MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    All of you Floyd Mayweather Jr. haters, including some renowned sports personalities that made disparaging remarks of this genius, I say swallow hard and very hard of the truth staring right at you. First and foremost, I want to point out that we agreed well in advance, before this epic fight that excuses from either camp will not be tolerated.

    This shoulder embarrassment should not even come up because had Manny won, nobody was ever going to say anything about it. So did Roach lie about everything he said about Manny before the fight? Will you ever believe him again?

    It is evident that Manny Pacquiao has support of most of these sports personalities and for a reason. They hate Mayweather for his success. They hate him for the money he has made. I truly believe no any other boxer or any other spot in history will ever make this kind of money. They hate Floyd for attempting to shadow them and they hate him for what he believes in, himself. It is pure hate and I love it when time and again Floyd shuts them up and zip their mouths.

    Many talk about Mayweather being boring. Floyd is not boring it is because he is rarely hit and so if you don’t like him you will find it boring. If Floyd was hit more, it would satisfy your souls so much that it will become exciting and this is the truth. Unfortunately, there is no boxer this era that can force and make Floyd vulnerable. All you haters need is to find someone who takes Floyd out of his comfort zone and beat him up but unfortunately there is none.

    Some quarters made fun of Floyd’s preparations to this fight. Did you see how fit Floyd was? Who made fun of the wood-cutting? Did you see the check-hooks, the stiff sticks to Manny’s face and the sharp wicked straight rights? I know when Floyd is long gone and when all is said and done our children and grandchildren will not have to debate how great he is. If he is the greatest of this era, how can he not be considered alongside the greats of other eras? Take off your hate jacket, put it aside and acknowledge how good this young man is and your loss will not hurt that much more.
    Ik weet niet wie dit heeft gezegd maar mensen haten hem echt niet om zijn succes want er zijn veel meer mensen die veel succes hebben in hetgeen wat ze doen. Mensen haten hem omdat het gewoon een wijsneus is die de meest rare opmerkingen maakt en ook te boek staat als iemand die vrouwen slaat. Als hij gewoon zich normaal had gedragen zoals Klitschko of Pacman die ook beide genoeg centen hebben dan had hij misschien wel een gun factor. Ik geloof er ook bijna in dat Mayweather het allemaal doet voor show en de centen want zeg nou zelf... Mensen kochten de PPV van 100 dollar echt niet om weer een Mayweather gevecht te zien maar ze kochten het in de hoop dat dit eindelijk is een keer zijn eerste verliespartij zou zijn....

    Ontopic; nooit netjes om een blessure de schuld te geven maar het feit dat hij onder het mes moet en er een lange tijd uit is geeft wel aan dat hij met een blessure heeft gevochten maar dit is meer dan normaal want zoals Mayweather ook zei in het interview dat hij ook met blessures heeft moeten trainen...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Voor zover ik mij kan herrineren zeiden zij bij camp pacquiao tijdens het post press dat de pijnklachten vooraf aan het partij waren verdwenen en dat zij overwogen om de partij te verzetten maar omdat de pijnklachten weg waren zij het voortzette.

    Dat verklaart ook waarom hij voor de wedstrijd het vakje aanvinkte als geen schouderpijn, dus hij is blessureloos aan het gevecht begonnen althans dat dacht/voelde hij, maar tijdens een gevecht kan alles gebeuren ook voor de andere vechter er kunnen altijd knokkels gebroken worden tijdens de wedstrijd of oude blessures komen terug, wat ik frapant vond meneer roach met zo een grote mond voor de wedstrijd wij gaan dit doen en dat maar toen het niet liep tijdens de wedstrijd hoorde ik totaal geen instructies van hem.

    Jammer dat deze zo lang besproken gevecht zo'n zure nasleep krijgt.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik weet niet wie dit heeft gezegd maar mensen haten hem echt niet om zijn succes want er zijn veel meer mensen die veel succes hebben in hetgeen wat ze doen. Mensen haten hem omdat het gewoon een wijsneus is die de meest rare opmerkingen maakt en ook te boek staat als iemand die vrouwen slaat. Als hij gewoon zich normaal had gedragen zoals Klitschko of Pacman die ook beide genoeg centen hebben dan had hij misschien wel een gun factor. Ik geloof er ook bijna in dat Mayweather het allemaal doet voor show en de centen want zeg nou zelf... Mensen kochten de PPV van 100 dollar echt niet om weer een Mayweather gevecht te zien maar ze kochten het in de hoop dat dit eindelijk is een keer zijn eerste verliespartij zou zijn....

    Ontopic; nooit netjes om een blessure de schuld te geven maar het feit dat hij onder het mes moet en er een lange tijd uit is geeft wel aan dat hij met een blessure heeft gevochten maar dit is meer dan normaal want zoals Mayweather ook zei in het interview dat hij ook met blessures heeft moeten trainen...
    dus jij denkt niet dat floyd zich zo gedraagt met zijn bad boy image om meer kaarten te verkopen? want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

    99% van de boksers vecht met een blessure dus dat gaat niet op.

    floyd had trouwens ook meerdere blessures.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dus jij denkt niet dat floyd zich zo gedraagt met zijn bad boy image om meer kaarten te verkopen? want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
    Denk je ook dat Floyd vrouwen slaat voor zijn imago? Ik wil nou niet helemaal schijnheilig gaan doen en zo, maar meestal zijn mannen die vrouwen slaan en met pakken bankbiljetten lopen te zwaaien niet de sympathiekste.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.
    dit dus.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    holy shit ik lees net dat hij een rematch krijgt over een jaar als hij klaar is met zijn schouder operatie.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Haha slim van Floyd. Nadat hij 49-0 wordt in September gaat hij volgend jaar toch voor de nummer 50. Dat wordt prachtig.

  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    50 - 0

    geld voor zijn leven en voor zijn kinderen ook meer dan genoeg.

    the best ever status alhoewel dat altijd wel een discussie zal worden maar hij is zeker de beste van deze generatie permanent.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.
    Er zijn veel ergere misdaden ja, moet ik hem nu chill vinden?

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, want het kan altijd erger weet je.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Naja ondanks dat het eigenlijk niet kan en mag, vlakt het zijn prestaties binnen de ring toch niet uit?

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met Floyd z'n criminele verleden. Los van de vraag of dit terecht is of niet: mensen willen Floyd in een Leonard-Hearns achtige situatie zien. Types als Leonard, Ali, Tyson (crimineel verleden...), SRR, en andere grote namen worden herinnerd om de partijen die in het geheugen staan gegriefd. Ze namen risico's en dat bracht respect. Het inspireerde in sommige gevallen zelfs. De partijen hadden wat weg van een goede film waar je weken over napraat. Redelijk vaak worden tegenstanders van Mayweather opgebouwd alsof ze daadwerkelijk een kans hebben. Dan komt de partij er en dan wordt het echter een afstraffing. Net als DLH-Mayweather zal deze partij bijvoorbeeld de boeken ingaan als een tegenvaller.
    De conclusie dat Mayweather blijkbaar zó goed is dat hij alles en iedereen makkelijk aan de kant zet wordt niet getrokken. De conclusie wordt getrokken dat Mayweather geen risico's neemt en daardoor niet bij de grootsten uit de sport hoort. Paradoxaal genoeg denk ik dat Mayweather meer respect had gekregen wanneer Pac er in was geslaagd het Mayweather moeilijk te maken en hem zelfs een knockdown had gegeven. Wanneer Mayweather dan alsnog had gewonnen, had hij waarschijnlijk meer respect gekregen dan wanneer hij zóveel beter is als nu. Het is dus niet zoals bij voetbal waarbij Barcelona wordt geroemd omdat ze steevast met grote cijfers winnen. Integendeel: hoe spannender de partij, hoe groter de bokser.

    Of dat eerlijk is ten opzichte van Mayweather weet ik niet. Ik vind de kritiek af en toe wel erg gaan en men gaat wel heel snel voorbij aan het feit dat hij talent heeft dat niet veel vaker is vertoond. Het lijkt zo langzamerhand pas goed te zijn als hij zo ongeveer tegen Klitschko gaat of Andre Ward. Zonder meer is hij naar mijn mening een van de meest getalenteerde boksers uit de geschiedenis.
    Last edited by Facade; 06-05-2015 at 00:45.

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?
    T15 is alfa, weetjetog

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Damn, dus zelfs hier zijn er van die mannelijke feministen met vagina's. Ik praat Mayweather's acties niet goed(maar er zijn wel twee kanten aan elke incident) maar de hoeveelheid haat dat hij ervoor krijgt is niet proportioneel. Waarschijnlijk zijn dezelfde haters wel fans van Mike Tyson die veroordeeld was voor verkrachting(dat is wat ik erger noem, alhoewel ik in Tyson's onschuld geloof).

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?
    Alleen als jij het slachtoffer bent.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    De haat voor Floyd is in veel gevallen een optelsom als je het mij vraagt: hij gedraagt zich egocentrisch, is alleen maar met geld bezig en houdt er van om tegen schenen aan te trappen. Hij doet mij een beetje denken aan Kayne West eigenlijk... Heeft met iedereen ruzie, heeft zeer vreemde opvattingen over zaken en heeft dus een verleden van huiselijk geweld op zijn ex vrouwen.

    Opmerkingen die hij maakte over M.M.A. sloegen nergens op en zijn laatste uitspraak over waarom hij Afrika zou helpen helpt ook niet echt mee om die kerel te mogen. Dan heeft hij ook nog een boksstijl wat alleen echt boksfanaten kunnen waarderen.. Ja dan wordt het heel lastig om van zo een jongen te houden lijkt me...

  19. #44
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mino, wat vond jij als pac fan eigenlijk van de partij?

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Mino, wat vond jij als pac fan eigenlijk van de partij?
    Hij heeft 2 pakken tissues moeten verbruiken en het was voor deze keer niet voor zijn gewoonlijke activiteiten.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    31
    vCash
    125636

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij heeft 2 pakken tissues moeten verbruiken en het was voor deze keer niet voor zijn gewoonlijke activiteiten.
    Die tissues had ik voor iets anders nodig, vraag je vriendin maar

    Ik vond de partij tegenvallen, vond de jury ook erg overdreven. Had het zelf 8-4 of 7-5 voor Mayweather. Die 10-2 sloeg helemaal nergens op, maar Mayweather duidelijk gewonnen.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

  24. #49
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ze heten dan ook niet voor niets pactards.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Hoe triest ben je dan als je je eigen geluk in andersmans carriére zit...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •