MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 65
  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default smoesjes van pacquiao

    Last edited by Nosferatu187; 04-05-2015 at 19:31.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hij zegt dat hij op 60% heeft gevochten, dat hij graag meer had gewild maar dat het niet lukte. Waarom is dat een smoes?

  3. #3
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Floyd mayweather had ook een arm blessure ,en last van zijn knokkels.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    "If he would’ve stayed in one place, then I could have thrown punches,” Pacquiao said.
    Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

    Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

    Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    het is een echte quote.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik haat floyd, maar hij is de beste gewoon.

    grote pacman fan maar hij is een maatje te klein voor floyd.

    box rankings zouden zo moeten zijn:

    1 floyd
    2 floyd
    3 floyd
    4 floyd
    5 floyd
    6 pacman
    7 de rest
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

    Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

    Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.
    Denk je ook niet dat dat veel met het reach verschil tussen beiden te maken heeft gehad? Vier inches is wel veel en Floyd is ongelooflijk goed om dat soort voordelen uit te buiten. Manny is niet de eerste die dit overkomt tegen Mayweather. Hoeveel boksers lijken niet op zichzelf op het moment dat ze tegen Floyd staan? Ik denk dat Manny meestal 2 van de 3 minuten per ronde op een afstand stond waar hij Mayweather niet kon raken, maar Mayweather hem wel. Daarom had Mayweather wellicht ook meer output dan Manny. Af en toe sprong ie er wild in om de afstand te overbruggen, maar Floyd is geen Margarito of Cotto en was toen al lang weer vertrokken. De keren dat ie wel kon combineren, liet Floyd het toe en toen ging dat als van ouds. Schouder of geen schouder, vaak was er niet veel voor Manny om tegenaan te slaan. Als het gevecht in het midden van de ring plaatsvindt, zal Mayweather eigenlijk altijd winnen tegen iemand die minder reach heeft.
    Last edited by Facade; 04-05-2015 at 23:48.

  8. #8
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

    Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

    Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.
    Die quote heeft hij niet zomaar als smoes gebruikt het was wel in een context, die max kellerman vroeg hem waarom hij zijn vele combo's niet maakte en hij antwoordde ''omdat floyd veel bewoog was dat niet het geval dan had ik mijn combo's gemaakt''

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ook allemaal waar. Ik denk zelf dat het toch een bijwerking is van de Marquez KO verlies. Mischien dat Pacquiao dat steeds in zn gedachten heeft, en Floyd is nog beter met counters dan Marquez dus ik kan me echt wel voorstellen dat hij dan niet aggressief wordt tegen zo iemand die dan ook nog groter en sterker is. Er waren momenten waarin hij Floyd in een hoek had en klaar was om aan te vallen en dat toch niet deed en twijfelde, dit was vroeger niet eens kwestie. Dat moet het ook zijn geweest, zijn nare verlies tegen Marquez.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    en die paar keren dat floyd bewust ging stilstaan in de hoek dat was om manny uit te lokken toen is hij ook al niet doorgegaan omdat het hem gewoon simpelweg niet lukte.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ook allemaal waar. Ik denk zelf dat het toch een bijwerking is van de Marquez KO verlies. Mischien dat Pacquiao dat steeds in zn gedachten heeft, en Floyd is nog beter met counters dan Marquez dus ik kan me echt wel voorstellen dat hij dan niet aggressief wordt tegen zo iemand die dan ook nog groter en sterker is. Er waren momenten waarin hij Floyd in een hoek had en klaar was om aan te vallen en dat toch niet deed en twijfelde, dit was vroeger niet eens kwestie. Dat moet het ook zijn geweest, zijn nare verlies tegen Marquez.
    of misschien is hij gewoon altijd al overschat en klaar.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  13. #13
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  14. #14
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Dit dacht ik ook. Ze waren zo zeker:

    Voor: "Mayweather heeft geen benen meer" en na "Hij rende de hele avond."
    Voor: "Pacman heeft zijn honger terug en het trainingskamp gaat top" en na "hij had last van zijn schouder."
    Voor: "Het is de wil van God dat ik ga winnen" en na "Mijn schouder, ik dacht gewonnen te hebben."
    Voor: "Mayweather gaat ko" en na: "Mijn schouder."

    Ik zag dit niet bij Marquez, Mosely, Canelo en Maidana toen ze verloren......Laat staan dat zij of hun kamp zo onsportief waren.

    Wat mij stoorde is het lef dat ze een re-match vragen? Roach zei dat als Pacman zou winnen, hij met pensioen moest gaan......En nu smeken ze bijna om een re-match.
    Roach wilde dat ook niet tegen Marquez terwijl de beslissingen altijd met minimaal verschil waren!
    Dit was duidelijk: Floyd all the way.

    Ik vind kamp Pacman echt on-respectvol en Mayweather nu juist wel respectvol.
    Dit trouwens altijd na de wedstrijd. Voor vroeger walgelijk.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    exact ^^

    ik heb het echt gehad met roach en zijn scheve nek alleen maar praatjes heeft die en ik haat praatjes.

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    exact ^^

    ik heb het echt gehad met roach en zijn scheve nek alleen maar praatjes heeft die en ik haat praatjes.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post

  19. #19
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dit dacht ik ook. Ze waren zo zeker:

    Voor: "Mayweather heeft geen benen meer" en na "Hij rende de hele avond."
    Voor: "Pacman heeft zijn honger terug en het trainingskamp gaat top" en na "hij had last van zijn schouder."
    Voor: "Het is de wil van God dat ik ga winnen" en na "Mijn schouder, ik dacht gewonnen te hebben."
    Voor: "Mayweather gaat ko" en na: "Mijn schouder."

    Ik zag dit niet bij Marquez, Mosely, Canelo en Maidana toen ze verloren......Laat staan dat zij of hun kamp zo onsportief waren.

    Wat mij stoorde is het lef dat ze een re-match vragen? Roach zei dat als Pacman zou winnen, hij met pensioen moest gaan......En nu smeken ze bijna om een re-match.
    Roach wilde dat ook niet tegen Marquez terwijl de beslissingen altijd met minimaal verschil waren!
    Dit was duidelijk: Floyd all the way.

    Ik vind kamp Pacman echt on-respectvol en Mayweather nu juist wel respectvol.
    Dit trouwens altijd na de wedstrijd. Voor vroeger walgelijk.
    Dat vind ik ook nep eerst trashtalken etc. en nu had hij zogenaamd een blessure op de filmpjes waar hij aan het trainen was en Roach zei dat Mayweather KO zou gaan hoorde ik niks over een schouder.

    Maare Mayweather - Maidana staat bij mij vers op het geheugen. Maidana en zijn groep waren ook allemaal onsportief na het eerse gevecht. Die vonden ook dat ze hadden gewonnen en hun smoesje waren de handschoenen

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Dat vind ik ook nep eerst trashtalken etc. en nu had hij zogenaamd een blessure op de filmpjes waar hij aan het trainen was en Roach zei dat Mayweather KO zou gaan hoorde ik niks over een schouder.

    Maare Mayweather - Maidana staat bij mij vers op het geheugen. Maidana en zijn groep waren ook allemaal onsportief na het eerse gevecht. Die vonden ook dat ze hadden gewonnen en hun smoesje waren de handschoenen
    Hij gaat deze week onder het mes en ligt er een jaar uit. Hij stelt zich dus niet helemaal aan. Ook met een goede schouder had hij verloren en als het idd na ronde 3 weer terug kwam dan is de vraag waarom hij in de eerste rondes zo slecht was. Maar het is dus geen complete onzin.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default


  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Die man heeft 65 partijen als prof gedraaid, jullie ook?

  23. #23
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Die man heeft 65 partijen als prof gedraaid, jullie ook?
    dus omdat wij geen 65 hebben gedraaid hebben mogen wij geen mening hierover hebben?

    gtfo

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Sancties dreigen voor geblesseerde Pacquiao

    LAS VEGAS - Voor bokser Manny Pacquiao krijgt zijn verloren 'Gevecht van de Eeuw' tegen Floyd Mayweather nog een vervelend staartje.





    Manny Pacquiao verlaat teleurgesteld de ring. Foto: Reuters



    De 36-jarige Filipijn moet geopereerd worden aan een scheur in zijn schoudergewricht, zo bleek uit een MRI-scan in het ziekenhuis.
    Aangezien Pacquiao voorafgaand aan het prestigieuze en lucratieve gevecht niet had gemeld dat hij geblesseerd was, dreigen bovendien juridische sancties.
    Pijn

    De Filipijnse boksheld, die in acht verschillende gewichtsklassen wereldkampioen is geworden, werd zaterdag tijdens de confrontatie met Mayweather in Las Vegas zichtbaar gehinderd door een schouderblessure.
    Hij had een peesje gescheurd in een sparringpartijtje, maar meldde dat pas vlak voor het gevecht bij de medische commissie.
    "Ik kon veel combinaties niet maken vanwege de pijn”, bekende Pacquiao, die op punten verloor van de ongeslagen Amerikaan.
    Stil gehouden

    Direct na het lucratieve titanengevecht, die Pacquiao meer dan 100 miljoen dollar opleverde, kwam naar buiten dat de Filipijn in de aanloop tijdens een sparringpartijtje een peesje in zijn schouder had gescheurd. Om Mayweather niet wijzer te maken, was dat stil gehouden.
    Ontstekingsremmer

    Het begeleidingsteam van Pacquiao had wel toestemming gevraagd én gekregen van het Amerikaanse antidopingbureau Usada om een ontstekingsremmer te gebruiken. De medische commissie van de staat Nevada die de gezondheid van de boksers in de gaten hield, werd echter pas enkele uren voor het gevecht ingelicht.
    Op de vragenlijst die Pacquiao vrijdag moest invullen over zijn fysieke gesteldheid, had hij nog een kruisje bij 'nee' gezet op de vraag of hij problemen met zijn schouder had.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    All of you Floyd Mayweather Jr. haters, including some renowned sports personalities that made disparaging remarks of this genius, I say swallow hard and very hard of the truth staring right at you. First and foremost, I want to point out that we agreed well in advance, before this epic fight that excuses from either camp will not be tolerated.

    This shoulder embarrassment should not even come up because had Manny won, nobody was ever going to say anything about it. So did Roach lie about everything he said about Manny before the fight? Will you ever believe him again?

    It is evident that Manny Pacquiao has support of most of these sports personalities and for a reason. They hate Mayweather for his success. They hate him for the money he has made. I truly believe no any other boxer or any other spot in history will ever make this kind of money. They hate Floyd for attempting to shadow them and they hate him for what he believes in, himself. It is pure hate and I love it when time and again Floyd shuts them up and zip their mouths.

    Many talk about Mayweather being boring. Floyd is not boring it is because he is rarely hit and so if you don’t like him you will find it boring. If Floyd was hit more, it would satisfy your souls so much that it will become exciting and this is the truth. Unfortunately, there is no boxer this era that can force and make Floyd vulnerable. All you haters need is to find someone who takes Floyd out of his comfort zone and beat him up but unfortunately there is none.

    Some quarters made fun of Floyd’s preparations to this fight. Did you see how fit Floyd was? Who made fun of the wood-cutting? Did you see the check-hooks, the stiff sticks to Manny’s face and the sharp wicked straight rights? I know when Floyd is long gone and when all is said and done our children and grandchildren will not have to debate how great he is. If he is the greatest of this era, how can he not be considered alongside the greats of other eras? Take off your hate jacket, put it aside and acknowledge how good this young man is and your loss will not hurt that much more.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •