes waargemaakt

  18. #18
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ja tegen vechters buiten de top 10. Als hij Aldo ko slaat krijg je felicitaties en een knuffel, tot die tijd is Aldo de onbetwiste nummer 1.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default


    Conor gaat hem pakken.


  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De blanke Broner van het MMA zou me niks verbazen dat die op een gegeven moment als de camera op em is gericht 100$ biljetten door de wc gaat spoelen.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Die foto is daar inderdaad wel het ultieme bewijs voor.

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Lijkt Aldo weinig te doen...
    Stille wateren hebben diepe gronden. Aldo vangt McG zo mooi op. Hoewel dat slippertje met de middelvinger dan weer niet echt bijdraagt. Maar goed, er komt een mooie pot aan.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default



    Met deze beelden en audio is het wel duidelijk dat Conor echt in Aldo zijn kop zit.
    Prachtig!

  24. #24
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Aldo is kwaad. Aldo is bijna nooit kwaad en het kan goed of slecht uitpakken natuurlijk. Er komt echt een fantastische pot aan waarin ik denk dat Aldo de punten overwinning pakt.

    Duimt iedereen mee dat het allemaal door blijft gaan? Ook Mcdonald tegen Lawler is natuurlijk een pot die elke liefhebber wil zien.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Duurt nog bijna vier maanden. Ben erg benieuwd, maar eerst maar zien dat het door gaat.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •