MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Massaro Glunder vs Masaaki Noiri 19 april K-1 Japan

    Een geweldige kans voor deze jonge talent van Mike's gym en zoon van Rodney Glunder, Massaro Glunder. In een andere topic over talenten werd hij al genoemd en nu krijgt hij de kans om dit ook waar te maken.

    Masaaki Noiri, die onlangs van Ilias Bulaid won, zou eigenlijk vechten tegen de Thai Kaew-Fairtex maar deze moest helaas zijn wedstrijd afzeggen ivm een blessure. Nu mag Glunder invallen want een geweldige mogelijkheid biedt om te vechten tegen één van de beste featherweights van de wereld. Het mogen duidelijk zijn dat Glunder zijn borst nat kan maken want Noiri heeft al tegen vele toppers gestaan en verslagen.

    Voor Glunder de kans om zijn revanche te nemen voor het verlies van Bulaid twee maanden geleden!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Goeie pot zeg. Is die japanner niet een maatje of twee te groot?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooie pot.
    Hoop op weer een mooie KO van Massaro.
    Succes Mass.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default

    Absoluut hartstikke leuk voor massaro glunder, maar het lijkt wel alsof die Japanners niet verder kijken dan Mike's Gym en Amsterdam. Er lopen naar mijn mening genoeg talenten rond in Nederland, die weldegelijk een potje "sake" kunnen breken in de ring. Sterker nog, weet het haast wel zeker. Misschien wordt het een keertje tijd, om ze hier naar Nederland te halen en ze een pak rammel te geven.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Massaro is een topper maar denk dat er voor Noiri in Nederland niet heel veel tegenstand is. Die man is echt 1 van de aller beste op dit moment op dat gewicht.
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Heeft weinig gevochten die Noira de laatste tijd, hoe oud is Glunder Jr. precies? Noira is ook nog maar 21.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Absoluut hartstikke leuk voor massaro glunder, maar het lijkt wel alsof die Japanners niet verder kijken dan Mike's Gym en Amsterdam. Er lopen naar mijn mening genoeg talenten rond in Nederland, die weldegelijk een potje "sake" kunnen breken in de ring. Sterker nog, weet het haast wel zeker. Misschien wordt het een keertje tijd, om ze hier naar Nederland te halen en ze een pak rammel te geven.
    Afgezien van het feit dat de twee beste jonge featherweight talenten bij Mike's gym trainen (Bulaid & Massaro als je het mij vraagt) is de keuze niet eens zo verkeerd, tenzij jij mij nu 3 a 4 namen kan noemen die beter zijn dan Massaro gezien zijn leeftijd en waar hij nu in zijn carriere staat. Ik denk vooral dat de keuze voor Mike's gym vechters niet zo zeer zit in de kwaliteit van de vechters maar meer de mentaliteit. Zij weten gewoon dat Mike's gym vechters altijd klaar staan om te vechten. Nu ook, het is niet dat Massaro heel veel tijd heeft om zich voor te bereiden en hij zegt gewoon ja zonder na te denken. Die jongens van Mike vechten soms nog letterlijk elke week. Of het nou in England is of Lithouwen of een eigen gala ze staan er altijd en knokken voor wat zij waard zijn. Vorige week won Massaro in England op KO, ik denk dat hij zeker als hij niet geblesseerd is minimaal 10 wedstrijden in het jaar vecht.

    Ik durf bijna te wedden dat als men vraagt om tegen Noiri te vechten met niet eens 2 weken voorbereiding de meeste zullen bedanken voor zo een kans omdat het gewoon te kort dag is, zo'n antwoord zal je niet snel van iemand van Mike's gym krijgen. Uiteraard helpt het natuurlijk dat Mike's gym een begrip is qua kickboksen dus als je als buitenlandse promoter een vechter uit Nederland wilt is het niet gek dat men snel bij Mike's gym uitkomt.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by hypergiant; 09-04-2015 at 23:23.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Iemand toevallig al uitslagen, krijg Massaro en Rodney allebei niet te pakken.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Spoiler:





    Massaro gewonnen op KO in de tweede ronde door een flying knee.
    Wat een prestatie!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat is niet mis

  12. #12
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hoppaaaaaaaaa.
    Heerlijk. Ik had al het gevoel dat ie voor een upset zou zorgen.
    Massaro is de toekomst.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Zijn er al videos in omloop?
    De Nederlandse Marokkaan Soufian el Haji vocht hier ook begreep ik.

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Iemand toevallig al uitslagen, krijg Massaro en Rodney allebei niet te pakken.
    Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
    Fighting is poetry in motion

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Zijn er al videos in omloop?
    De Nederlandse Marokkaan Soufian el Haji vocht hier ook begreep ik.



    Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
    Soufian helaas verloren maar ook hij komt er wel.
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post



    Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
    Wie is ze, Rodney was niet mee,

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wie is ze, Rodney was niet mee,
    De Nederlandse delegatie natuurlijk.
    Rodney had andere zaken aan zn hoofd.
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •