MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 91
  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default **SPOILER** Mayweather vs Pacquiao

    Wat vonden jullie ervan....?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Echt geen ruk aan. Heb de gehele partij geen seconde spanning gevoeld.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Wat vonden jullie ervan....?

    Decision was terecht. Ik had het 115-113, maar slim gevochten van Mayweather. Zeker in ronde 8-12. Als hij wat meer risico had genomen dan was het veel spectaculairder geweest. Maar kan hem geen ongelijk geven. Fantastische verdediging met goeie counters. Nu flink eten en dan Golovkin als laatste gevecht

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    5 jaar hierop moeten wachten? Over een let down gesproken.....

    Maar goed, erg slim gevochten door Mayweather en Manny's stijl weten te counteren. Terechte overwinning.

    edit: Prima verwoord:

    Lorenzo Fertitta @lorenzofertitta
    Ordered a steak and got a salad. #MayPac

    Last edited by Pahlavan; 03-05-2015 at 09:54.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Inderdaad teleurstellende pot.. Slim gevochten van Mayweather maar het nam voor mij wel alle spanning weg. Ach ik had het kunnen weten.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Maywheater kan elke partij saai maken, zelfs tegen Pacquiao. Zoals verwacht wint floyd op punten, draak van een partij...
    ,,,,,
    (>.<)

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Saai, maar iedereen die het boksen een beetje volgt weet dat Mayweather zo vecht, de PR heeft zijn werk voortreffelijk gedaan, de wereldwijde media doet gewoon lekker mee, zitten toch bijna geen bokskenners en door die PPV hoef je helemaal niet zoveel mensen over zien te halen om op die waanzinnige bedragen te komen, als PPV had bestaan in de tijd van Ali of Tyson had het om nog veel meer geld gegaan.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Ging helaas precies zo als verwacht, geen moment op de banken gestaan van spanning.

    Floyd zijn reach was gewoon te veel pac...
    Train for perfection but aim for more

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Net even in sneltreinvaart er doorheen gegaan. Haha wat een gedoe allemaal om niks.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Tja ik ben niet zo van het huidige boksen en volg het ook nog amper omdat het meeste wat je ziet geen ruk aan meer is. Deze partij liet mij door de hele hype het gevoel geven dat er wat ging gebeuren. Helaas echter en voorlopig laat ik het boksen maar weer links liggen. Liever MuayThai en MMA volgen dat slurpt al tijd zat op.

    Wat Mayweather doet is natuurlijk ontzettend knap en is een klasse apart maar het maakt de hele partij kapot en ook de sport. Heb meer idee gehad naar een soort behendigheidsspel tikkertje te kijken dan naar een vechtsport genaamd boksen. Voor mij is Pacquiao een beetje de morele winnaar omdat hij probeerde om te knokken.

    Maar wellicht strijk ik hiermee de liehebbers van het fijne tactische spel tegen de haren in maar persoonlijk heb ik niets met dit soort sporters. Niet alleen in boksen en vechtsporten maar ook andere sporten. Petrosyan kan het op perfecte wijze in het Kickboksen. Maar bv in het voetbal weet een Chelsea met verdedigen en wachten op dat ene kansje succesvol te zijn door het spel kapot te maken.

    Zag nog Mike Tyson zitten en vraag me a wat hij van dit vertoonde spel vondt??
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vond t wel tof om te kijken, maar Manny kon maar een paar rondes winnen helaas. Het ging inderdaad zoals verwacht en niet zoals gehoopt. Money is gewoon onwijs goed. Maar gaat weinig "toe to toe" . Dat willen de fans wel. Ik ook. Manny ook. Maar als Floyd dat gedaan had vocht hij Manny's gevecht en zou hij niet gewonnen hebben. Toch vond ik hem bij vlagen aanvallender dan andere gevechten. Was sowieso stukken interessanter dan de Klitschko's.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Zag nog Mike Tyson zitten en vraag me a wat hij van dit vertoonde spel vondt??
    Hij was het met je eens want dit vond hij ervan:

    Mike Tyson @MikeTyson



    We waited 5 years for that... #underwhelmed #MayPac

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Beetje raar ring-interview van Pacman.
    Ik vond alles aan de partij mooi behalve de partij zelf eigenlijk. Ben blij dat ik het gedownload heb en niet 80 dollar voor een PPV heb betaald.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Was sowieso stukken interessanter dan de Klitschko's.
    Niet mee eens, heb toch diverse partijen van deze mannen gezien waarbij ik hele mooie dingen heb gezien, en ze hebben een ongelooflijk hoog KO percentage !

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dit was dan $200 miljoen.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Als ik dit zie snap ik niet goed waarom UFC niet veel populairder is...
    UFC is voor mij in elk opzicht beter. Het is spannender, sneller, echter, harder en spectaculairder.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Face it: He is the best of his era.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Heb net een uurtje in de tuin gezeten en naar de groeiende klimop zitten kijken. Stuk boeiender. Waar zijn al die sukkels eigenlijk die boksen de ultieme sport vinden. Want dit was geen reclame.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Face it: He is the best of his era.
    whaha dat zal best vond het geen zak aan. Wat een gedoe om niks alleen weg rennen.
    Heb toch meer respect voor mensen die gaan knokken.

    Vond ze er beiden nog uit zien of ze van een training kwamen na het gevecht.
    Als dit de fight of the century moet zijn is het niet best.

    Maar ja ik verdien dan weer geen 100 miljoen
    Last edited by spacebox; 03-05-2015 at 12:47.

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is inderdaad jammer dat de leek niet meer werd vermaakt, zeker als je de naar mijn mening criminele prijzen in overweging neemt. Ik vind alleen dat het wel erg makkelijk in de schoenen van Mayweather wordt geschoven. Maidana maakte het em bijvoorbeeld wel moeilijk en ik denk dat dat een partij was die ook voor mensen die het boksen niet volgen, leuk was om naar te kijken. Manny had gewoon niet het niveau om het Mayweather moeilijk te maken. Hierdoor waren er dus ook weinig spannende momenten. Als Mayweather bijvoorbeeld bijna neergaat, zoals tegen Mosley, dan maakt het echt niet uit hoe Mayweather vecht. Dan wordt het spannend.

    Ik kan zelf altijd wel erg genieten van Mayweather. Ik ben dan ook wat minder van het dom beuken I guess. Ik had alleen wel het idee dat Mayweather een stuk groter was en dat meer had kunnen uitbuiten. Hij had een paar momenten dat hij naar voren combineerde - wat je bijna nooit ziet bij hem - en Manny had zichtbaar geen idee wat ie moest doen. Maar goed hij is 38 (!) jaar oud. Is wel ongelooflijk om dan nog zo goed te zijn. Ik denk wel dat Manny gevaarlijker was geweest wanneer hij wat jonger was geweest en nog niet tegen de knock out van JMM was aangelopen. Hij bokst op een manier die energie slurpt en af en toe leek het alsof ie steeds een ronde ervoor ging en de ander pauze nam. Het helpt dan niet als je dik in de dertig bent.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het was te verwachten hoe het zou gaan vond de vorige mega partij Floyd Mayweather vs Oscar de la Hoya leuker om te zien en spannender.

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat zegt meer over deze partij dan over die partij natuurlijk.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    whaha dat zal best vond het geen zak aan. Wat een gedoe om niks alleen weg rennen.
    Heb toch meer respect voor mensen die gaan knokken.

    Vond ze er beiden nog uit zien of ze van een training kwamen na het gevecht.
    Als dit de fight of the century moet zijn is het niet best.

    Maar ja ik verdien dan weer geen 100 miljoen
    De hele wereld wilde dit gevecht zien. Floyd kan er niets aan doen dat hij veel te goed is voor Pacman.
    Als het alleen wegrennen was dan had Pacman hem k.o. moeten kunnen slaan........Maar hij keek wel uit, hij wist dat een counter steeds heel dichtbij was....

    Met alleen rennen behaal je geen 48-0 en win je zeker niet van meer 10 wereldkampioenen.
    Maar ja, laten we het erop houden dat Mayweather gewoon te goed is.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het is inderdaad jammer dat de leek niet meer werd vermaakt, zeker als je de naar mijn mening criminele prijzen in overweging neemt. Ik vind alleen dat het wel erg makkelijk in de schoenen van Mayweather wordt geschoven. Maidana maakte het em bijvoorbeeld wel moeilijk en ik denk dat dat een partij was die ook voor mensen die het boksen niet volgen, leuk was om naar te kijken. Manny had gewoon niet het niveau om het Mayweather moeilijk te maken. Hierdoor waren er dus ook weinig spannende momenten. Als Mayweather bijvoorbeeld bijna neergaat, zoals tegen Mosley, dan maakt het echt niet uit hoe Mayweather vecht. Dan wordt het spannend.

    Ik kan zelf altijd wel erg genieten van Mayweather. Ik ben dan ook wat minder van het dom beuken I guess. Ik had alleen wel het idee dat Mayweather een stuk groter was en dat meer had kunnen uitbuiten. Hij had een paar momenten dat hij naar voren combineerde - wat je bijna nooit ziet bij hem - en Manny had zichtbaar geen idee wat ie moest doen. Maar goed hij is 38 (!) jaar oud. Is wel ongelooflijk om dan nog zo goed te zijn. Ik denk wel dat Manny gevaarlijker was geweest wanneer hij wat jonger was geweest en nog niet tegen de knock out van JMM was aangelopen. Hij bokst op een manier die energie slurpt en af en toe leek het alsof ie steeds een ronde ervoor ging en de ander pauze nam. Het helpt dan niet als je dik in de dertig bent.
    Ik begrijp dingen die jij zegt wel. Alleen zou de leek nu moeten weten hoe Mayweather vecht; dit aangezien al zijn partijen op internet staan.
    Ik vond ook dat Manny weinig de aanval koos, en dat als Mayweather drukte, hij ook raakte.

    Vaak zie ik, niet van jou, allerlei excuses als Mayweather niet vecht, wint etc. etc.
    Maar het feit blijft: Hij wint alles duidelijk.
    Andre Ward gaf ook 9-3 Mayweather aan en dat is qua treffers de juiste afspiegeling.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •