MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 12 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 281
  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default UFC 189: Aldo Vs McGregor

    Gezien het feit dat de UFC al volop bezig is dit gevecht te hypen met o.a. een worldtour en vlogs, kan deze topic ook al worden aangemaakt.

    Kan iemand een poll toevoegen?

    Mijn mening:
    Ik zeg Jose. Conor begint naar mijn mening ook steeds irritanter te worden in die vlogs. Dat vind ik wel jammer want ik mag zijn stijl van vechten wel. Het stijgt naar zijn bol maar ik denk dat Jose hem wel weer met beide benen op de grond weet te zetten.

    Last edited by Djoggo; 27-03-2015 at 15:30.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Wat probeert McGregor altijd te doen bij zijn tegenstanders? Opfokken, wat doet hij bij Aldo nu? Opfokken. Welke kampioenen vechten goed als ze opgefokt zijn? Geen (nee ook geen Tyson). Ik heb geen eens zin meer om die Vlogs te kijken omdat ik er zelf ongemakkelijk van word. De sfeer is echt grimmig. Maar dat is wel precies wat die gozer probeert te doen en daar verdient ie z'n props voor. Of we het nou irritant vinden of niet. Ik kan een mooi lijstje maken met kampioenen die mindgames tot kunst verheven hebben, maar ik denk dat de meesten die namen zelf ook wel in kunnen vullen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen zijn mening natuurlijk maar er zijn ook zat wereldkampioenen die de top hebben bereikt zonder al deze ongein en dat siert een vechter/kampioen vind ik zelf.
    Want dat betekent naar mijn mening dat je iedereen aankan zonder die persoon eerst mentaal van slag te brengen(dat gebeurt wel in de ring wanneer zijn tegenstander ziet dat hij geen schijn van kans heeft). Denk maar aan oud kampioen Fedor of een recentere kampioen Cain.

    Dus om het samen te vatten, ben ik meer gecharmeerd van de zakelijke en vooral technische vechters die daadwerkelijk komen om te knokken...

    Wil je graag een circus zien, vooraf en/of tijdens het vechten, dan bestaat er de WWE waar onze grote vriend (Brock) terug naar is.

    Edit:
    Ik zag dat jantje al een topic had aangemaakt, kan een mod deze twee topics samenvoegen?
    Last edited by Djoggo; 27-03-2015 at 17:02.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    En begrijp me niet verkeerd Djani, wat badblood en trash talken is natuurlijk goed voor het gevecht maakt het gevecht alleen maar interessanter vind ik ook niks mis mee, maar dit slaat nergens op.
    Je zou voor de gein ff die vlogs moeten kijken dit is 80% of meer is gespeeld en super irritant. De lol van het trash talken is dan ook alweer eraf.

  6. #6
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

    kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

    kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.
    2x Je slaat de spijker op zen kop.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    En begrijp me niet verkeerd Djani, wat badblood en trash talken is natuurlijk goed voor het gevecht maakt het gevecht alleen maar interessanter vind ik ook niks mis mee, maar dit slaat nergens op.
    Je zou voor de gein ff die vlogs moeten kijken dit is 80% of meer is gespeeld en super irritant. De lol van het trash talken is dan ook alweer eraf.
    Ik begrijp je, maar ik begrijp ook de beweegredenen van Conor en het effect dat het kan op hebben (op het gevecht zelf en de cash die ermee verdient wordt). Ik kan het ook niet altijd waarderen.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

    kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.
    Wat je zegt over Muhammad Ali is niet waar. Tegen Sonny Liston maakte hij idd ook grapjes, maar verder ging hij uit zijn weg om over te komen als een mad man om Liston te intimideren. En Joe Frazier is nog tot kort voor zijn dood boos geweest vanwege het feit dat Ali hem met een gorilla vergeleek en met zo'n pop kwam aan zetten net voor Thrilla in Manilla. Helemaal in de tijdsgeest van toen was dat not done. Hij ging een stuk verder dan je stelde tarantula. Ik heb m'n documentaires bekeken zo door de jaren

  10. #10
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Wat je zegt over Muhammad Ali is niet waar. Tegen Sonny Liston maakte hij idd ook grapjes, maar verder ging hij uit zijn weg om over te komen als een mad man om Liston te intimideren. En Joe Frazier is nog tot kort voor zijn dood boos geweest vanwege het feit dat Ali hem met een gorilla vergeleek en met zo'n pop kwam aan zetten net voor Thrilla in Manilla. Helemaal in de tijdsgeest van toen was dat not done. Hij ging een stuk verder dan je stelde tarantula. Ik heb m'n documentaires bekeken zo door de jaren

    Klopt wat je zegt en daar was ik mij ook van bewust voordat ik postte het zelfde geldt voor chael, alleen is er toch een verschil over het algemeen er waren wat onder de gordel incidenten bij ali chael klopt maar als je kijkt naar conor zie ik een hele andere benadering minder humor en meer onder de gordel bij ali chael was het juist andersom maarja dit is enkel mijn observatie take or leave it.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik denk ook Aldo.
    mcgregor irriteert hem en maakt hem kwaad maar niet op de manier dat hij er bang van wordt. Als ik die laatste vlog kijk en ik zie die trappen van Aldo, daar raak je invalide van.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    McGregor maakt weinig kans Aldo is op een veel hoger niveau

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk wordt het een zelfde soort partij als Jones - Cormier.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Aldo maakt gehakt van McGregor.
    En als het zou lukken, dan wordt het een sloop partij voor Conor.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #15
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik vind 'm een held en zou het awesome vinden als hij Jose weet te verslaan.
    Alistair Overeem is de goat.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    https://youtu.be/lKkSTYLyEiU?t=4m6s hmja.. je zou haast zeggen fookin' monkey business, als er niet een belt en vette gage, plus die eeuwige roem voor Conor McG. in het verschiet lagen..........

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik vind 'm een held en zou het awesome vinden als hij Jose weet te verslaan.
    Kan jij mooi tegen hem vechten volgend jaar.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default


  19. #19
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik denk ook Aldo.
    mcgregor irriteert hem en maakt hem kwaad maar niet op de manier dat hij er bang van wordt. Als ik die laatste vlog kijk en ik zie die trappen van Aldo, daar raak je invalide van.
    Denk je nou echt dat hij Aldo bang probeert te maken? Was Dustin Poirier bang? Nee en nee.

    Hij wil ze tilten, emotioneel maken zodat ze niet meer rationeel nadenken. Stukje psychologie.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als Aldo slim is laat hij gewoon niks meer van zich horen totdat hij de ring in mag. Komen de Diaz broertjes ook al jaren mee weg.

    Connor McGregor:
    Last edited by Bromios; 30-03-2015 at 15:19.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default


  22. #22
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Conor heeft wel een veel grotere reach: 188 cm! Jose heeft ong het FW gemiddelde: 178 cm. Ik hoop dat Jose veel lowkicks gaat geven, Conor minder mobiel maken.
    ,,,,,
    (>.<)

  23. #23
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Vergeleken met Conor is mayweather een koorknaapje.
    Ik hoop dat Aldo hem sloopt, maar ik denk Conor.
    We'll see.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Vergeleken met Conor is mayweather een koorknaapje.
    Ik hoop dat Aldo hem sloopt, maar ik denk Conor.
    We'll see.
    Ik praat niet graag positief over Mayweather maar die eikel heeft tenminste veel bereikt in zijn sport. Connie daarintegen nog geen moer. Maar goed, over een paar maanden zal blijken wat het verschil tussen een Dennis Siver en een Aldo is. Zou niet de eerste en vast niet de laatste hypetrain zijn die naar de klote gaat.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Altijd gevaarlijk om zo te trash talken.. ik herinner me nog dat Badr Hari voor me langs liep, via het hele stadion om tegen Leko te vechten. Daarna ging ie KO en lachte de hele zaal hem uit.. Als Conor verliest verliet hij wel een heleboel fans denk ik.
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •