MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Laatste minuut van ronde 3, daar was Struve lekker zijn range aan het gebruiken. Misschien door de vermoeidheid van Nog maar het leek alsof Stefan helemaal in zijn element was en alle schroom van zich afgooide. Ik kreeg er kippenvel van die laatste minuut plus zijn interview achteraf.
    Echt een topgast, gunfactor 100.
    Alleen jammer dat hij zijn benen bijna niet gebruikte. Dat riepen ze vanaf de kant ook steeds.
    Als die jab raakt steeds een lowkick erover. Dat vind niemand lekker.

    Maar als hij ziek was toch netjes gevochten. Hij heeft natuurlijk wel mazzel dat de divisie niet diep is. Hij kan zich mindere partijen veroorloven
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Ziek van de zenuwen zal het wel zijn.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik kan er echt niet bij dat mensen zo lyrisch zijn over ronda. Ze is een redelijke vechter die steeds tegen zeer matige tegenstanders staat. De meeste tegenstanders trainen amper drie jaar. Vond het er zaterdag weer niet uitzien. Maar ja, iedereen is helemaal wild van haar; hoor mensen haar al serieus de GOAT noemen... Weet het niet, misschien zie ik het verkeerd.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Struve was trouwens lekker bezig. Draaide goed zijn partij en nam weinig risico's. Kwam eigenlijk geen moment echt in gevaar en dat zegt wel wat als je tegen Nogeira moet. Goede pot om zijn ritme weer te vinden.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Ronda dr grappling/judo skills zijn ongeėvenaard in het (vrouwen)mma. Daarnaast heeft ze een hele sterke instelling.
    12 partijen in de eerste ronde winnen, dat is Hoe je het ook went of keert indrukwekkend.

  6. #31
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik kan er echt niet bij dat mensen zo lyrisch zijn over ronda. Ze is een redelijke vechter die steeds tegen zeer matige tegenstanders staat. De meeste tegenstanders trainen amper drie jaar. Vond het er zaterdag weer niet uitzien. Maar ja, iedereen is helemaal wild van haar; hoor mensen haar al serieus de GOAT noemen... Weet het niet, misschien zie ik het verkeerd.

    It's okay to be white

  7. #32
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik kan er echt niet bij dat mensen zo lyrisch zijn over ronda. Ze is een redelijke vechter die steeds tegen zeer matige tegenstanders staat. De meeste tegenstanders trainen amper drie jaar. Vond het er zaterdag weer niet uitzien. Maar ja, iedereen is helemaal wild van haar; hoor mensen haar al serieus de GOAT noemen... Weet het niet, misschien zie ik het verkeerd.
    Ben ik met je eens, WMMA staat in de kinderschoenen, er zijn maar heel weinig dames die dit op niveau doen, als je dan als Olympisch top judoka talent in dit spelletje blijkt te hebben is de tegenstand voorlopig niet zo groot, en dat GOAT slaat inderdaad helemaal nergens op, ook haar verkiezing van ESPN tot beste vrouwelijke atlete van de wereld is natuurlijk een lachertje, maarrrrrrrrrr, als zij er voor zorgt dat de sport mainstream wordt, mijn zegen heeft ze !

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default




    ...............................................

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    http://i.imgur.com/bPNn08B.png


    ...............................................
    Overdrijven is ook een vak

  10. #35
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Overdrijven is ook een vak

    Hier de uitleg:
    http://www.mixedmartialarts.com/news...ing-a-fighter/
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •