MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 12 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 281
  1. #151
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik had erg graag de partij gezien, maar ik snap de keuze van aldo tegen zo een tegenstander waar veel bad blood bij komt kijken en trots plus de titel en McGregor is geen makkie stap je de octagon niet in met een bekende blessure waar je bij wijze van 1 tikje hoeft te krijgen en het is klaar, veel mensen onderschatten het vechten met blessures en het hangt ook allemaal af wat je hebt met sommige kan je best goed presteren een ribblessures is daar niet 1 van.

    Typisch mcgegor om te claimen dat aldo bang is,het positieve aan dit is dat we eindelijk de ware conor gaan zien tegen een echte topper een van de reden waarom ik vind dat hij aan de water moet en zwaar gedehydreerd is, is zijn 4 minuten of 1e ronde walk over van chad en aldo opmerking, hij is goed veel potentie onorthodox leuk om naar te kijken maar hij verheft zichzelf naar een absurde plateau, een narcist in zijn puurste vorm er is geen sprake van alleen marketing hij gelooft echt elk woord die hij uit, de man moet echt aan de water.
    Goed verhaal. Lekker duidelijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Enige reden dat er om een interim belt gevochten wordt is zodat McGregor in de main event kan blijven. Beetje goedkope truc van de UFC. Ben wel heel erg teleurgesteld dat Aldo weer een partij niet kan knokken. Elke keer maar weer. Het is onmogelijk om nog enthousiast te worden van een Aldo matchup omdat de kans 50% is dat hij niet doorgaat.

  3. #153
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Goed verhaal. Lekker duidelijk.
    Hihihihi.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #154
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Goed verhaal. Lekker duidelijk.
    Grammar: the difference between knowing your shit and knowing you're shit.

  5. #155
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Die interim belt slaat echt helemaal nergens op
    Kom op nou... Aldo heeft 9 maanden geleden z'n titel nog verdedigd.

  6. #156
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Mendes is in trainingskamp gegaan als back-up. Mocht Aldo wel kunnen vechten dan werd Mendes betaald (show-money). Hij is sinds het bekend werd dat Aldo misschien uitviel direct begonnen. Het is nog weinig tijd maar hij heeft in april nog gevochten en indrukwekkend gewonnen plus geen schade geleden tegen Lamas.
    @sato thanks voor de info
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  7. #157
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  8. #158
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

  9. #159
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  10. #160
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Is echt een gigantisch topic over op sherdog

    http://forums.sherdog.com/forums/f2/...erged-3008435/

    topic zit ondertussen op pagina 100

  11. #161
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Conference Call UFC 189. Met Mcdonald, Lawler, Mendes, McGregor.


  12. #162
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  13. #163
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Connor heeft een hele grote probleem.

  14. #164
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Connor heeft een hele grote probleem.
    Zo groot is Mendes niet.

    Heb weinig met de trashtalk van McGregor tijdens dit soort mediaitems, maar hij is meer met de budo kant van het MMA bezig dan bijna alle huidige vechters in de UFC bij elkaar denk ik. Ga maar eens wat oude interviews kijken en "The Notorious' op Fox.

    Ik hoop dat McGregor wint zodat we hem tegen Aldo zien, maar Mendes is een slechte matchup voor hem.

  15. #165
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal je zeggen als Aldo niet bestond dan zou Mendes al een aantal jaren een dominante kampioen zijn.

    Denk aan de vecht stijlen. Connor is naar de grond gehaald door bange, veel zwakkere grapplers dan Mendes die toch wel de sterkste worstelaar is(met KO power).

    En hij heeft geen maanden lange mentale spelletjes kunnen spelen. Connor heeft een hele grote probleem.

  16. #166
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Conor wint! Hoe erg ik het ook vind om te zeggen want dat trashtalken hoeft voor mij allemaal niet (en zal keihard juichen voor Aldo en zelfs Mendes gun ik de winst) maar hij staat symbool voor de toekomst van het 'nieuwe' vechten. Wij praten nu nog steeds over 'hij is een worstelaar' of 'hij is een staande vechter', dat zal naar verloop van tijd helemaal weg gaan want straks is het gewoon 'hij is een mixed martial artist'... Conor staat wat mij betreft voorbeeld voor deze nieuwe type vechters waar Jon Jones de eerste vechter was die dat had. Ik zag Jon Jones vechten echt dacht 'deze gozer kan je helemaal niet in een hokje plaatsen die kan alles goed' dat gevoel heb ik dus ook met Conor. Weet ook niet waar dat vandaan komt...

    Overigens wil ik er wel aan toevoegen dat het niet betekent dat ik denk dat hij onverslaanbaar is want verlies in M.M.A. is gewoon mogelijk want alle vechters op dit moment (zeker in de top 10) zijn getraind genoeg om nou net die ene klap of submission aan te leggen en hun dag hebben...

  17. #167
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Denk aan de vecht stijlen. Connor is naar de grond gehaald door bange, veel zwakkere grapplers dan Mendes die toch wel de sterkste worstelaar is(met KO power).
    Ik kan me dat niet herinneren de afgelopen jaren. Takdown defence lijkt dik in orde. Daarnaast traint Conor met een veel grotere(dan Mendes)Gunnar Nelson, dus ik dat hij wel wat gewent is mocht hij toch zo af en toe eens op de grond belanden.

  18. #168
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    IK hoop voor Connor dat ie genoeg tijd heeft om zich te focussen op de partij zelf. Heb de indruk dat ie nogal geleefd wordt door de UFC, media enz. Je zou toch denken dat je in de voorbereiding naar toch de belangrijkste partij in z'n leven tot nu toe wat meer focus gaat leggen op de voorbereiding op zich. In z'n hoofd is ie al de champ maar een titel, zeker al als deze UFC belt krijg je niet zomaar. Je krijgt die titel niet door de juiste zonnebril op te staan hebben voor een fotoshoot. Ik hoop dat ie in ieder geval wel de belt pakt en verder zorgt voor de hype die er op dit moment is voor UFC. Wat die gast teweeg brengt is fenomenaal vind ik en hoop dat ie die hype nog een mooie tijd kan meedragen voor iedereen die in deze sport actief is. Want voor of tegen je kan niet ontkennen dat ie veel nieuwe ogen heeft laten richten op de UFC en het MMA/vechtsportgebeuren.

  19. #169
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Staand zal mendez nix in te brengen hebben zijn Vechtstijl valt precies in het straatje van connor ik verwacht zelfs dat er een vroege KO zal vallen en dat mendez niet eens de kans zal krijgen om het gevecht naar de grond te halen.
    mendez is staand een zeer sterke vechter en wil hem ook zeker niet te kort doen maar denk dat dit stylistisch gezien voor connor een makkie word mits hij het staand kan houden.

    connor wint de 1e ronde op KO/TKO is mijn voorspelling.

  20. #170
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goed, dan mijn voorspelling. Mendez brengt hem elke ronde binnen 20 seconden naar de grond en worstelt elke ronde door. WOP Mendez. Saaie partij. Dikke teleurstelling (want dat is elke vet gehypte partij).

    Ik hoop: Dat Mcgregor een pak op zijn kloten krijgt zoals hij nog nooit gehad heeft. En dat hij een slechte verliezer is. Dan krijgen we pas entertainment.

  21. #171
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Zou kunnen, maar voordeel van mendes is dat het een worstelaar is die niet aan lay n pray doet maar voor de finish gaat. Daarbij heeft ie ook gewoon een hele goede stand up. Ik ben benieuwd. Ik denk mcGregor, maar ik denk dat we een leuke partij krijgen.

  22. #172
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik denk dat Mendes Conor heel graag KO wil slaan. Verwacht dat hij hier eerst voor zal gaan en pas iets later in de partij zijn wrestling gaat proberen.

    Hopelijk komt het niet zover aan slaat Notorious Mendes zijn hoofd 'clean off'.

  23. #173
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    De strategie van mcgregor is om vanuit zijn natuurlijk gewicht (175 pound) helemaal te zakken naar 145 om het tegen de 'kleinere mannetjes' op te nemen, titel binnen halen en dan naar 155 of zwaarder. Als Aldo of Mendes hem verslaan en als hij zijn reach en kracht voordeel niet kan uitbuiten, hoe zit het dan met de Murderers Row van 155 met Khabib, RDA, Pettis, Benson en Melendez.

    Staat veel op het spel voor team mcgregor en de UFC hype eromheen.

  24. #174
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Zo groot is Mendes niet.

    Heb weinig met de trashtalk van McGregor tijdens dit soort mediaitems, maar hij is meer met de budo kant van het MMA bezig dan bijna alle huidige vechters in de UFC bij elkaar denk ik. Ga maar eens wat oude interviews kijken en "The Notorious' op Fox.

    Ik hoop dat McGregor wint zodat we hem tegen Aldo zien, maar Mendes is een slechte matchup voor hem.

  25. #175
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •