MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 12 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 281
  1. #126
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Oh dat is een dag eerder voor het event! tijd zat dan!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  2. #127
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Als Aldo niet vecht zal McGregor een makkelijke tegenstander krijgen zodat McGregor nog de hype zal houden.

  3. #128
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Chad mendez is nou niet bepaald een makkie.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Als Aldo niet vecht zal McGregor een makkelijke tegenstander krijgen zodat McGregor nog de hype zal houden.
    Where you talkin about???

  5. #130
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Where you talkin about???
    Ik denk dat hij gelijk heeft. Waarom het risico lopen om hem tegen mendez te laten vechter, terwijl Diaz natuurlijk veel veiliger is. Het echte geld zen de match die iedereen wil zien is Aldo - Connor

  6. #131
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik denk dat hij gelijk heeft. Waarom het risico lopen om hem tegen mendez te laten vechter, terwijl Diaz natuurlijk veel veiliger is. Het echte geld zen de match die iedereen wil zien is Aldo - Connor
    Ufc heeft toch al bevestigd dat wanneer aldo vs mcgreggor niet doorgaat, mcgreggor tegen mendez vecht voor de interim title?

  7. #132
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Interim title slaat ook echt nergens op. Hij heeft in oktober nog gevochten en als ze hem echt willen straffen moeten ze hem echt zijn titel afnemen. Poppenkast allemaal om de hype train die McGregor heet aan de gang te houden.

  8. #133
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Interim titel geef ik ook niks om, maar de partij mendez vs mcgreggor wel mocht aldo mcgreggor niet doorgaan.

  9. #134
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    @my 2 cents

    Nee hij zegt dat de ufc conor een makkelijke tegenstander geeft (Mendes) en dat is dus niet echt een makkelijke tegenstander.

    Diaz is natuurlijk veel veiliger, maar hij verdient zo een podium op dit moment niet hij haalde 155 niet eens tegen rds en werd compleet gedomineerd.

  10. #135
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Breaking: mcgregor spuit al drie maanden die stamcellen in zijn knie wegens exact de blessure die hij opliep tegen Holloway. Hij is dus ook, bij lange na, niet fit. Overigens gebeurd tijdens het rollen met Rory Mcdonald.

  11. #136
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Breaking: mcgregor spuit al drie maanden die stamcellen in zijn knie wegens exact de blessure die hij opliep tegen Holloway. Hij is dus ook, bij lange na, niet fit. Overigens gebeurd tijdens het rollen met Rory Mcdonald.
    Wat is er gebeurd tijdens het rollen met mcdonald.

  12. #137
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Kniebanden gescheurd of ingescheurd. Zal wel ingescheurd zijn.

  13. #138
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Kniebanden gescheurd of ingescheurd. Zal wel ingescheurd zijn.
    Recent of tijdje terug, en is hij nu nog geblesseerd dat hij ook niet kan vechten ik snap het niet echt

  14. #139
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    interview dana omtrent aldo vs McGregor.

    https://www.youtube.com/watch?v=p2Q8A4Pds1c

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Jose Aldo out of UFC 189; Chad Mendes meets Conor McGregor for interim belt


    The news many expected to come has arrived, and next week’s UFC 189 has been overhauled less than two weeks out.

    UFC featherweight champion Jose Aldo (25-1 MMA, 7-0 UFC) officially has pulled out of his title fight against rival Conor McGregor (17-2 MMA, 5-0 UFC) with a rib injury. UFC President Dana White announced the news on tonight’s edition of “SportsCenter” on ESPN, alongside McGregor.

    That means the contingency plan the UFC set in place this past week goes into effect, and McGregor will meet two-time title challenger Chad Mendes (17-2 MMA, 8-2 UFC) for an interim belt.

    White said the reason for the interim title, in this case, has to do with Aldo’s history of pulling out of title fights.

    “Andre Pederneiras, his coach, called and basically said that Aldo’s rib is too painful, and he will not be fighting,” White said on the show. “So Chad Mendes now will fight Conor McGregor for the interim belt. Jose Aldo’s pulled out of five title fights. Conor’s ready to go. The No. 1 guy in the world, Chad Mendes, is ready to go. So it makes sense. They’ll fight for the interim title, and whenever Jose Aldo is ready, then that fight can happen to unify.

    “It’s his decision. I don’t feel great about it. We’ve spent a lot of money promoting this fight. A lot of people are excited about the fight, so it’s definitely disappointing.”

    UFC 189 takes place July 11 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

    McGregor, not surprisingly, was critical of Aldo’s decision to pull out of the fight and said he believes he had already beaten the champion from a mental standpoint.

    “If a man is scared for his life, we cannot force him to step inside and face me,” McGregor said on “SportsCenter.” “I feel he’s afraid. The doctors have cleared him to fight – it’s a bruise. But he has still pulled out. So rightfully so, the belt should be taken from him and we should contest for the interim belt – or in my opinion, the real belt.

    “I just feel he was beaten mentally before I and the chance to beat him physically. I felt through the (UFC 189) ‘World Tour,’ he was looking for his way out and thankfully for him, his coach, his team, they have found their way out.”

    The bout actually takes the main-event slot over another title fight: welterweight champion Robbie Lawler vs. Rory MacDonald. With Aldo vs. McGregor as the centerpiece of the show, the UFC reportedly spent millions of dollars on a flashy promotional video and five-country media tour (see the highlights below) to drum up interest for the mega-fight. But now all of that promotional effort is tossed to the side and the UFC will have 10 days to promote the new interim title fight.

    Aldo and McGregor, respectively ranked No. 1 and No. 6 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA featherweight rankings (Mendes is ranked No. 2), publicly bickered even before the fight was officially announced. White recently said the event was on pace for a million pay-per-view buys, a mark reached only nine times in company history.

    White said after all the promotional push for the Aldo-McGregor fight – thousands of tickets are believed to have been sold to fans from Ireland coming to Las Vegas to see their national MMA hero – the show must, essentially, go on.

    “It’s (Aldo’s) decision,” White said. “I don’t feel great about it. We’ve spent a lot of money promoting this fight. A lot of people are excited about the fight, so it’s definitely disappointing. I think (Mendes-McGregor) is going to be a great fight. Chad Mendes just fought Jose Aldo in a five-round war – literally one of the best fights I’ve seen. So it should be fun.”

    Earlier this week, McGregor told ESPN he would knock Aldo out in the first round around the four-minute mark. He told “SportsCenter” he should be able to stop Mendes in the same amount of time next week.

    “I’m going to demolish him. I’m going to rip his head off,” McGregor said. “I’m confident going against any man on the roster. I feel I’m No. 1 on the roster. That’s why an opponent change doesn’t matter. Essentially the opponent is an illusion in there – it’s you vs. you. It does not matter who’s across from me July 11. I will charge forward, I will put the pressure on, and I will get the victory.

    “I’ll give Mendes – I feel the two of them are similar – four minutes of the first round. The shots that I envisioned landing on Jose, I visualize landing on Chad, also. Four minutes of the first round, Chad will be unconscious. I will toy with him a little bit.”

    The latest UFC 189 lineup includes:

    MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)

    Conor McGregor vs. Chad Mendes – for interim featherweight title
    Champ Robbie Lawler vs. Rory MacDonald – for welterweight title
    Dennis Bermudez vs. Jeremy Stephens
    Gunnar Nelson vs. TBA
    Thomas Almeida vs. Brad Pickett

    PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)

    Matt Brown vs. Tim Means
    John Howard vs. Brandon Thatch
    Alex Garcia vs. Mike Swick
    Henry Briones vs. Cody Garbrandt

    PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)

    Neil Seery vs. Louis Smolka
    Yosdenis Cedeno vs. Cody Pfister
    Last edited by jantje11; 01-07-2015 at 03:00.

  16. #141
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Las het ook net jammer dat Aldo niet kan vechten. Was het niet eens met de interm title omdat Aldo in Oktober voor het laats vocht. Nu kom ik er achter dat het al de 6de keer is dat hij afhaakt voor een titel gevecht. Dus nu is het iets begrijpelijker.
    Ik denk dat McGregor ook van Mendes wint en wel by tko.

  17. #142
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Fuck. Had deze partij zo graag willen zien. En conor - aldo is toch heel anders als hij verliest van mendes....als die partij er dan nog uberhaupt komt. Persoonlijk had ik hem daarom liever tegen diaz gezien.

    nog een groot voordeel voor mendes: connor kan hem nu niet maanden gek maken met zijn trashtalk en ik denk dat dat ook een zeer belangrijk onderdeel van zijn spel is..

  18. #143
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Jammer, we gaan nu misschien aldo vs McGregor niet meer zien voorlopig. Ik zie McGregor niet winnen tegen een sterke wrestler als Chad.
    Maar we zullen zien of hij zn woorden waar kan maken en van Chad 'mini' Mendez kan winnen op overtuigende wijze

  19. #144
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ha,
    Ik wist het wel. Die gekneusde rib is echt niet over in 2 weekjes tijd.
    .
    Nu nog meer WAR McGregor!!!!!!
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=c6HIZX3rfpI

  20. #145
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    hoe staat het met Mendes voorbereiding?

    UFC kan beter van te voren al een reserve vechter aanwijzen/laten voorbereiden voor dit soort veel voorkomende zaken (blessure of legal issues)
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  21. #146
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die Aldo laat wel een beste payday vallen. Dan moet je wel heel erg geblesseerd zijn. Hij laat een paar miljoen liggen als ik de verhalen moet geloven.
    Al moest ik in mijn rolstoel de ring in; ik had het gedaan. Deze payday heeft hij nooit gehad en krijgt hij niet meer ook.
    Tenzij er een fightnight Dublin komt natuurlijk.

    Maar dan gaat Dana er gemakshalve maar even vanuit dat bigmouth wel even wint van Mendes en dat zie ik niet gebeuren.

  22. #147
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    hoe staat het met Mendes voorbereiding?

    UFC kan beter van te voren al een reserve vechter aanwijzen/laten voorbereiden voor dit soort veel voorkomende zaken (blessure of legal issues)
    Mendes is in trainingskamp gegaan als back-up. Mocht Aldo wel kunnen vechten dan werd Mendes betaald (show-money). Hij is sinds het bekend werd dat Aldo misschien uitviel direct begonnen. Het is nog weinig tijd maar hij heeft in april nog gevochten en indrukwekkend gewonnen plus geen schade geleden tegen Lamas.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  23. #148
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  24. #149
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Chad Mendes is misschien wel een betere kandidaat om een win over mcgregor te krijgen. Duurzame vechter met goede conditie en kan een klap hebben. Mits.... En daar ben ik een beetje bang voor, die een goede voorbereiding heeft gehad.

  25. #150
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik had erg graag de partij gezien, maar ik snap de keuze van aldo tegen zo een tegenstander waar veel bad blood bij komt kijken en trots plus de titel en McGregor is geen makkie stap je de octagon niet in met een bekende blessure waar je bij wijze van 1 tikje hoeft te krijgen en het is klaar, veel mensen onderschatten het vechten met blessures en het hangt ook allemaal af wat je hebt met sommige kan je best goed presteren een ribblessures is daar niet 1 van.

    Typisch mcgegor om te claimen dat aldo bang is,het positieve aan dit is dat we eindelijk de ware conor gaan zien tegen een echte topper een van de reden waarom ik vind dat hij aan de water moet en zwaar gedehydreerd is, is zijn 4 minuten of 1e ronde walk over van chad en aldo opmerking, hij is goed veel potentie onorthodox leuk om naar te kijken maar hij verheft zichzelf naar een absurde plateau, een narcist in zijn puurste vorm er is geen sprake van alleen marketing hij gelooft echt elk woord die hij uit, de man moet echt aan de water.
    Last edited by tarantula; 01-07-2015 at 16:04.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •