MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 147

Thread: Fedor is terug!

  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Kansloos tegen de top HW's? Wie dan? TRT Henderson of Anabolen Silva? Ik weet natuurlijk de vorm niet waar Fedor in verkeert, maar de Rothwell's, Brownes en de Barnett's kan hij met zijn talent en skills prima partij bieden in principe.
    Rothwell en Browne slaan hem helemaal verrot. Fedor's tijd is over, hij is mijn favoriete vechter maar het is geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Alleen een fanboy in dromenland gelooft dat soort dingen nog(dat hij het kan redden tegen sub-toppers of zelfs top 10ers)

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Manager confirms Fedor return, expects top 10 opponent

    On Tuesday rumors surfaced that the greatest heavyweight in mixed martial arts history, The Lasst Emperor, Fedor Emelianko was returning. Now it was been confirmed, by Fedor's longtime manager Vadim Finkelchtein.
    "It was unexpected," said Vadim to Karim Zidan for BloodyElbow.com. "I was trying to convince Fedor to come back for about year or two, but then gave up this idea. And about a week or two ago he told me he is thinking about coming back to sport. I am happy about that."
    "I am ready to help him anyway I can. I see that he is mentally ready. All he needs is to train hard. He remained in good shape all those years but it will still take some time to be ready to fight."
    "There is no information about time and place of his first fight for now. And there is no information about possible opponent. But I am sure he is able to fight any Top 10 world heavyweight."
    UGer touch
    also brought to our attention that Vadim told a Russian news site he wants the first fgth to be in Russia.
    Q: Fedor told about his negotiations with MMA promotions. Is ?-1 one of them and what conditions can you offer for Fedor?
    Vadim: I would like Fedor to fight for us but I'm not sure it's possible. It would be great to have first Fedor's fight in Russia, for his fans. But then I want him to compete abroad - in US, Japan…
    Read entire interview... (original Russian)

    ©2015 Mixed Martial Arts llc.
    Developed in partnership with Adept Mobile
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Nu met die strenge PED-testing in de UFC zijn die toppers ineens niet meer zo 'top'. Kijk maar naar Alistair en Bigfoot. Als Fedor 75% van zijn oude vorm kan terugkrijgen moet hij in de top 5 HW kunnen doordringen.

    Kijk maar naar Arlovski, die krijgt als het goed is binnenkort een titelshot. En Hunt heeft er net een gehad. Beide heeft Fedor overtuigend verslagen.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Als geld zijn motivatie is, gaan we nooit Fedor in vorm zien. En stel je voor hij wordt bruut KO geslagen; dat is toch niet aan te zien...
    Ga in films spelen ofzo, maar stop met knokken en laat ons je herinneren als de absolute goat.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Misschien is het vuur in Fedor wel degelijk echt aangewakkerd.. Een gemotiveerde Fedor is tot veel in staat... 3 jaar ring rust of niet.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Fedor moet op het hoogste niveau vechten, dus de ufc. Al het andere is fedor onwaardig eigenlijk. Hoop dat hij en/ of zijn management dat ook inziet.


    op de vot dermit

  8. #33
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Als geld zijn motivatie is, gaan we nooit Fedor in vorm zien. En stel je voor hij wordt bruut KO geslagen; dat is toch niet aan te zien...
    Ga in films spelen ofzo, maar stop met knokken en laat ons je herinneren als de absolute goat.

    ho ho, Kimbo is weer terug, mooie match-up.

    Nee serieus, hopelijk vinden ze een mooi format voor Fedor, maar ik hou 'm toch liever in m'n geheugen als de GOAT. Format wat Klassikl voorstelt lijkt me wel wat!
    It's okay to be white

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Alleen een fanboy in dromenland gelooft dat soort dingen nog(dat hij het kan redden tegen sub-toppers of zelfs top 10ers)
    Arlovski, Rothwell, Mir, Barnett en Hunt zijn momenteel ook top 10 in de UFC. Waarom zou Fedor daar niet van kunnen winnen?

    Hoop Fedor nog in de UFC te zien maar ik vrees dat hij nog snel wat wil cashen in Bellator.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Denk niet dat geld zijn motivatie zal zijn. Hij heeft miljoenen tijdens zijn carriere verdiend. Lijkt me sterk dat alles in 3 jaar op is weet niet zo goed wat ik moet denken van zijn terugkeer. Natuurlijk hopen we op de Fedor van pride.. maar vrees het ergste.
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  11. #36
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    UFC in Rusland???
    Wat andere Russen er bij en gaan met die banaan

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Arlovski, Rothwell, Mir, Barnett en Hunt zijn momenteel ook top 10 in de UFC. Waarom zou Fedor daar niet van kunnen winnen?

    Hoop Fedor nog in de UFC te zien maar ik vrees dat hij nog snel wat wil cashen in Bellator.
    Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.



    Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.
    Hendo is nog steeds geen nobody. Hij doet me denken aan Aerts. Hij mag dan wel wat ouder zijn, maar gevaarlijk is en blijft hij!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    En hij zou Fedor wederom op zijn gezicht planten.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    In zijn laatste drie win partijen tegen Monson, Ishii en Rizzo was hij een stuk voorzichtiger dan in zijn drie verlies partijen daarvoor en die won hij eigenlijk heel makkelijk, dus als hij die vorm kan krijgen en er niet meer als een gek induikt, zie ik hem best nog wel een pot breken.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het heeft toch geen nut, hij blijft bij M-1 dus dat betekent dat hij toch nooit in de UFC zal vechten.



    Omdat hij al 4 jaar niet in de running is en de laatste keer sloeg een 40 jarige MW/LHW hem finaal KO. Ik geef hem alleen een kans tegen Mir, de rest maken hem af. Wordt toch eens wakker.
    Je punt? Arlovski werd binnen een paar seconden KO geslagen door Rogers, Hunt verloor binnen een minuut van Mccorkle, Rothwell werd nog niet zo lang geleden gesubmit door Gonzaga. Ondanks deze verliespartijen zijn ze nu top 10 in de UFC.

    Robbie Lawler verloor in SF nog kansloos van Lorenz Larkin. Nu is hij UFC kampioen.
    Last edited by The Company; 17-07-2015 at 06:53.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ben benieuwd..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Je punt? Arlovski werd binnen een paar seconden KO geslagen door Rogers, Hunt verloor binnen een minuut van Mccorkle, Rothwell werd nog niet zo lang geleden gesubmit door Gonzaga. Ondanks deze verliespartijen zijn ze nu top 10 in de UFC.

    Robbie Lawler verloor in SF nog kansloos van Lorenz Larkin. Nu is hij UFC kampioen.
    De mannen die je noemt waren bescheiden genoeg om naar verschillende gyms te gaan en nieuwe manieren en skill te leren, met wereld toppers als team maten. Ze zijn met de sport "evolved".

    Fedor was ondertussen met het tegenovergestelde bezig. In Pride zag je hem trainen met buitenlandse toppers(weet je nog zijn sessies met Overeem?) maar in de laatste jaren van zn carriere trok hij zich terug en zat hij te joggen in een park in Rusland met eigen geselecteerde nobodies om mee te trainen.

    Denk je dat Fedor dit nu anders gaat doen? Ik niet, dus ik zie helemaal geen indicatie om te denken dat hij een comeback maakt zoals hun.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Fedor en z'n yes-men ook altijd he...

  20. #45
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me niet voorstellen dat ie zijn krabbel op een contract van Dana zet, maar hoop het zeker wel...

    Zou toch te ziek zijn als Fedor gewoon weer in de ring staat. Vergeet niet dat tegen Werdum en Henderson Fedor als een beest begon en zeker de overhand had. Alleen Big-foot vond ik m minder ogen.

    Iedereen kan wel roepen dat het allemaal geen zak voorstelt met Fedor, maar dan heb je er weinig verstand van denk ik. Daarnaast, als hij vecht dan weet je dat er wat gaat gebeuren, hoe dan ook.

    Ik kan in ieder geval niet wachten...

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Fedor zorgt altijd voor een goede partij. Inderdaad, tegen alleen Silva werd hij echt gedomineerd. De andere twee losses waren te voorkomen. Kijk er sowieso naar uit om the GOAT weer te zien. Hoop dan ook dat hij nog wat moois kan neerzetten

  22. #47
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Eerst zien dan geloven maar als hij aantreed zit ik voor de buis.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft ook niet gezegd 'ik kom terug', hij zou erover nadenken. En ik denk ook wel dat hij zou nadenken als hem iets aangeboden wordt, ipv het zomaar te accepteren. Hij weet ook wel wat voor reputatie en record hij heeft, wat hij allemaal heeft bereikt. Dat zet hij niet 123 op het spel om ten koste van alles een comeback te maken die hem zwaar benadeelt.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Hij heeft wel degelijk gezegd dat hij terug komt.

  25. #50
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Grote vraag is of het God's wil is.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •