MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 65 of 65
  1. #51
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Iemand trouwens wel eens in de Schotse Hooglanden geweest? Ik had 'm hier er wel tussen verwacht maar tot nu toe is ie bij niemand naar voren gekomen. Iemand daar wel eens geweest? De moeite waard?
    Ik vind het niet heel erg tof maar dat komt ook omdat het weer het vaak grauw maakt.
    Ik zou eerder door de Pyreneeën gaan met een rugzak, dat vond ik echt heel tof.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Iemand trouwens wel eens in de Schotse Hooglanden geweest? Ik had 'm hier er wel tussen verwacht maar tot nu toe is ie bij niemand naar voren gekomen. Iemand daar wel eens geweest? De moeite waard?
    Jep. Echter ruim 25 jaar geleden de Westhighlandway belopen (oa via de Devils staircase) en op de Ben Nevis geweest.
    Fantastische natuur ('s morgens wakker worden omdat er een roedel giga roodwild voorbij je tentje dendert), je kunt daar nog het water uit de rivieren drinken zonder dat je plots licht gaat geven.
    Is wel het land van 4 jaargetijden, ook in de zomer. Ene moment volle zon en dan een pak sneeuw of ijswater. 10 dagen geweest, waarvan 2 nachten in een B&B overnacht in Kinochleven. Super aardige mensen. Mooie watervallen, man is echt de moeite waard.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Jep. Echter ruim 25 jaar geleden de Westhighlandway belopen (oa via de Devils staircase) en op de Ben Nevis geweest.
    Fantastische natuur ('s morgens wakker worden omdat er een roedel giga roodwild voorbij je tentje dendert), je kunt daar nog het water uit de rivieren drinken zonder dat je plots licht gaat geven.
    Is wel het land van 4 jaargetijden, ook in de zomer. Ene moment volle zon en dan een pak sneeuw of ijswater. 10 dagen geweest, waarvan 2 nachten in een B&B overnacht in Kinochleven. Super aardige mensen. Mooie watervallen, man is echt de moeite waard.
    Lijkt mij ook geweldig ja. Staat nog steeds op mijn (lange) verlanglijstje

  4. #54
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    On Roraima's vast plateau, strange and gnarled rocks, formed when the African and American continents scraped apart, play with the mind, humorous in the sun, ghostly in the mist.


  5. #55
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default




  6. #56
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Granada





    Cordoba


  7. #57
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hoek View Post
    Ze zeggen dat de Noren vrij weinig op vakantie naar het buitenland gaan, dat is te begrijpen.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik ben net in Hong Kong aangekomen. Nog niet veel gezien, maar heel heel indrukwekkend die wolkenkrabbers.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik ben net in Hong Kong aangekomen. Nog niet veel gezien, maar heel heel indrukwekkend die wolkenkrabbers.
    Uitzicht van de Peak is wel aardig. Ferry naar Kowloon voor het uitzicht vanaf het water.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Ze zeggen dat de Noren vrij weinig op vakantie naar het buitenland gaan, dat is te begrijpen.

    Ben er 2 x geweest. In 2007 en 2011 om te vissen stukje boven de poolcirkel. Soms was ik ademloos. Sta je naar de kant te kijken vanaf een bootje op een fjord, loopt daar een eland met jong langs een gletsjer, tuimelaars, zeehonden en papagaaieduikers die op vis jagen en dan plots gesnuif en komt er een school orca's langs de boot zwemmen. Tranen stonden in mijn ogen over de schoonheid van de natuur daar.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Iemand trouwens wel eens in de Schotse Hooglanden geweest? Ik had 'm hier er wel tussen verwacht maar tot nu toe is ie bij niemand naar voren gekomen. Iemand daar wel eens geweest? De moeite waard?
    Schotland is geweldig idd! De mensen zijn super, mooie natuur, Schots ontbijt is geniaal, coole kastelen, leuke bieren en whisky's... Ik ben maar 2 dagen in de Highlands geweest, maar daar is het toch allemaal een stapje rauwer, wilder en desolater. Zeker doen dus!
    I wonder, does it pour me something opaque...

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Uitzicht van de Peak is wel aardig. Ferry naar Kowloon voor het uitzicht vanaf het water.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooie foto's hyper!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #64
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ben er 2 x geweest. In 2007 en 2011 om te vissen stukje boven de poolcirkel. Soms was ik ademloos. Sta je naar de kant te kijken vanaf een bootje op een fjord, loopt daar een eland met jong langs een gletsjer, tuimelaars, zeehonden en papagaaieduikers die op vis jagen en dan plots gesnuif en komt er een school orca's langs de boot zwemmen. Tranen stonden in mijn ogen over de schoonheid van de natuur daar.
    Lijkt me een bijzondere ervaring, vooral om een school orca's te zien.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat in noorwegen surrealistisch kan overkomen is dat wanneer je in een fjord vaart en langs een berg vaart je ineens een boorplatform tegen komt. Ik denk voor onderhoud ofzo. Bizar. Maar samen met vancouver island de mooiste plekken waar ik geweest ben. Een droom voor mij is atacama in Chili en dan vooral snachts. Sterren hemel daar schijnt te bruut voor woorden te zijn. Daar kan je het nog zien zoals onze voorouders het zagen, voor elektrische verlichting.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •