MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    De manier waarop Manny vocht leek wel doorgestoken kaart..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik vind het wel een beetje somber hoe dit is geeindigd. Ik had gehoopt op een spannendere partije die goed genoeg zou zijn voor een rematch.
    Ik vind eigenlijk de hele sfeer zowel voor als na nogal somber. Floyd vond ik af en toe ronduit gedeprimeerd overkomen. Iedereen was enthousiast over het gevecht behalve hijzelf. Ook de hele tijd die nadruk op 'het einde' e.d.. Nu vind ik dat eigenlijk al een beetje sinds Maidana I, maar nu was het wel extreem. Het eindigt allemaal een beetje in mineur. Maar goed vermoedelijk ben ik de enige die dat zo heeft beleefd maar toch.

  3. #78
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    De mensen van het camerawerk waren volgens mij half aan het slapen, op sommige momenten viel 1 van de vechters buiten zicht en werd er niet snel overgeschakeld naar een andere camera, het viel mij met name een aantal keren op wanneer pac een paar combo's maakte en floyd telkens niet in beeld was waardoor je niet kon zien of er een paar raak waren of niet.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vind eigenlijk de hele sfeer zowel voor als na nogal somber. Floyd vond ik af en toe ronduit gedeprimeerd overkomen. Iedereen was enthousiast over het gevecht behalve hijzelf. Ook de hele tijd die nadruk op 'het einde' e.d.. Nu vind ik dat eigenlijk al een beetje sinds Maidana I, maar nu was het wel extreem. Het eindigt allemaal een beetje in mineur. Maar goed vermoedelijk ben ik de enige die dat zo heeft beleefd maar toch.
    Nah dat klopt ook wel. Floyd is gewoon 'burned out'. Bijna 20 jaar lang op hoogste niveau, bijna 40, steeds meer quotes en geruchten dat hij de training nu als werk ziet en niet als genot en dat het nu allemaal meer automatisme is etc. En dan nog 5 titels opzij zetten voordat hij zn laatste gevecht heeft.

    Dat is volkomen normaal maar het is inderdaad gewoon deprimerend dat dit precies op dit moment allemaal komt. Gewoon nog een grote indicatie dat deze gevecht al jaren geleden had moeten gebeuren en waarschijnlijk meerdere malen.

    Ik had grote hoop voor de hele Fight of the Century gebeuren maar ik ben teleurgesteld op meerdere manieren. Jammer.

  5. #80
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    De mensen van het camerawerk waren volgens mij half aan het slapen, op sommige momenten viel 1 van de vechters buiten zicht en werd er niet snel overgeschakeld naar een andere camera, het viel mij met name een aantal keren op wanneer pac een paar combo's maakte en floyd telkens niet in beeld was waardoor je niet kon zien of er een paar raak waren of niet.
    wat

  6. #81
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wat

    Precies wat ik zei, kijk die partij nog een keer dan snap je mischien wat ik bedoel, het camerawerk was met momenten niet goed.

  7. #82
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Precies wat ik zei, kijk die partij nog een keer dan snap je mischien wat ik bedoel, het camerawerk was met momenten niet goed.
    Camerawerk was inderdaad knudde. Een flink aantal malen werd er midden in een actie geswitched van camera waardoor je de actie miste. Grappig dat je het opmerkte, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerde.

  8. #83
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Camerawerk was inderdaad knudde. Een flink aantal malen werd er midden in een actie geswitched van camera waardoor je de actie miste. Grappig dat je het opmerkte, dacht dat ik de enige was die zich daaraan ergerde.

  9. #84
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn al geruchten dat er 4.5 miljoen ppv's zijn verkocht.

  10. #85
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Dat is toch niet zoveel?

  11. #86
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Voor dat geld per stuk toch een aardig bedrag, zo'n 450.000.000 dollar.

  12. #87
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dat is toch niet zoveel?
    Record was Floyd tegen De La Hoya of Canelo, volgens mij rond de 2.3/2.6 miljoen ppv's. Als deze gevecht zowat dubbel daarvan verkoopt...in 2015 als beide mannen al niet meer in hun prime zijn, terwijl de prijs belachelijk hoog is etc.? Dat zou extreem zijn maar ik ga nog niet te vroeg juichen tot het bevestigd wordt.

    Mayweather verdient zn props. Hij heeft de hele top 3 PPV's records ooit in zijn bezit. Deze man verkoopt, punt.

  13. #88
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ^^ en dat is uiteindelijk waar het om gaat.

  14. #89
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Record was Floyd tegen De La Hoya of Canelo, volgens mij rond de 2.3/2.6 miljoen ppv's. Als deze gevecht zowat dubbel daarvan verkoopt...in 2015 als beide mannen al niet meer in hun prime zijn, terwijl de prijs belachelijk hoog is etc.? Dat zou extreem zijn maar ik ga nog niet te vroeg juichen tot het bevestigd wordt.

    Mayweather verdient zn props. Hij heeft de hele top 3 PPV's records ooit in zijn bezit. Deze man verkoopt, punt.
    Showtime en HBO hebben al aangegeven. Dat het minimaal USD 400 mio aan ppv heeft opgeleverd. Maar kan wel eens veel meer worden. Dus 4 mio buys sowieso.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Ik las ook dat sommige mensen niet eens een ppv konden bestellen vanwege overbelasting.

    @appelsap
    de record was tegen De La Hoya 2,5 miljoen ppvs als het goed is.

  16. #91
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •