MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73
  1. #51
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp wat je bedoelt. Maar zou dat dan ook niet inhouden dat verslaggevers nooit een duidelijk en correct verhaal kunnen inleveren?

    Wat betreft je boek. Wanneer komt je boek uit? ( welke datum streef je naar )

    Heb je een manuscript die ik kan lezen?

    Kan een uitgever niet de vertaling doen voor je? Lijkt me een logische stap toch? Of geef je het boek zelf uit?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Nederlands of in het engels maak niet uit ik haal die boek zowiezo!!

  3. #53
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    die boek.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    zowiezo.
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    sowieso

  6. #56
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik zit zonder fotos en edits op 260 nu!

    Ga het boek zeker kopen! Hoop wel dat het allemaal niet teveel is opgeblazen, maar puur gebaseerd op feiten.
    Zoals die boeken van Steve Brown niet doorheen te komen, dan haak ik snel af

  7. #57
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Ga het boek zeker kopen! Hoop wel dat het allemaal niet teveel is opgeblazen, maar puur gebaseerd op feiten.
    Zoals die boeken van Steve Brown niet doorheen te komen, dan haak ik snel af
    De werkelijke feiten, of de feiten zoals Bas ze zich herrinnert....dat is een beetje de vraag.

    Hij moet een behoorlijk boek in elkaar kunnen draaien met al zijn jaren dicht bij het vuur. Hoop dat hij een goede ghost writer en editor heeft gevonden en zich beperkt tot de vechtsportwereld.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    De werkelijke feiten, of de feiten zoals Bas ze zich herrinnert....dat is een beetje de vraag.

    Hij moet een behoorlijk boek in elkaar kunnen draaien met al zijn jaren dicht bij het vuur. Hoop dat hij een goede ghost writer en editor heeft gevonden en zich beperkt tot de vechtsportwereld.

    Heb je na al die verwarde hersenspinsels van Boon op mixfight.nl nog steeds de hoop dat hij een goed boek uitbrengt? 😕

  9. #59
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Heb je na al die verwarde hersenspinsels van Boon op mixfight.nl nog steeds de hoop dat hij een goed boek uitbrengt? 

    inderdaad...hij's van het padje af. Het boek zal vast 'onthullingen' kennen, maar ik heb het idee dat dit door de betrokkenen zelf allemaal ontkend gaat worden, vanwege onzin... Twee jaar geleden had ik het zonder meer gekocht, maar nu...
    Ik heb wel alvast de kaft van z'n boek te pakken.


    It's okay to be white

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Heb je na al die verwarde hersenspinsels van Boon op mixfight.nl nog steeds de hoop dat hij een goed boek uitbrengt? 😕
    Hoop,doet leven. Ik neem aan dat je ook zin 1 en 3 gelezen hebt. Niet alleen zin 2.....

    Als hij het samen met Jens had geschreven was het zeker een succes geworden.

    Maar succes is misschien helemaal niet zo belangrijk voor Bas. Hij is tenslotte geen narcist die in elke topic zijn, inmiddels wat verjaarde, succesvolle levensverhaal afsteekt.

    Hij wil gewoon de waarheid omtrent de ontwikkeling van de martial arts in NL aan eenieder tonen. Net als in zijn blog. Dat 99,9% van de mensen daar niet open voor staat, en hem als clown bestempelt, zegt alles over hun vatbaarheid voor de massamedia.....

    Bas kom op met dat Boek! Wel in eigen beheer uitgeven anders kan het gemanipuleerd worden bij de drukkerij.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Heb je na al die verwarde hersenspinsels van Boon op mixfight.nl nog steeds de hoop dat hij een goed boek uitbrengt? 😕
    lol

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Wow wat een positieve reacties, hier op mixfight staan inderdaad een aantal van Boon's hersenspinsels:

    http://www.mixedmartialarts.com/news...kboxing-brand/

    http://www.mixfight.nl/forum/archive.../t-123964.html

    Hier heb je zo een bevooroordeelde beterweter die poste over bas Boon's hersenspinsels: http://www.fightblog.nl/2012/07/colu...-1-conspiracy/

  13. #63
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post

    Dat 99,9% van de mensen daar niet open voor staat, en hem als clown bestempelt, zegt alles over hun vatbaarheid voor de massamedia.....
    Deze opmerking is funest voor de rest van je betoog. Ik sta open voor voor al dit soort zaken, ik volg veel alternatieve nieuwssites en heb alle Zeitgeist films meerdere malen bekeken. De manier waarop Bas alles de wereld in brengt en de intonatie daarvan, dat is wat irriteert. Zijn verschrikkelijk irritante en denigrerende manier van antwoorden terwijl hijzelf nog geen volwaardige Nederlandse volzin kan typen.
    Je kunt niet anderen verwijten nergens voor open te staan terwijl je dat zelf niet staat. Het is goed om een sterke mening te hebben maar realiseer je wel dat anderen ook een sterke mening kunnen hebben. En Bassie bestempelt iedereen met een andere mening als dom, soms letterlijk en soms door denigrerend te doen.
    En dan ben je geen boodschapper maar gewoon een ordinaire schreeuwlelijk net als de rest van de zo gehate massa.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Deze opmerking is funest voor de rest van je betoog. Ik sta open voor voor al dit soort zaken, ik volg veel alternatieve nieuwssites en heb alle Zeitgeist films meerdere malen bekeken. De manier waarop Bas alles de wereld in brengt en de intonatie daarvan, dat is wat irriteert. Zijn verschrikkelijk irritante en denigrerende manier van antwoorden terwijl hijzelf nog geen volwaardige Nederlandse volzin kan typen.
    Je kunt niet anderen verwijten nergens voor open te staan terwijl je dat zelf niet staat. Het is goed om een sterke mening te hebben maar realiseer je wel dat anderen ook een sterke mening kunnen hebben. En Bassie bestempelt iedereen met een andere mening als dom, soms letterlijk en soms door denigrerend te doen.
    En dan ben je geen boodschapper maar gewoon een ordinaire schreeuwlelijk net als de rest van de zo gehate massa.
    Ik wist niet dat ik irritant was? Maar ik ben blij dat mij doelbewuste sarcasme een uitwerking heeft.
    Schrijf je nu dat appelsap nergens voor open staat of ik?

    Ik schrijf op mijn eigen site/blog als je er niet mee van kunt slapen, hoef je het niet te lezen hoor:

    Hier speciaal voor jouw: Irritant people, Gay people, Smelly people….
    http://basboon.com/?p=1985

  15. #65
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik wist niet dat ik irritant was? Maar ik ben blij dat mij doelbewuste sarcasme een uitwerking heeft.
    Schrijf je nu dat appelsap nergens voor open staat of ik?

    Ik schrijf op mijn eigen site/blog als je er niet mee van kunt slapen, hoef je het niet te lezen hoor:

    Hier speciaal voor jouw: Irritant people, Gay people, Smelly people….
    http://basboon.com/?p=1985
    En hoppa, je bent er als de kippen bij om het direct te bevestigen. Hopeloos is het.

  16. #66
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga de Panorama maar eens kopen, ben benieuwd naar dit "verhaal".
    Op voorhand weet ik wel dat het een overtrokken verhaal zal zijn.
    Bas zit/zat dicht bij de bronnen, Jens niet.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die boek.
    Ga je nou echt op mn spelling letten?!
    Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?

  18. #68
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by kentaro View Post
    Ga je nou echt op mn spelling letten?!
    Je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
    die boek

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die boek
    Maar wat is nu de tietel van die boek?

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Maar wat is nu de tietel van die boek?
    Wahahahaha gek!

  21. #71
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Maar wat is nu de tietel van die boek?
    bas boon's schizofrene verzinsels
    250 pagina's
    speciale editie

  22. #72
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Deze opmerking is funest voor de rest van je betoog. Ik sta open voor voor al dit soort zaken, ik volg veel alternatieve nieuwssites en heb alle Zeitgeist films meerdere malen bekeken. De manier waarop Bas alles de wereld in brengt en de intonatie daarvan, dat is wat irriteert. Zijn verschrikkelijk irritante en denigrerende manier van antwoorden terwijl hijzelf nog geen volwaardige Nederlandse volzin kan typen. Je kunt niet anderen verwijten nergens voor open te staan terwijl je dat zelf niet staat. Het is goed om een sterke mening te hebben maar realiseer je wel dat anderen ook een sterke mening kunnen hebben. En Bassie bestempelt iedereen met een andere mening als dom, soms letterlijk en soms door denigrerend te doen.En dan ben je geen boodschapper maar gewoon een ordinaire schreeuwlelijk net als de rest van de zo gehate massa.
    Eens.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Deze opmerking is funest voor de rest van je betoog. Ik sta open voor voor al dit soort zaken, ik volg veel alternatieve nieuwssites en heb alle Zeitgeist films meerdere malen bekeken. De manier waarop Bas alles de wereld in brengt en de intonatie daarvan, dat is wat irriteert. Zijn verschrikkelijk irritante en denigrerende manier van antwoorden terwijl hijzelf nog geen volwaardige Nederlandse volzin kan typen.
    Je kunt niet anderen verwijten nergens voor open te staan terwijl je dat zelf niet staat. Het is goed om een sterke mening te hebben maar realiseer je wel dat anderen ook een sterke mening kunnen hebben. En Bassie bestempelt iedereen met een andere mening als dom, soms letterlijk en soms door denigrerend te doen.
    En dan ben je geen boodschapper maar gewoon een ordinaire schreeuwlelijk net als de rest van de zo gehate massa.
    Betoog? Je begrijpt dat mijn hele post van sarcasme aan elkaar hangt? Ben blij dat jij wel open staat voor dit soort hersenspinsels, als Bas het maar beter zou verwoorden. Ik denk dat hij gewoon iets te veel klappen op het kopke heeft gehad van al die toppers waar hij ook zelf mee de ring in stapte en wat aandacht te kort komt.

    Neemt niet weg dat hij genoeg heeft meegemaakt voor een interessant boek.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •