MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default Spoilers UFC Fight Night Edgar vs Faber

    Mousasi netjes gevochten. Zag er indrukwekkend en gecontroleerd uit.

    Maar Edgar vs Faber viel mij toch vies tegen... Hebben beiden geen schrammetje op hun gezicht na 5 rondes en het aantal hoge trappen die domweg mis waren was nogal veel... Slecht en saai!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik vond Faber vs Edgar ook tegenvallen. Beide namen 0,0 risico. Leek wel of ze erg bangen waren om te verliezen. Zo vechten ze normaal gesproken nooit...

    Mousasi erg slim. Leuk om mousasi eens met een goed en duidelijk gameplan in de ring te zien. Pakte perfect voor hem uit.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Post fight presser die zo gaat beginnen


  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Was leuk om weer eens live mee te kijken met Mousasi. Gewoon goed gevochten. Nu op naar die top 5!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Wat zijn hier trouwens de verwachten mbt tot Neil Magney?

    Kom toch steeds meer onder de indruk van hem. Liet vandaag ook weer zien veel in huis te hebben.
    Super cardio, technisch lijkt hij nog altijd steeds beter te worden. En ook meer power in zijn standup.
    Nu ook mooie top 10 tegenstander. Mocht hij die winnen, kan hij daarna zomaar een top contender zijn.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    De main event was heel saai Faber wist dat hij aan het verliezen was, maar zocht de finish niet wat jammer is.

    Mousasi goed gevochten duidelijke plan, maar helaas kon hij het niet afmaken met gnp of een sub. Met deze winst komt hij niet echt verder in de rankings. Een goede gevecht zal zijn Mousasi vs Bisping of Mousasi vs Belfort (ik denk en verwacht dat hij verliest van Weidman)

    Trouwens ik had meer verwacht van Luke Barnett hij kwam over van TUF als een talent, maar heeft er nu al 3 op rij verloren en loopt nu dus het risico gecut te worden.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    De main event was heel saai Faber wist dat hij aan het verliezen was, maar zocht de finish niet wat jammer is.

    Mousasi goed gevochten duidelijke plan, maar helaas kon hij het niet afmaken met gnp of een sub. Met deze winst komt hij niet echt verder in de rankings. Een goede gevecht zal zijn Mousasi vs Bisping of Mousasi vs Belfort (ik denk en verwacht dat hij verliest van Weidman)

    Trouwens ik had meer verwacht van Luke Barnett hij kwam over van TUF als een talent, maar heeft er nu al 3 op rij verloren en loopt nu dus het risico gecut te worden.
    Barnett heeft wel pech gehad met zijn vorige 2 loses. Close decisions waarvan hij er minimaal 1 had moeten winnen.
    Staat tegenover dat eigenlijk al zijn partijen erg tegen gevallen hebben tot nu toe. Dus een volgende loss zou wel een terechte cut zijn imo.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •