MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 64

Thread: Game of thrones

  1. #26
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Waar was eigenlijk die Brandon Stark dit seizoen. Weet iemand wat er met hem gebeurd is / aan de hand is?
    Die is bij de kinderen van woud. Om daar training te krijgen over zijn krachten.
    Mijn verwachting is, dat hij het geheim achter o.a obsidiaan en valyrisch staal te weten krijgt. Dit om de strijd met de anderen aan te kunnen gaan. Wat natuurlijk heerlijk speculeren is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Die is bij de kinderen van woud. Om daar training te krijgen over zijn krachten.
    Mijn verwachting is, dat hij het geheim achter o.a obsidiaan en valyrisch staal te weten krijgt. Dit om de strijd met de anderen aan te kunnen gaan. Wat natuurlijk heerlijk speculeren is.
    Interessanter is wat er met Rickon en Davos gaat gebeuren. De jongste Stark zoon. In de boeken had Stannis Lord Davos naar White Harbor, de grootste en enigste stad van het Noorden gestuurd. Hij moest proberen de steun van de lord van White Harbor te krijgen voor Stannis. Deze beloofde uiteindelijk om Stannis als koning te accepteren als Davos een missie voor hem uitvoerde. Hij moest Rickon voor hem terugbrengen want hij was erachter gekomen waar deze verstopt was.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Interessanter is wat er met Rickon en Davos gaat gebeuren. De jongste Stark zoon. In de boeken had Stannis Lord Davos naar White Harbor, de grootste en enigste stad van het Noorden gestuurd. Hij moest proberen de steun van de lord van White Harbor te krijgen voor Stannis. Deze beloofde uiteindelijk om Stannis als koning te accepteren als Davos een missie voor hem uitvoerde. Hij moest Rickon voor hem terugbrengen want hij was erachter gekomen waar deze verstopt was.
    Moet eerlijk zeggen dat ik dat niet direct interessanter vind. Rickon zal meer gebruikt worden voor politieke doeleinden dan al een impact te kunnen maken. Brandon kan het hele verhaal veranderen, zie in die verhaallijn meer potentie.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Eerder zijn broer.
    Nu ik er over nadenk, een van die mensen van Cersei was iemand aan het oplappen in die kelder. Zou dus idd best zijn broer kunnen zijn

  5. #30
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Nu ik er over nadenk, een van die mensen van Cersei was iemand aan het oplappen in die kelder. Zou dus idd best zijn broer kunnen zijn

    yep de broer van the hound the Mountain
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  6. #31
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond de Sansa verhaallijn onlogisch, zoals jullie vertellen is de verhaallijn uit de boeken veel logischer.
    Beslissing om met Ramsay te trouwen sloeg initieel gezien vanuit beide kanten natuurlijk nergens op, maar achteraf gezien helemaal natuurlijk.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    In de boeken is Dany ook geen Xena. Zou wel een hele grote verandering ten opzichte van de boeken zijn.

    Ze is blind.

    The Many Faced God is de dood. En de Faceless Men zijn zijn dienaren. Zijn priesters zeg maar. Dat met die bruine, groene etc ogen slaat erop dat de Faceless Men Niemand zijn. Zeggen ze ja ook constant. Ze zijn niemand en ze kunnen iedereen zijn. Zij zijn de meest gevreesde huurmoordenaars van de wereld. In feite zijn ze een doods religie. En de dood heeft vele gezichten vandaar ook de Many Faced God. Daarom werd Arya nu ook gestraft. Ook om te leren maar ook om haar te straffen hebben ze haar nu blind gemaakt. Ze heeft iemand vermoord zonder dat zij daar de opdracht toe kreeg. Een moord die door de Faceless Men word uitgevoerd is voor hun een soort van offer aan hun god. Op die manier eren ze hem. Maar ze moorden er niet in het wilde weg op los. Als iemand hun inhuurt om iemand uit de weg te ruimen zien hun dat als een teken van hun god dat hij wil dat ze hem een offer brengen. En de Faceless Men zijn Niemand en dus nemen ze ook geen wraak of bemoeien zich met politiek of andere wereldse dingen om er zelf beter van te worden. Dus iemand vermoorden zoals Arya deed gaat tegen de regels in. Want ze vermoordde hem omdat zij wraak wilde. Er werd niet om gevraagd. Haar werd gevraagd die man te doden aan wie ze oesters verkocht.
    Ja dat stuk van Arya begreep ik helemaal. Alleen wist ik niet dat ze nu dus blind was. Blijft ze echt blind ook als ze iemand anders wordt?
    Home mtk-gym.nl


  8. #33
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    yep de broer van the hound the Mountain
    ik denk het niet. De mountain ziet er anders uit. Ik weet bijna zeker dat dit die hollandse jongen is van 2,15 die ook kickboks recreant en laatst in een viral filmje speelde ben vergeten precies hoe en wat maar ik denk dat hij het is want niemand anders is zo lang. De mountain is groot maar ook zwaar. hij was best tenger volgens mij en hij lijkt op Kayle van leageau of legends haha
    Home mtk-gym.nl


  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maar niemand heeft het over Jon snow gehad? wat nu?
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ja dat stuk van Arya begreep ik helemaal. Alleen wist ik niet dat ze nu dus blind was. Blijft ze echt blind ook als ze iemand anders wordt?
    Ze zal een tijdlang blind blijven. Daarbij moet ze leren op haar andere zintuigen te vertrouwen. In de boeken leert ze zo ook dat ze een Warg is. Dus dat ze bezit kan nemen van dieren.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    maar niemand heeft het over Jon snow gehad? wat nu?
    Jon Snow wordt in de boeken ook neergestoken. Het is nog onbekend wat er nu van hem wordt. Of die doorleeft in Ghost of dat ie misschien alleen zwaar gewond is en het toch overleeft. Of dat Melisandre hem als zombie terugbrengt.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik vond de Sansa verhaallijn onlogisch, zoals jullie vertellen is de verhaallijn uit de boeken veel logischer.
    Beslissing om met Ramsay te trouwen sloeg initieel gezien vanuit beide kanten natuurlijk nergens op, maar achteraf gezien helemaal natuurlijk.
    Heeft denk ik ook mee te maken dat Sophie Turner anders te weinig face time krijgt.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    maar niemand heeft het over Jon snow gehad? wat nu?
    Snow wordt weer tot leven gebracht door die rode heks gok ik zo..

  14. #39
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Die reus in het Pak is de mountain die weer in elkaar is gezet als een soort van Zombie.
    Hij is echt zo groot




  15. #40
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik denk het niet. De mountain ziet er anders uit. Ik weet bijna zeker dat dit die hollandse jongen is van 2,15 die ook kickboks recreant en laatst in een viral filmje speelde ben vergeten precies hoe en wat maar ik denk dat hij het is want niemand anders is zo lang. De mountain is groot maar ook zwaar. hij was best tenger volgens mij en hij lijkt op Kayle van leageau of legends haha
    er hebben 3 verschillende mensen de mountian gespeeld in de serie de laatste was Hafþór Júlíus Björnsson de sterkste man van IJsland vandaar de verwarring

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    De naakt door de stad lopende Cersei (Lena Headey) blijkt een body double...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #42
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    In een scene van seizoen 5 zie je dat die tovenaar op kings landing bezig is met experimenteren, je ziet dan ook een lichaam onder een doek liggen wat een beetje beweegt, waarschijnlijk dus the mountain...

    Deze gast:

  18. #43
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Heeft denk ik ook mee te maken dat Sophie Turner anders te weinig face time krijgt.

    het zelfde eigenlijk met de rol van robb stark in serie 2. die komt in dat boek nauwelijks voor.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja dan is het inderdaad de mount.

    Ik kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 6. Beste serie/film ever!
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja dan is het inderdaad de mount.

    Ik kan in ieder geval niet wachten tot seizoen 6. Beste serie/film ever!
    Idd, maar weer een FUCKING JAAR wachten

  21. #46
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Idd, maar weer een FUCKING JAAR wachten
    ach dan heje wat om naar uit te kijken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Idd, maar weer een FUCKING JAAR wachten
    Schrijf je eigen vervolg.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    9 maanden maar hoor

  24. #49
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    9 maanden maar hoor
    Pfff .. en dat al een paar jaar lang zo. Wel topvermaak.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Waar was eigenlijk die Brandon Stark dit seizoen. Weet iemand wat er met hem gebeurd is / aan de hand is?

    Wie was trouwens die grote kerel in dat gouden harnas die Cersei tilt? Was dat die kerel die Oberin had afgeslacht?
    Dat is The mountain, de broer van The hound. Hij was door Oberyn vergiftigd in het gevecht en bijna dood. Die maester Qyburn heeft met zwarte magie en een soort gehoorzame niet pratende zombie van hem gemaakt, genaamd Robert Strong.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •