MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik vond de uitzending echt top.
    Ik zat eerst idd ook met gefronste wenkbrauwen te kijken toen ik Reamon Sluiterzag zitten.
    Maar dat was
    Een prima keuze als vertegenwoordiger voor het publiekzonder veel MMA kennis.
    Marloes en Dennis deed het wel netjes, maar vond vooral Bobhet super doen. Leuke persoonlijke ervaringen die hij deelde.
    (Bob, Als je meeleest. Vond het leuk dat je Burt Watson vermelde, alleen helaas heb ik slecht nieuws voor je, Burt is na een ruzie meteen UFC official opgestapt bij de organisatie. http://www.mmafighting.com/2015/3/9/8177379/burt-watson-explains-confrontation-that-led-to-him-quitting-ufc-i )

    Helaas waren de wedstrijden wel erg saai (op de hoofdpartij na) maar daar kan Fox natuurlijk niets aan doen.

    Ik ben even de naam van de Commentator kwijt, maar die vondik redelijk, mag wel iets enthousiaster, (ook al zijn de wedstrijden soms nietom aan te zien, een commentator kan het publiek met kleurrijk commentaar alsnogredelijk. Remco Pardoel deed het ook een beetje te droog naar mijn mening, maardat is wel iemand die echt alles weet en altijd een goede toevoeging is.
    Misschien zou een derde man met een beetje MMA kennis, eneen hoop enthousiasme een optie zijn. (een Bas Rutten, Andy Souwer, Bert Kopsof zo iemand.
    Klinkt misschien raar, maar ik denk ook dat Hans Kraay jr. bveen goede MMA commentator zou kunnen worden als die een Remco Pardoel of BasRutten naast zich zou hebben.
    Last edited by onne1983; 14-04-2015 at 11:35.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Of Richard Simon die bij Gamekings werkt. Doet ook de WWE, als je enthousiasme nodig hebt.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Zag er goed uit Frabrice. Denk als dit doorgetrokken kan worden en ook reclame wordt gemaakt dat die uitzendingen er zijn er zeker meer en meer ziektjes voor de MMA sport gewonnen kunnen worden.

    Ook goed een balans aan de tafel van MMA coryeeen als Bob en Marloes en bekendere Nederlanders als Raemon en Dennis. De fans willen graag insiders als Bob en Marloes horen maar de leek kent hun niet.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  4. #29
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Heb het niet gezien, maar wist gewoonweg niet dat het was. Volgende keer ga ik zeker kijken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Maar 30.000 kijkers dat is echt teleurstellend zeg.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik wist niet eens dat ik die zender had. Zapte er per ongeluk voorbij.
    Ik hoop dat Fox de ballen heeft om het een paar keer te doen en niet na 2x af te haken.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    010
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    En complimenten voor de uitleg op de judo mat!

  8. #33
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben niet echt een MMA liefhebber en al helemaal geen kenner maar ik vond dat FOX het op zich goed bracht,
    met serieus studiocommentaar en zeker in combinatie met die Ultimate Fighter erna.
    Wat de studiogasten betreft..die tennisser zat er natuurlijk bij als een aap in een sigarenwinkel maar Dennis vd Geest
    erbij was wel een goede zet om een bruggetje te slaan naar de geaccepteerde vechtsporten.
    Bob en Marloes deden het natuurlijk kundig maar ook Dennis had zijn bijdrage vond ik, of hij een MMA fan is weet ik niet maar
    hij kon er zomaar voor doorgaan want hij zei zinnige dingen waarin hij af en toe refereerde aan zijn eigen sport.
    Zo was het ook interessant om de discussie te zien over die armklem compleet met uitleg op de mat. Dennis zei dat hij niet begreep waarom degene die in de klem dreigde te komen ging staan,omdat hij dan zijn arm dan moet strekken, terwijl Marloes en Bob het wel begrepen vanwege die slam die hij wilde maken, iets wat in Judo niet voorkomt natuurlijk.
    Dat soort vergelijkingen zijn leuk.
    Al met al een veel betere benadering door FOX dan Glory en andere evenementen door Kurt Westerman en cs krijgen bij SBS m.i.
    Ik persoonlijk vind MMA als kijkspel lang niet zo leuk als kickboksen maar heb wel bewondering voor de manier waarop de UFC
    zich presenteert en in de markt zet. Zo'n Ultimate Fighter ook, de training en alle perikelen erom heen maken toch dat je meeleeft en uitkijkt naar het eindgevecht.
    MMA (UFC) is de jongste vechtsport maar zijn al veel dichterbij mainstream dan Kickboksen dat is.
    Last edited by Coldcrust; 15-04-2015 at 16:27.

  9. #34

    Default

    Ik vond de uitzending echt top. Met Bob als positieve uitschieter !

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Bob was idd een positieve uitschieter

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Gaan jullie komende tuf ook uitzenden?

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    30,000 kijkers is inderdaad niet veel. Maar veel meer mensen lijkt FOX ook niet te bereiken. Die zaterdag waren weinig programma's die boven de kijkcijfers van de UFC uitkwamen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •