MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 112
  1. #1
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default Glory 22 : Lille (France) (Spoiler)

    Het volgende Glory evenement zal plaatsvinden in Rijsel (een uurtje voorbij Antwerpen)




    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Line up van Lik me ....

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Staan zeker leuke potten tussen vind ik.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    zoals?

    Alleen kiria sittchai is vet
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Wie is de tegenstander van Verhoeven? Ik ken helemaal geen Russische kickbokser die TBA heet...

    Last edited by The Company; 26-04-2015 at 13:08.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Is dit nog boeiend dan?

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik sla deze over.............ow wacht dat doe ik de laatste 2 jaar al

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    zoals?

    Alleen kiria sittchai is vet
    Dat 4 mans toernooi bijv. Ben benieuwd wat men hiervoor vraagd aan entree.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    zoals?

    Alleen kiria sittchai is vet
    ja inderdaad ik moet ze nog vinden dan.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mijn vechtsport hart gaat hier niet echt sneller van kloppen.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Mijne ook niet ook een rare stad in Frankrijk om gala te houden dan zou ik kiezen voor steden als Parijs, Lyon of Marseille.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Mijn vechtsport hart gaat hier niet echt sneller van kloppen.
    x2

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Bouzidi vs verlinden vind ik zeker wel een interessante partij
    Kiria vs sittichai wordt zeker te weten knallen.

    Neem aan dat verhoeven het opneemt tegen de winnaar van glory 21.

    Ik ga lekker wel kijken ; )

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    great card
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  15. #15
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Haha wat een heerlijk enthousiame weer.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Haha wat een heerlijk enthousiame weer.
    moeten ze maar geen dooie kaarten in elkaar zetten, saki en spong hebben ze ook laten gaan en alle top vechters.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het ook geen denderende line up. Als Glory zo doorgaat, worden ze nog ingehaald door SuperKombat en Enfusion.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vind het ook geen denderende line up. Als Glory zo doorgaat, worden ze nog ingehaald door SuperKombat en Enfusion.
    Dat zijn ze al vind ik. Glory's nieuwste aanwinst is een Amerikaan met een 0-1-0 record. WTF?

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    superkombat's nieuwste aanwinst badr hari.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Het is makkelijk om Glory af te branden, zeker omdat zij zo hoog van de toren blaasde dat zij de nummer 1 organisatie zouden zijn en dat leek ook waar te zijn toen jongens als Saki, Ghita en Spong voor de promotie vochten. Het is een feit dat zij weg zijn gevallen en daar moeten wij het helaas mee doen. Het is ook een feit dat daardoor de evenementen er een stuk minder interessant uit zien maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een redelijk evenement is met gewoon solide namen.

    Je krijgt toch toppers te zien als Kiria, Sittichai (zeer mogelijke toekomstige kampioen), Verlinden, Verhoeven en Grigorian. Stuk voor stuk allemaal toppers in hun divisie. Daarnaast zie je dat ze duidelijk bezig zijn jongens als Mwekassa en Jauncy te promoten, niks mis mee en is het ook niet gek dat Ghajji en Kemayo vechten (beide uit Frankrijk). Was overigens leuk als ze die Patrice Quartone (hoe je het ook spelt, lieten vechten)

    Vind zelf de vergelijking met SuperKombat echt onzin, zij hebben soms echt wel leuke headlines maar vaak is de rest van de kaart ook vaak om te huilen, zelfs qua niveau is het vaak niet om aan te zien. Dus wat mij betreft staat Glory nog steeds op eenzame hoogte... Enfusion doet het heel leuk en heeft zich heel slim in de positie gezet dat zij vooral de nieuwe talenten hebben dus niks dan lof voor hun en waar ze mee bezig zijn maar nog steeds vind ik dat Glory meer professionaliteit uitstraalt in alles, overigens niet gek omdat zij gewoon meer budget hebben dus neem het dat de andere dan ook niet kwalijk..

    Zelf vind ik het leuk dat ook K-1 weer terug aan het komen is en zich focust op de lichtere jongens...

    Is dit Glory zijn beste kaart? Nee absoluut niet; is dit een kaart waar ik voor naar Frankrijk ga rijden? Nee dat ook niet.. Maar is het een kaart waar een stream voor aanschaf? Ja dat wel; ik wil het verhaal Glory wel volgen en er zijn genoeg jongens waar ik wel warm voor loop en ik benieuwd ben hoe ze het doen..

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Het is makkelijk om Glory af te branden, zeker omdat zij zo hoog van de toren blaasde dat zij de nummer 1 organisatie zouden zijn en dat leek ook waar te zijn toen jongens als Saki, Ghita en Spong voor de promotie vochten. Het is een feit dat zij weg zijn gevallen en daar moeten wij het helaas mee doen. Het is ook een feit dat daardoor de evenementen er een stuk minder interessant uit zien maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een redelijk evenement is met gewoon solide namen.

    Je krijgt toch toppers te zien als Kiria, Sittichai (zeer mogelijke toekomstige kampioen), Verlinden, Verhoeven en Grigorian. Stuk voor stuk allemaal toppers in hun divisie. Daarnaast zie je dat ze duidelijk bezig zijn jongens als Mwekassa en Jauncy te promoten, niks mis mee en is het ook niet gek dat Ghajji en Kemayo vechten (beide uit Frankrijk). Was overigens leuk als ze die Patrice Quartone (hoe je het ook spelt, lieten vechten)

    Vind zelf de vergelijking met SuperKombat echt onzin, zij hebben soms echt wel leuke headlines maar vaak is de rest van de kaart ook vaak om te huilen, zelfs qua niveau is het vaak niet om aan te zien. Dus wat mij betreft staat Glory nog steeds op eenzame hoogte... Enfusion doet het heel leuk en heeft zich heel slim in de positie gezet dat zij vooral de nieuwe talenten hebben dus niks dan lof voor hun en waar ze mee bezig zijn maar nog steeds vind ik dat Glory meer professionaliteit uitstraalt in alles, overigens niet gek omdat zij gewoon meer budget hebben dus neem het dat de andere dan ook niet kwalijk..

    Zelf vind ik het leuk dat ook K-1 weer terug aan het komen is en zich focust op de lichtere jongens...

    Is dit Glory zijn beste kaart? Nee absoluut niet; is dit een kaart waar ik voor naar Frankrijk ga rijden? Nee dat ook niet.. Maar is het een kaart waar een stream voor aanschaf? Ja dat wel; ik wil het verhaal Glory wel volgen en er zijn genoeg jongens waar ik wel warm voor loop en ik benieuwd ben hoe ze het doen..
    exactly +1
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  22. #22
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    glory staat echt niet op eenzame hoogte hoor, de hoeveelste zwakke kaart word dit nu al de 4de?

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    glory staat echt niet op eenzame hoogte hoor, de hoeveelste zwakke kaart word dit nu al de 4de?
    Wellicht is eenzame hoogte beetje overdreven maar kan je mij een kickboks kaart laten zien dit jaar die gelijkwaardig is met een gemiddelde Glory kaart?

    Je noemt het een zwakke kaart terwijl nr.1 zwaargewicht Rico gaat vechten, Filip Verlinden die top 5 middleweight is en Marat Grigorian die laatst nog voor een titel vocht tegen Yodsanklai vecht ook gewoon. Dan heb je voormalig kampioen Kiria en Sittichai die nog laatst een toernooi won op Kunlun... Ben benieuwd met welke kaart je op de proppen komt die dat kan evenaren en dan zet ik het nog af tegen een zoals je het zelf noemt een zwakke kaart...

  24. #24
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    bijna alle events zijn zwak dus dat er geen betere is daar heb je 100% gelijk in, wat ik al zei in een andere thread is dat kickboksen langzaam aan het sterven is mede ook door glory.
    gelukkig heb ik nog altijd het boksen waar ik zoveel van hou.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    no saki no spong no fucking care.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •