MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Ronda Rousey naar de WWE?

    Ze was in ieder geval bij Wrestlemania afgelopen zondag en ze had een behoorlijk lang segment met The Rock, HHH en Stephanie Mc Mahon.

    Was erg gaaf in ieder geval.

    Op haar twitter geeft ze aan dat het smaakt naar meer, ben benieuwd.

    Het publiek ging in ieder geval helemaal los, geeft aan dat Rousey geen onbekende is bij het WWE publiek.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ze was in ieder geval bij Wrestlemania afgelopen zondag en ze had een behoorlijk lang segment met The Rock, HHH en Stephanie Mc Mahon.

    Was erg gaaf in ieder geval.

    Op haar twitter geeft ze aan dat het smaakt naar meer, ben benieuwd.

    Het publiek ging in ieder geval helemaal los, geeft aan dat Rousey geen onbekende is bij het WWE publiek.
    Zij gaat zeker een paar partijtjes doen. Ze is een grote fan en dit soort crossovers zijn kassa voor beiden.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Hebben jullie gezien hoe vol dat stadion zat? Daar komt de UFC nog laaaaang niet aan.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Attendance 76,976

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Amerikanen blijven ook een nep volkje, die het liefst door hun eigen regering voor de gek worden gehouden. Zelfde geldt met de televisie die ze het liefst zien, de muziek die ze het liefst luisteren en het nieuws dat ze het liefst horen. Ze zien liever een zwaar neppe act, dan dat ze actie zien. Ik vind het maar een raar en vooral een eng volkje!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    WWE zuigt. Hoe kan men hier nou van genieten terwijl ze weten dat het zo nep als wat is.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    WWE zuigt. Hoe kan men hier nou van genieten terwijl ze weten dat het zo nep als wat is.

    Entertainment man.
    Ik vind er ook geen hol aan, maar als je alleen dingen leuk kan vinden die echt zijn, kan je geen speelfilm meer opzetten.
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Kijk eerst even naar Brock Lesnar vs Roman Reigns van afgelopen zondag. En kom dan terug en zeg me dat dat nep is. Gescript of niet, maar die twee hebben oorlog gevoerd. Dat was serieus intens.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Entertainment man.
    Ik vind er ook geen hol aan, maar als je alleen dingen leuk kan vinden die echt zijn, kan je geen speelfilm meer opzetten.
    Alleen het verschil is dat wij tijdens het kijken van een film ons goed beseffen dat het nep is, een groot deel van die WWE fans loopt daar te schreeuwen en te roepen alsof het wat uitmaakt. Maar goed... Murica he....

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
    Kutvolk, sorry.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
    Kutvolk, sorry.
    Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

    Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.


  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

    Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.
    Ja natuurlijk en ik ben juist iemand die elke persoon als individu benaderd maar je ontkomt er niet aan om te veralgemeniseren soms, je hebt gewoon cultuurverschillen.
    We dwalen af.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Alleen het verschil is dat wij tijdens het kijken van een film ons goed beseffen dat het nep is, een groot deel van die WWE fans loopt daar te schreeuwen en te roepen alsof het wat uitmaakt. Maar goed... Murica he....
    Dat dus.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
    Kutvolk, sorry.
    Ik zit best vaak in de VS en over het algemeen wel goed volk, vaak wat overdreven gedrag maar over het algemeen goede manieren en ze tonen wel interesse in je. Er zijn genoeg landen waar ik kom waar het een stuk minder is moet ik zeggen. Aussies zijn altijd wel relaxed overigens.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

    Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.
    Zweden zijn ook wel tof ja, zitten veel aan de andaman kust ook in thailand.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even terug naar het onderwerp
    In WWE zijn de bedragen ietsepietsie groter als in MMA (understatement) dus voor zo'n optreden krijgt Rousey waarschijnlijk meer als voor een titelgevecht MMA dus ze kan de kas mooi spekken met zo'n optreden.
    En goed voor de populariteit want echt elke amerikaan kijkt wwe en haast niemand mma dus qua reclame voor de acteerklussen kan het ook geen kwaad

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zit best vaak in de VS en over het algemeen wel goed volk, vaak wat overdreven gedrag maar over het algemeen goede manieren en ze tonen wel interesse in je. Er zijn genoeg landen waar ik kom waar het een stuk minder is moet ik zeggen. Aussies zijn altijd wel relaxed overigens.
    Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ze respect tonen voor veteranen zijn Amerikanen OK? Wat een beperkte blik heb je dan.

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    ronda heeft 2 gezichtsuitdrukkingen lijkt het

    domme ik ben boos blik

    of een debiele vrolijke lachende blik

  23. #23
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Hmm, hoopte nog even op een 1 aprilgrap maar helaas. WWE = YUCK wat mij betreft.
    En de "argumenten" die erbij worden gehaald door de liefhebbers, NO IT'S NOT FAKE, IT'S SCRIPTED!
    Ha, sorry hoor, ik vind het ronduit een zielige bedoening.
    Maar aan de andere kant kan je je inderdaad afvragen of er een wezenlijk verschil is met bijvoorbeeld acteren in een film.
    Het is als een bokstent op de kermis maar dan in grootformaat. Vermaak voor de eenvoudigen van geest, no offense.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.
    tja de soldaten die toen in Vietnam vochten werden niet echt als helden onthaald in eigen land dus het valt nog wel mee met het respect
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even terug naar het onderwerp
    In WWE zijn de bedragen ietsepietsie groter als in MMA (understatement) dus voor zo'n optreden krijgt Rousey waarschijnlijk meer als voor een titelgevecht MMA dus ze kan de kas mooi spekken met zo'n optreden.
    En goed voor de populariteit want echt elke amerikaan kijkt wwe en haast niemand mma dus qua reclame voor de acteerklussen kan het ook geen kwaad
    Ik weet niet precies hoeveel vechters en worstelaars verdienen maar ik weet wel dat dit nergens op slaat. De bedragen in de WWE zijn helemaal niet zoveel groter dan de UFC. Het klopt dat er wekelijk meer mensen maar de WWE kijken maar de WWE sinds een jaar geen PPV model meer en ook daarvoor werden de UFC PPV's vaker bekeken dan die van de WWE.

    Rousey krijgt voor een UFC gevecht een deel van het bedrag van de PPV en ik kan je verzekeren dat dat veel meer is dan wat ze hier voor heeft gehad.
    Last edited by The Company; 02-04-2015 at 10:25.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •