MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Nee, Rusland
    En Grozny is een van de mooiste steden tegenwoordig. Londt mag daar 10 keer gaan winnen, gebeurt hem niets.
    Chechnya krijgt shitload geld van Moscou dus de toernooien daar worden steeds beter en beter. ZOals deze (MMA) http://www.sherdog.com/organizations...ip-Berkut-8185
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ja dat is zeker een vreemde persbericht als hij staat gematched een dag eerder in Las Vegas. Je kan moeilijk na je wedstrijd het vliegtuig pakken en dan 24 uur later ergens anders knokken.
    Dat lukte zelfs Bob Sapp niet.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ja hoor michaell, mooie open democratie daar (NOT). Kom op een bevolking van net een miljoen en leven als een Arabische sjeik.
    Dit staat er over de president op Wikipedia: He has come under heavy criticism from the international press and Russia, due to alleged corruption and human rights violations. Kadyrov has been personally implicated in several instances of torture and murder.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Fijne vent dus die Kasyrov, klinkt als een prima maatje voor Badr H, O.....wacht eens!!

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default


  6. #31
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Fijne vent dus die Kasyrov, klinkt als een prima maatje voor Badr H, O.....wacht eens!!
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig

  7. #32
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Hey Faysal ben jij gefrustreerd of wat ?

  8. #33
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Hey Faysal ben jij gefrustreerd of wat ?

    nee? jij wel?

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    och arme Marokkanen / Moeslims


    Quote Originally Posted by faysal View Post
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig

  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Oh die foto he. En die tekst erbij, Badr is mijn favoriete kickbokser geweest maar dan heb ik het echt alleen over het kickboksen, verder is het een draak 1e klas.
    Tering zeg.

  11. #36
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig
    Standaard bij de topics over Hari heb ik gemerkt. Begint triest te worden.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Lijkt me niet gezond voor Londt om in die partij voluit te gaan...


  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig
    Vind het allemaal best wat jij denkt te vinden. Er zijn imo meer dan genoeg topvechters met Marokkaanse roots die het goed doen en die ik een warm hart toedraag zoals Mosab Amrani en Mohamed Khamal. Badr H heeft daarentegen weinig tot niets bijgedragen aan een positieve stimulans voor de sport.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig
    Ga je je afkomst EN religie nu serieus gebruiken om jezelf in een slachtofferrol te zetten?
    Noem 1 succesvolle marokkaan die zich zo gedraagt.
    Marokko en Allah schamen zich beide kapot voor losers als jij.
    Fighting is poetry in motion

  15. #40
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Lijkt me niet gezond voor Londt om in die partij voluit te gaan...

    http://pictures.ozy.com/pictures/490...600905crop.jpg
    trek 's aan mijn vinger mattie .. ik hoor het 'm zeggen

  16. #41
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    deze topic gaat over een kickboxwedstrijd(gevecht/sport) tussen Badr en Ismael dus ik begrijp niet waarom je over politiek begint, O.....wacht eens!!! deze site leeft op Badr topics net zoals de media werkt als het om Marokkanen / Moeslims gaat.

    zo zielig dit zo zielig

  17. #42
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Is gewoon een showtje voor Ramzan Khadyrov, Londt gaat ergens in de eerste of tweede ronde liggen en Badr is de grote moslim held...

  18. #43
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Is gewoon een showtje voor Ramzan Khadyrov, Londt gaat ergens in de eerste of tweede ronde liggen en Badr is de grote moslim held...
    alsof badr alleen op die manier kan winnen.
    als badr serieus traint en de partij serieus neemt, haalt londt einde van de eerste ronde niet eens.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dat is wel makkelijk, kan hij bij iedere verliespartij zeggen dat hij de partij niet serieus nam. Badr zijn glorytijd is gewoon geweest, hij mag zich op dit moment net tussen de subtop rekenen.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Subtopper of niet, ik vond het prachtig hoe die al die voormalig k1 kampioenen gruwelijk KO heeft geslagen op Bonjasky na.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Badr was een tijd echt grandioos om naar te kijken. Maar hoef de beste man niet meer te zien in de ring. Totaal niet meer de vechter die het ooit was. En dat komt ook niet meer terug..

  22. #47
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    De partij gaat niet door denk ik. We krijgen een week voor de partij weer een bericht dat Badr zn scheen weer in verkeerde zaken heeft gestoken.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Badr is tot aan de Ramadan toch wel flink aan het trainen geweest. En als je de laatste partij van Londt hebt gezien, dan zou dit geen probleem voor hem moeten zijn. Tegen Kreshnik leek het wel een nieuwelingen partij.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Badr is tot aan de Ramadan toch wel flink aan het trainen geweest. En als je de laatste partij van Londt hebt gezien, dan zou dit geen probleem voor hem moeten zijn. Tegen Kreshnik leek het wel een nieuwelingen partij.
    Denk meer dat het een power partij was. Als hij hem land ga je zeker liggen dat dan weer wel!!

    Ben benieuwd naar Badr


  25. #50
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Londt maakt nog teveel fouten en zijn techniek is echt belabbert , zijn high kick en zwaaihoeken OMG.
    Badr is ver weg de betere kickbokser , enige gevaar voor Badr is de powerpunch van Londt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •