MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64

Thread: Game of thrones

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default Game of thrones

    What the fuck?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?!

    episode 10?!?!?!?! wtfffffff
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #2
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Welke van de storylines?

    Er gingen in ieder geval weer genoeg mensen dood

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wat? Wat is er met aflevering 10?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default


    Jon snow dood? de dragon? stannis? alles is gebeurd!!

    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Is die draak dood dan?? Was een beetje een open einde toch?

    Vond de dood van Oberin en The Red Wedding schokkender als deze aflevering. Sterker nog, ik vond aflevering 8 en 9 beter.


    Weet iemand welk boek ik moet kopen als ik niet wil wachten op de serie??

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    The Winds of Winter. Alleen dat is nog niet uit. Het volgende seizoen zal er denk ik eerder zijn dan het volgende boek.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Is die draak dood dan?? Was een beetje een open einde toch?
    Hij was aan t slapen. Was een best eind gevlogen.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Is die draak dood dan?? Was een beetje een open einde toch?

    Vond de dood van Oberin en The Red Wedding schokkender als deze aflevering. Sterker nog, ik vond aflevering 8 en 9 beter.


    Weet iemand welk boek ik moet kopen als ik niet wil wachten op de serie??
    Boeken en series lopen niet meer gelijk. Het verhaal in de serie is hele andere kant opgegaan dan de boeken.



    Ik denk niet dat Snow dood gaat. Melisandre gaat hem denk ik terug roepen uit de dood. Als de tegenhanger 'the other ones'. In de boeken roept een rode priester Dondarrion terug uit de dood en ook Cathlyn Stark.

    Dat Stannis doodging zag ik totaal niet aankomen! Benieuwd wat er gaat gebeuren.


  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Boeken en series lopen uit elkaar omdat Martin zo langzaam schrijft. HBO zal dat al wel aan hebben komen zien en hebben het verhaal dus aangepast. Er zaten zelfs al elementen uit het volgende boek in de laatste afleveringen en elementen die in de boeken al aan te pas kwamen zijn naar het volgende seizoen doorgeschoven.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ook stannis hoeft niet dood te zijn want we hebben de dood scene niet gezien.
    Jon Snow kan inderdaad weer tot leven worden gebracht door de Lord of light. In seizoen 1 of 2 kwam melissandre arya en de brother hood tegen. De leider van the brother hood was 6 x terug tot leven gebracht.
    Stannis is wel helemaal kapot gemaakt, had medelijden met hem.
    De scene met de draak vond ik echt te gruwelijk! Maar vind de khaleesi in die gevechten zo passief, had der wel wat stoerder willen zien.
    Wat is er met Arya nu ? der ogen werden zo raar. In de zelfde episode met melisandre en arya en de brotherhood zegt melissandre tegen arya, ik zie blauwe, groene en bruine ogen als ik naar je kijk. Ze voorspelde dus die many faces god. En daarna zegt ze, eyes that will never shut down of eyes that will shut down for ever, ben het even kwijt.

    Vond dit seizoen wel gruwelijk weer!
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ooh ja ook een theorie dat Jon gaat warpen in die wolf, ghost en daarna weer terug in ze lichaam. Maar vind melissandre wel waarschijnlijker.
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    De scene met de draak vond ik echt te gruwelijk! Maar vind de khaleesi in die gevechten zo passief, had der wel wat stoerder willen zien.
    In de boeken is Dany ook geen Xena. Zou wel een hele grote verandering ten opzichte van de boeken zijn.
    Wat is er met Arya nu ? der ogen werden zo raar.
    Ze is blind.
    In de zelfde episode met melisandre en arya en de brotherhood zegt melissandre tegen arya, ik zie blauwe, groene en bruine ogen als ik naar je kijk. Ze voorspelde dus die many faces god. En daarna zegt ze, eyes that will never shut down of eyes that will shut down for ever, ben het even kwijt.

    Vond dit seizoen wel gruwelijk weer!
    The Many Faced God is de dood. En de Faceless Men zijn zijn dienaren. Zijn priesters zeg maar. Dat met die bruine, groene etc ogen slaat erop dat de Faceless Men Niemand zijn. Zeggen ze ja ook constant. Ze zijn niemand en ze kunnen iedereen zijn. Zij zijn de meest gevreesde huurmoordenaars van de wereld. In feite zijn ze een doods religie. En de dood heeft vele gezichten vandaar ook de Many Faced God. Daarom werd Arya nu ook gestraft. Ook om te leren maar ook om haar te straffen hebben ze haar nu blind gemaakt. Ze heeft iemand vermoord zonder dat zij daar de opdracht toe kreeg. Een moord die door de Faceless Men word uitgevoerd is voor hun een soort van offer aan hun god. Op die manier eren ze hem. Maar ze moorden er niet in het wilde weg op los. Als iemand hun inhuurt om iemand uit de weg te ruimen zien hun dat als een teken van hun god dat hij wil dat ze hem een offer brengen. En de Faceless Men zijn Niemand en dus nemen ze ook geen wraak of bemoeien zich met politiek of andere wereldse dingen om er zelf beter van te worden. Dus iemand vermoorden zoals Arya deed gaat tegen de regels in. Want ze vermoordde hem omdat zij wraak wilde. Er werd niet om gevraagd. Haar werd gevraagd die man te doden aan wie ze oesters verkocht.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mooie laatste aflevering van het seizoen inderdaad. Veel open eindjes. Ik ben benieuwd wat er met Sansa en Theon gaat gebeuren. En het was echt gruwelijk om Cersei naakt door de stad te zien lopen.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach een nog een jaartje wachten dan zien we het vanzelf wel wel een wereld serie btw
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Is gewoon een dikke serie dit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Mooie laatste aflevering van het seizoen inderdaad. Veel open eindjes. Ik ben benieuwd wat er met Sansa en Theon gaat gebeuren. En het was echt gruwelijk om Cersei naakt door de stad te zien lopen.
    Die moeten natuurlijk gewoon dood zijn na die sprong.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Die moeten natuurlijk gewoon dood zijn na die sprong.
    In het boek wordt gesuggereerd dat er zoveel sneeuw ligt dat die hun val kan breken dus ik denk niet dat ze dood zijn.

    Ik hoop in ieder geval dat het nieuwe boek nog voor seizoen 6 uitkomt want bij een aantal verhaal lijnen heeft de serie het boek al ingehaald.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    In het boek wordt gesuggereerd dat er zoveel sneeuw ligt dat die hun val kan breken dus ik denk niet dat ze dood zijn.

    Ik hoop in ieder geval dat het nieuwe boek nog voor seizoen 6 uitkomt want bij een aantal verhaal lijnen heeft de serie het boek al ingehaald.

    ik heb de boeken gelezen maar ik kan me niet eens meer herinneren dat sansa met ramsey getrouwd was. ik meende met een dubbelgangster van arya. maar goed ik vond de laatste boeken ook niet echt sterk. the walk of shame was toch wel het hoogte punt, dat is in de serie ook vet gedaan.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    ik heb de boeken gelezen maar ik kan me niet eens meer herinneren dat sansa met ramsey getrouwd was. ik meende met een dubbelgangster van arya. maar goed ik vond de laatste boeken ook niet echt sterk. the walk of shame was toch wel het hoogte punt, dat is in de serie ook vet gedaan.
    Klopt, Ramsey trouwt in het book met Jeyne Poole (een vriendin van Sansa) die zich voor moet doen als Arya Stark aangezien toch niemand (behalve Theon) weet hoe Arya er uit ziet.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #20
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    ja juistem, ik vond het al wat raar. zowieso gaan de personages in de serie wel makkelijk van hot naar her

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    In het boek wordt gesuggereerd dat er zoveel sneeuw ligt dat die hun val kan breken dus ik denk niet dat ze dood zijn.
    Er is een sample chapter op Martin zijn website beschikbaar die verteld wat er hierna gebeurt.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Waar was eigenlijk die Brandon Stark dit seizoen. Weet iemand wat er met hem gebeurd is / aan de hand is?

    Wie was trouwens die grote kerel in dat gouden harnas die Cersei tilt? Was dat die kerel die Oberin had afgeslacht?

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Brandon Stark komt volgend seizoen.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Waar was eigenlijk die Brandon Stark dit seizoen. Weet iemand wat er met hem gebeurd is / aan de hand is?

    Wie was trouwens die grote kerel in dat gouden harnas die Cersei tilt? Was dat die kerel die Oberin had afgeslacht?
    Ik gok the Hound... Die heb je ook niet zien sterven

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Ik gok the Hound... Die heb je ook niet zien sterven
    Eerder zijn broer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •