MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default UITSLAGEN FIGHTCLUB DEN HAAG ON TOUR - DEN HAAG 26 JULI 2015

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Leuk gala, sfeervolle authentieke sportschool en een goede gezonde sfeer in de zaal!
    Helaas werd er door de scheidsrechter bij partij 13, de partij waarvoor ik kwam kijken, (onterecht) te snel ingegrepen terwijl er niet getapt werd (scheidsrechter dacht dat dit gebeurde) en het nog een hele leuk partij kon gaan worden. Ook de tegenstander en hoek van de tegenstander begrepen het ingrijpen niet helemaal maar dit kan gebeuren. Blijft mensenwerk.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Was een erg sfeervol evenement in de oudste boksschool van Den Haag. Liep redelijk vlot door met een tweetal pauzes. Volgens mij was partij 9 overigens geen KO. De enigste damespartij van de middag was tevens één van de leukste om naar te kijken. De Hoog plaatste volgens mij een cross in de beginfase van de eerste ronde waarop van de Stel aardig beserk ging en gedurende één minuut all-out ging ze all-out. Na een 8 tellen volgde de vraag of De Hoog door wilde gaan met vechten, maar er zat niets meer in en de scheidsrechter stopte de partij.

    Verder veel leuke partijen gezien, technische C-klassers waarbij ik met name Mitchell Lammers van FFC/Pancration vond opvallen.

  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Leuk gala, sfeervolle authentieke sportschool en een goede gezonde sfeer in de zaal!
    Helaas werd er door de scheidsrechter bij partij 13, de partij waarvoor ik kwam kijken, (onterecht) te snel ingegrepen terwijl er niet getapt werd (scheidsrechter dacht dat dit gebeurde) en het nog een hele leuk partij kon gaan worden. Ook de tegenstander en hoek van de tegenstander begrepen het ingrijpen niet helemaal maar dit kan gebeuren. Blijft mensenwerk.

    Ik stond vlak naast de ring en bij het aanzetten van de armbar maakte de jongen in de rode hoek geluid (in de vorm van: Auw, of ahh )
    Dit kan een scheid als een verbale versie van het afkloppen opvatten.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Pfff, het was gewoon een verkapte Mixfight dag....
    Phranq
    Jochem
    Onne
    Richelieu
    Marco
    Rverm
    Glen
    En ik zal er vast nog wel wat over het hoofd hebben gezien..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default


    Partij 13

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post

    Partij 13
    Hij tapt wel, alleen bedenkt hij zich meteen waardoor het maar een zacht tikje is volgens mij.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Schreeuwen is tappen maar kon niet zien aan de video wie er nou schreeuwde. En mooie Brazilian tap haha.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Hij tapt wel, alleen bedenkt hij zich meteen waardoor het maar een zacht tikje is volgens mij.
    Hij tapte wel erg snel, goede call van de scheidsrechter.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    En zo kan een damespartij dus ook verlopen; Cheyenne de Hoog vs Joyce van de Stel @ FightClub Den Haag on Tour.



  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De B-partij tussen Joost Mulder en Lars van Haaften, één van de twee B-klasse partijen die avond waarvan ik deze de meeste technische pot vond.



  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    En de C-partij met de vechter die er IMO het meest uitsprong; Mitchell Lammers.


  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Thanx for sharing Harmen...

  14. #14
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post

    Partij 13
    Ik zie hier inderdaad ook een kleine beweging wat neigt naar tappen, al was het wel heel snel en niet helemaal overtuigend. Maar snap de scheidsrechter in dit geval, beweging neigt naar een tap, goede beslissing, maar zuur voor Rowdy. Hij leek zich niet helemaal bewust van zijn actie heb ik het idee. Volgende keer beter!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Thanx for sharing Harmen...
    You're welcome Glen, beelden zien er goed uit!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •