MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89

Thread: UFC 188

  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Een wereldvent idd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Geweldige partij. Cejudo ook weer erg benieuwd naar. Eén van de grotere talenten in de ufc nu. Olympisch worstelkampioen en een record van 8-0.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Kan iemand me uitleggen wat FOX nou wel en niet uitzend? Want voor vannacht staat UFC fight night New Orleans weer op het programma.

    http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-6

    hier t programma voor vannacht, staat bij mij ufc 188 Mexico.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #30
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Werdum is altijd de underdog geweest en wint dan toch iedere keer. Hij is ook veel beter geworden, Ik zie hem wel winnen met een upset. We weten niet of cain nog hetzelfde is als 2 jaar terug. Ben echt benieuwd, nu Alvarez vs Melendez

  6. #31
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    zijn er links?

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    alle links zijn weg. zijn er nog goeie?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Net afgelopen, wat een slechte performance.. ik ga niet spoilen tot dat in de titel staat vermeld

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default


    Werdum is een legende geworden. Hij heeft submissions op Fedor en Cain en veel andere sterke overwinningen. Een waardige kampioen. Geen medelijden met Cain.


  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default


    Bah, Cain was helemaal niet in zijn element. Bij het zien van die UFC embedded serie zag hij er ook niet scherp en gemotiveerd uit. Ik ben er van overtuigd dat JDS daar had kunnen staan en van Cain kunnen winnen. Cain had een slechte conditie het het leek allemaal wat slordig wat hij deed.

    Werdum vind ik geen leuke vent. Helemaal hoe hij over andere vechters praat. Weinig respect meer voor hem. Maar het is wel leuk dat JDS straks tegen hem kan gaan vechten want ik denk niet dat Werdum lang kampioen blijft.


  11. #36
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


    Wordt tijd dat Werdum toch ergens bovenaan je greatest HW's of all time lijst wordt geplaatst. Zowel van Cain als Fedor, die als de beste hw's werden gezien, gewonnen. En Cain niet alleen verslagen maar ook echt een pak slaag gegeven.
    vind Cain zelf een prima gozer maar zijn team (coach Mendez, DC en Rockhold) hadden vooraf grote praatjes dus wel lekker voor hen.

    Ps: Cordeiro verdient echt veel props voor wat hij daar bij King's MMA heeft gedaan! 2 kampioenen en een aantal andere hele goede vechters geproduceerd


  12. #37
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Net afgelopen, wat een slechte performance.. ik ga niet spoilen tot dat in de titel staat vermeld
    De hoogte heeft hierin een grote rol gespeeld.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    De hoogte heeft hierin een grote rol gespeeld.
    Dat weet je van tevoren, dit moet je niet als excuus gaan gebruiken. Je heb allebei net zoveel tijd om je voor te bereiden. Werdum is de terechte winnaar..

  14. #39
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Dat weet je van tevoren, dit moet je niet als excuus gaan gebruiken. Je heb allebei net zoveel tijd om je voor te bereiden. Werdum is de terechte winnaar..
    Ik kan de titel niet aanpassen, kom er nu pas achter dat als je op het spoiler balkje klikt je de reacties kunt lezen.


    Ik had het over het algemeen, Werdum was een van de weinigen die zich goed heeft voorbereid doordat hij meer dan een maand in de bergen is gaan wonen. Zeker de terechte winnaar.


  15. #40
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default


    wordt tijd dat werdum de credits krijgt voor de vechter dat hij is. Hij is bijna altijd de underdog geweest. Ik had al sterk het gevoel dat hij weer zou winnen, mede omdat cain bijna 2 jaar niet meer heeft gevochten, en duidelijk ook slechter uitzag als voorheen, al tijdens de embed serie en de vlogs. 2 weken in Mexico trainen is ook niet genoeg, maar misschien is leeftijd ook een rol gaan spelen, wie weet. zijn cardio was echt slecht. zijn camp had er volle vertrouwen in hoop dat dit een lesje is voor hun allemaal om niet overconfident te zijn voortaan. De stand up van werdum is echt top, ik zie de huidige JDS ook echt niet van hem winnen, echt respect voor werdum wat hij flikt op die leeftijd nog. Hij is alleen maar gegroeid. Respect ook voor cordeiro
    Ik hoop dat we de ouwe cain nog terug zien, ik heb net een paar van zijn oude gevechten gezien, wat een beest was dat zeg. Totaal anders dan wat we vandaag hebben gezien

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  16. #41
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    *** spoiler ***
    Last edited by Ronald; 14-06-2015 at 19:58.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default


    Werdum heeft zowel van JDS als van Arlovski verloren. Laten dat nou net degenen zijn die ook op dit moment contender zijn. Beloofd dus nog een paar leuke partijen. Ik houd normaal gesproken niet zo van directe rematches, maar juist deze, als er een aantal jaren tussen zit, zijn top wat mij betreft.

    Zelfde geldt overigens voor Alistair, daar heeft Werdum ook verliespartij tegen staan. Zou mooi zijn als Alistair ook 2 of 3 winstpartijen neer weet te zetten, om vervolgens een rematch te kunnen doen.

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #43
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    .

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default


    Ik vond het een mooie pot. Cain werd vakkundig gesloopt en dan ook nog eens in een guilotine vallen... Misschien wel goed voor hem om de honger weer terug te krijgen. Ik vond hem er niet heel gretig uit zien. En het was mooi Cain eens tegen een ander dan JDS of Big Foot te zien staan.


  20. #45
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het kickboksen van cain en werdum heel goed, veel lowkicks van cain veel meer dan normaal bij mma klassieke counters binnenkant been frontkicks clinches met knieen en zelfs een muay thai sweep van cain.

    als je bij de ufc aan cardio denkt denk je aan cain op een of andere manier was hij kapot ik had het beide heren gegund cain blijft voor mij een ware champ hij zal vast keihard terugkeren, werdum is echt een warrior against all odds met super bjj met name de guard en hele goede stand up ook een hele goede coach cordairo die veel zelfvertrouwen reflecteerd op zijn vechters.

    Het gaat weer interessant worden in de hw divisie.
    Last edited by tarantula; 14-06-2015 at 22:09.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik vond Cain er echt niet goed uitzien, maar respect voor Werdum. Vond vooral zijn standup er dit keer zeer goed uitzien (dit overigens in tegenstelling tot het gevecht tegen Hunt, daar vond ik het veel veel minder en was ie totdat hij die knie plaatste gewoon ah verliezen).

  22. #47
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Respect voor Werdum. Een hoop rematches die nu gemaakt kunnen worden dat maakt de hw divisie wel spannend!

    Wel zie ik liever een dergelijk event op een beetje normale hoogte (zee niveau). Ik vond het echt opvallend dat het tempo van veel partijen laag lag, niet gek natuurlijk (en stom om je daar niet goed op voor te bereiden) maar ik denk dat het wel wat spektakel heeft gekost in veel partijen.

    Gastulem vs Marquardt vond ik moeilijk om naar te kijken. Een oude favoriet van me tegen een nieuwe topper.. Respect voor Trevor Wittman om de partij te stoppen. denk dat er heel wat trainers/coaches van kunnen leren.

    Oh ja Yair Rodriquez, indrukwekkend!

  23. #48
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thijss View Post
    Respect voor Werdum. Een hoop rematches die nu gemaakt kunnen worden dat maakt de hw divisie wel spannend!

    Wel zie ik liever een dergelijk event op een beetje normale hoogte (zee niveau). Ik vond het echt opvallend dat het tempo van veel partijen laag lag, niet gek natuurlijk (en stom om je daar niet goed op voor te bereiden) maar ik denk dat het wel wat spektakel heeft gekost in veel partijen.

    Gastulem vs Marquardt vond ik moeilijk om naar te kijken. Een oude favoriet van me tegen een nieuwe topper.. Respect voor Trevor Wittman om de partij te stoppen. denk dat er heel wat trainers/coaches van kunnen leren.

    Oh ja Yair Rodriquez, indrukwekkend!
    Die yaer inderdaad een goede vechter heel onorthodox, die triangle zat diep en opslot maar ik denk dat hij hem niet kon afmaken door de hek achter zich waardoor hij zich niet langer kon maken.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Melendez VS alvarez viel tegen zeg. Werdum verdiende kampioen. Fedor en Cain pakken....oei... Werdum is een legende ��

  25. #50
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Meeste Brazilianen zijn sympathiek, laat staan de Braziliaansen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •