MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 147

Thread: Fedor is terug!

  1. #1
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default Fedor is terug!

    Former PRIDE FC heavyweight Champion Fedor Emelianenko is contemplating a return to mixed martial arts (MMA) after a brief retirement, according to an online report from local outlet Union MMA.

    Bloody Elbow has the translation:

    "I was able to recover and heal old injuries. The last three years I have maintained physical form, but this level is not enough to go into battle, therefore recently I started intensive training. We have assembled a team of versatile coaches and athletes who will help me in the training process" Emelianenko continued. "There is still work to do to prepare to leave the ring. Negotiations are underway with promotions. Once agreements are reached, there will be information on the date of the fight and rival."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Weet niet of het nou zo een goeie beslissing is als het waar is, maar god, wat zou het mooi zijn om hem tegen Mark Hunt te zien knokken in Japan, of tegen Josh Barnett.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Vet! Maar of we en veel van moeten verwachten van deze legende?

  4. #4
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Niks bijzonders, lekker vechten tegen subtoppers, maar wat vet om hem weer in de ring te zien

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Ben geen fan van comebacks. Je legacy gaat er dan toch vaak aan.. Michael Jordan, Mike Tyson, Tiger Woods. Vaak blijken ze dan ineens verslaanbaar en verdwijnen de mooie gedachten aan een oude held.
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Het kan nog alle kanten op met Fedor. Hij is 38 jaar oud. Redelijk oud, maar nog niet té oud (indien hij verder fit en vitaal is).
    De vraag is, hoe snel kan Fedor weer in wedstrijdritme komen, én komt hij dan op de volle 100% terug.

    Ik zie het wel gebeuren met Bellator. Alhoewel een UFC partij tegen Werdum natuurlijk ook geweldig zou zijn. Rematch!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Niet naar Bellator aub. Hij heeft 1 a 2 jaar...laten we zeggen 4 partijen max. Als je dan terug komt, gewoon ook voor de top gaan...de dood of de gladiolen.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil het in ieder geval zien. Ik denk dat dit wel euro's/ dollars gaat opleveren. Zeker de 1e partij.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Hoop het eigenlijk niet. Of het moet een eenmalig Pride event zijn.

    Wandy, Fedor, Shogun, Crocop, Noguira, Sakuraba tegen een Gracie op de kaart

  11. #11
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Rematch met Werdum, als Dana dat nou even regelt, ik denk dat hij dan ook wel een leuk event heeft staan net als ufc189, dat was nu nog het record toch Nadeel alleen, voor Amerikanen en dus UFC is Fedor minder bekend denk ik, dan maar een evenement in Japan voor de UFC.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Niet naar Bellator aub. Hij heeft 1 a 2 jaar...laten we zeggen 4 partijen max. Als je dan terug komt, gewoon ook voor de top gaan...de dood of de gladiolen.
    Nou volgens mij heeft die man alles al meegemaakt en de UFC is één grote hypetrain, dus prima toch lekker een soort van in de luwte met wat andere veteranen. En fuck al die vergane glorie rematches. Het verleden bestaat niet meer. Tabula rasa!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    geweldig nieuws. Hoop bij ufc. Weet zeker dat die weer nr 1 kan worden. Zeker als hij blessurevrij is.


    op de vot dermit

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    Ben geen fan van comebacks. Je legacy gaat er dan toch vaak aan.. Michael Jordan, Mike Tyson, Tiger Woods. Vaak blijken ze dan ineens verslaanbaar en verdwijnen de mooie gedachten aan een oude held.
    Dit heb ik nou ook, hij is (of was) niet voor niets retired denk ik, hoopdat dit gewoon een hoax is alhoewel ik een groot fan (misschien juist daarom wel) van Fedor ben.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  15. #15
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    nou welkom terug Fedor
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Stel...

    Hij komt naar UFC, hij pakt een aantal heavyweights....
    Rematch Werdum en hij wint deze.....

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    2 juli 2016 UFC 200 the comeback off the last emperor mooier affiche kan ome dana niet hebben! dan doe maar gelijk tegen Overeem kan ik ook nog mee leven.

  18. #18
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Denk je echt dat ze UFC 200 rondom Fedor bouwen? Die man loopt tegen de 40 en heeft 0 marketingwaarde in de VS.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb dit al een aantal keren gehoord in de laatste paar jaren. Is dit 100% zeker?

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik heb dit al een aantal keren gehoord in de laatste paar jaren. Is dit 100% zeker?
    Ik heb gehoord dat hij eerst een paar profboks partijen tegen de top wilt draaien om weer een beetje in vorm te komen. Daarna gaat hij voor het echte werk, ufc of bellator.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik heb gehoord dat hij eerst een paar profboks partijen tegen de top wilt draaien om weer een beetje in vorm te komen...
    Goed plan, boksen is nl vet makkelijk.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Maar als dit waar is weet ik niet wat hem bezielt. Hij was 4 jaar geleden al kansloos tegen de top van de HW's. Tenzij hij het tegen cans houdt, daar heeft hij toch al genoeg ervaring mee.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Waarschijnlijk is er sprake van de oude bekende zucht naar een zak verse centen.

  25. #25
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Maar als dit waar is weet ik niet wat hem bezielt. Hij was 4 jaar geleden al kansloos tegen de top van de HW's. Tenzij hij het tegen cans houdt, daar heeft hij toch al genoeg ervaring mee.
    Kansloos tegen de top HW's? Wie dan? TRT Henderson of Anabolen Silva? Ik weet natuurlijk de vorm niet waar Fedor in verkeert, maar de Rothwell's, Brownes en de Barnett's kan hij met zijn talent en skills prima partij bieden in principe.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •