MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 112
  1. #51
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    China zou wat kunnen worden, maar in Japan ligt kickboksen op zijn gat, daar is echt geen belangstelling meer voor.
    Ook mma is niet meer wat het ooit was, ze hebben echt een Japanse ufc-champ nodig, willen ze mma uit het slop halen.
    Wie had dit ooit kunnen denken tijdens de hoogtijdagen van K-1 en Pride...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    815
    vCash
    126000

    Default


  3. #53
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Iedereen hier zit nog met zijn kop in hoogtijdagen van begin 2000, maar dat is gewoon voorbij. In Nederland worden ook geen shows meer neergezet zoals Glory dat doet. Ik had kaarten voor The Best in Breda en dat is ook weer afgelast ivm onenigheid wat ik hoorde.

    Glory is gewoon bezig om op de lange termijn een goede promotie neer te zetten. En dat kan niet met de bedragen die Spong en Saki vragen. Zo'n Saki die zit nog liever een jaar op zijn gat dan dat hij z'n titel verdedigt voor een lagere gage. Nou zo'n vechter mag van mij lekker cashen in de zandbak. Die support ik niet meer.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Leuke kaart, in iedere partij zit er wel een interessante vechter tussen. Moet dus wel een goed event worden lijkt me.
    Verhoeven tegen Adegbuyi kijk ik ook naar uit. Benieuwd wat de meer getalenteerde Adegbuyi kan inbrengen tegen de beter skills van Verhoeven.

  5. #55
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Leuke hoofdpartij. Veel succes aan Verhoeven.

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dooie kaart weer goodbye glory bedankt voor het verkachten van het kickboxen.

  7. #57
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    815
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dooie kaart weer goodbye glory bedankt voor het verkachten van het kickboxen.
    Huh?


  8. #58
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    jij nied goet mijnie nietershclands gebrijp?

  9. #59

    Default

    Minder goed of niet, ik vind het goed genoeg om lekker even op en neer te rijden. Zo vaak is het niet ''in de buurt''. Ben benieuwd. Het stadion is in ieder geval geweldig.

    Als je het afzet tegen de UFC Fight Night card van afgelopen keer in Cracow waar ik overigens ook was is dit niet minder interessant.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KiloDiesel View Post
    Minder goed of niet, ik vind het goed genoeg om lekker even op en neer te rijden. Zo vaak is het niet ''in de buurt''. Ben benieuwd. Het stadion is in ieder geval geweldig.

    Als je het afzet tegen de UFC Fight Night card van afgelopen keer in Cracow waar ik overigens ook was is dit niet minder interessant.
    Als jij denkt dat Glory Lille net zo'n goede line-up heeft als UFC 187, dan heb je gisteren niet goed opgelet.

  11. #61
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als jij denkt dat Glory Lille net zo'n goede line-up heeft als UFC 187, dan heb je gisteren niet goed opgelet.
    Fight night in Krakow zegt hij toch?
    Al ben ik het daar ook niet mee eens, stonden aardige vechters op het programma maar het viel wat tegen.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default


  13. #63
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default


  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp echt wel waarom mensen Glory wat minder vinden als je het blijft vergelijken met de hoogtij dagen in Japan. Die tijd komt gewoon nooit terug en Glory is aan het bouwen. Hoewel ze niet alle beste vechters hebben kan je entertaiment-wise zeker wel slagen met Glory. Het is toch wel de grootste en meest constante kickboks promotie op dit moment en heeft ons echt wel vette momenten opgeleverd. Je moet dus niet te veel focussen op de namen maar gewoon hopen dat meer dan de helft gewoon brengt wat het kan brengen...

  15. #65
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    welke vette momenten?

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    welke vette momenten?
    Nou heb echt wel hele mooie wedstrijden gezien, de eerste die bij mij op komen zijn

    - Saki vs Ghita

    - Spong tegen Remy Bonjasky

    - Nieky Holzken in Japan waar die Raymond Daniels & Valtelini versloeg

    - Last man standing

    - Andy Ristie die Petrosyan en Roosmalen verslaat

    - Kiria vs Andy Ristie was ook vet

    Niet te vergeten; in Glory zie je veel vette KO's

    Ik kan mij prima vermaken met Glory en ben blij dat ze er zijn. Frankrijk is ook lekker op Europese tijden dus geen nachtwerk dus dan vind ik het goed te doen...

  17. #67
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    815
    vCash
    126000

    Default

    waaaaaaaar Rico

  18. #68
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default


  19. #69
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Hoofdkaart met toernooi is echt vet. Jauncy is een supertalent! Leuke promo filmpjes met die WWE kerel. Ik ken die nog van Pride Shockwave;

    https://www.youtube.com/watch?v=ca-Z2hGetK8

  20. #70
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Nou heb echt wel hele mooie wedstrijden gezien, de eerste die bij mij op komen zijn

    - Saki vs Ghita

    - Spong tegen Remy Bonjasky

    - Nieky Holzken in Japan waar die Raymond Daniels & Valtelini versloeg

    - Last man standing

    - Andy Ristie die Petrosyan en Roosmalen verslaat

    - Kiria vs Andy Ristie was ook vet

    Niet te vergeten; in Glory zie je veel vette KO's

    Ik kan mij prima vermaken met Glory en ben blij dat ze er zijn. Frankrijk is ook lekker op Europese tijden dus geen nachtwerk dus dan vind ik het goed te doen...
    Dat is alweer lang geleden. Tegenwoordig heb je vooral Amerikanen die hier misschien ervaren B zouden zijn.

  21. #71
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat is alweer lang geleden. Tegenwoordig heb je vooral Amerikanen die hier misschien ervaren B zouden zijn.
    inderdaad die eerst glorys waren nog wel goed de laatste paar worden steeds maar slechter.

  22. #72
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    inderdaad die eerst glorys waren nog wel goed de laatste paar worden steeds maar slechter.
    Na Istanboel ging het hard bergafwaarts.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig worden er door andere organisaties consequent betere kickboks evenementen gehouden...

    Misschien vind je rico niet het meest spectaculair maar hij is wel de nummer 1 van de wereld.
    Als je spectaculaire vechters wil heb je aan zack denk ik dan juist weer een hele goede.
    En zelf ben ik bang dat het 4 mans lightweight toernooitje ook alles behalve saai is.

    Dit is imo juist een betere kaart dan de voorgaande.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    inderdaad die eerst glorys waren nog wel goed de laatste paar worden steeds maar slechter.
    Ja ben het wel met je eens dat de laatste Glory's een stuk minder waren maar denk vooral dat het komt door de afwezigheid van de grote namen zoals Spong, Saki en Ghita.

    Het is gewoon jammer dat hetgeen wat ze zeiden in het begin dat Glory de absolute nummer 1 organisatie zou worden en dat zij er voor de lange termijn in zitten helaas niet hebben kunnen waarmaken. Zij hebben kostenreducties moeten doorvoeren om het schip te laten blijven varen en we kunnen het allemaal jammer vinden maar denk dat levensbehoud nu het belangrijkst is en als dat betekent dat ze (opnieuw) moeten bouwen, dan is dat gewoon de harde realiteit.

    Wij Nederlanders zijn gewoon te educatief over kickboksen dat wij weten en zien dat Glory niet de beste vechters heeft en dat die Amerikanen die ze een podium proberen te geven niet eens de titel B-klasse vechter mogen krijgen maar de algemene (Spike) kijker weet dit niet. Hun evenementen zitten altijd wel momenten in waar over gesproken wordt, dus qua entertaiment is het echt wel leuk (zeker als je veel M.M.A. kijkt, is de afleiding wel een keer leuk). De reacties in Amerika zijn dan ook vaak positief als er weer een Glory op TV komt en de ratings zijn ook prima.

    Vergelijk het met de UFC in de begin tijden, daar was het niveau echt slecht maar dat wisten wij simpelweg niet. Glory zit in een overgang situatie en moeten een gezicht krijgen en het liefts een "Conor McGregor" type vechter die gaat op staan en dit kost tijd....

    Ik geef ze de voordeel van de twijfel en a.s. vrijdag ga ik er weer voor zitten want zoals eerder werd gezegd kijk ik wel uit naar Rico vs Adegbuyi en lightweight contender toernooi ook wel en Verlinden vs Bouzidi is ook gewoon een top wedstrijd als je het mij vraagt.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk kijk ik uit naar Bouzidi vs Verlinden. Sprak hem 2e pinksterdag nog en hij is super afgetraind en er klaar voor.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •