MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 73
  1. #26
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik heb Jens zijn boek over Badr Hari in ieder geval met plezier gelezen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk dat het grootste gedeelte van de tekst goed onderbouwd is in zoverre dat met naam en toenaam wordt gezegd wie wat precies zegt. Het kan zijn natuurlijk dat die mensen zelf niet goed geïnformeerd zijn en dat om die reden de informatie niet klopt. Dat maakt de auteur zelf echter geen leugenaar of iets dergelijks, want die gebruikt gewoon bronnen en verzint het niet.

    Het stuk over Nyqvist en Nijman vind ik wel wat vreemd onderbouwd. Gedetailleerd verslag wordt er gedaan van een gesprek tussen Nyqvist en Nijman. Beiden zijn echter niet meer in leven en het blijft in dat licht wat ongewis hoe de schrijver precies bij de informatie is gekomen. Later wordt gesuggereerd dat er sprake is van 'Nyqvist tapes' waaruit dit blijkt. Tegelijkertijd kan de schrijver deze tapes niet hebben gehoord, want in de laatste paar zinnen staat dat een medewerker van het CIE niet kan bevestigen of ontkennen dat de tapes überhaupt bestaan. Het gaat wat ver om op basis van die mededeling te constateren dat die gesprekken op die manier hebben plaatsgevonden. Ook wordt gewezen naar de officier van justitie waaraan Nyqvist het zou hebben verteld, maar uit niets blijkt dat hij ook de bron is voor het verslag van de gesprekken tussen Nijman en Nyqvist. Ik ben dus ook wel benieuwd waarop dat stuk precies is gebaseerd en in hoeverre het gaat om een door de schrijver bedacht scenario.
    Last edited by Facade; 14-08-2015 at 13:38.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon is jou boek al uitgebracht of moet die nog uitkomen en zo ja wanneer?!
    Ben benieuwd naar de verhalen die erin komen te staan!!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kentaro View Post
    Bas Boon is jou boek al uitgebracht of moet die nog uitkomen en zo ja wanneer?!
    Ben benieuwd naar de verhalen die erin komen te staan!!
    Boek is klaar maar in engels geschreven en ben nu bezig met alle legale zaken, toestemming van bronnen zoals kranten en websites.

    even geduld nog!

  5. #30
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik heb Jens zijn boek over Badr Hari in ieder geval met plezier gelezen.

    Zijn boek over Ernesto Hoost ook. Hij komt op basis van die twee boeken in elk geval niet over als een fantast.

  6. #31
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Zijn boek over Ernesto Hoost ook. Hij komt op basis van die twee boeken in elk geval niet over als een fantast.
    Bas daarentegen:
    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...logspots-Topic

  7. #32
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    hmmmzzz

  8. #33
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Conclusie: het boek over Hoost en Hari is top, leest ook goed en lekker weg. Over Nijman en Ron N. bestaan een hoop misverstanden en de waarheid zal nooit echt boven water komen. Wat we wel kunnen zeggen is dat het hele lieve en gezellige mensen waren die het beste met iedereen voor hadden, alleen werden er zo nu en dan mensen omgelegd, afgeperst, in elkaar gebonkt en bedreigd. Daarnaast moeten we allemaal het boek van Bas Boon kopen want daar staat de enige echte waarheid in en ik zou nog steeds met Ronda Rousey willen trouwen als ze me niet dwingt om elke dag de vaat te doen, te koken en haar voeten te masseren.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Oldekater onzin, wannabe journalist, sensatie bak, jij was bezig met een boek over golden glory en toen heb ik je gezegd dat schrijf ikzelf daar heb ik jouw helemaal niet voor nodig. Er viel toen weinig meer te melken voor je, dus heb je in een samenvatting er een panorama verhaal van gemaakt om er nog iets aan te verdienen. In mijn boek staat precies wat er zich heeft afgespeelt en ook waarom Ron recentelijk weer contact had met Hans Nijman.
    Bas, met alle respect. Als er iemand bekent staat om het schrijven van bullshit ben jij het wel. Jens heeft met beide boeken meer credit opgebouwd dan jij de laatste jaren heb verloren. En geloof me, dat is vrij veel.



    Quote Originally Posted by Koppy View Post
    Die Oldekater is een fantast eerste klas die letterlijk over lijken gaat. Niet om de waarheid aan het licht te krijgen maar om zichzelf naamsbekendheid te geven in de misdaad journalistiek. Journalistiek wil ik het niet noemen want er wordt heel wat uit zijn duim gezogen omdat hij niet in staat is feiten boven tafel te krijgen.

    Walgelijk persoon, waardeloze journalist en een vechtsporter van niks. Dat iemand toevallig af en toe een paar bokshandschoenen aan heeft maakt hem geen expert als een vechtsporter in het nieuws komt.

    Je komt zelf anders ook niet over als een aardig persoon. Noem dan is 1 feitelijk voorbeeld waarmee Jens het fout had? I.P.V een beetje lopen schreeuwen.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Bas, met alle respect. Als er iemand bekent staat om het schrijven van bullshit ben jij het wel. Jens heeft met beide boeken meer credit opgebouwd dan jij de laatste jaren heb verloren. En geloof me, dat is vrij veel.






    Je komt zelf anders ook niet over als een aardig persoon. Noem dan is 1 feitelijk voorbeeld waarmee Jens het fout had? I.P.V een beetje lopen schreeuwen.
    Jens was nergens bij, ik wel, hij heeft geen invallen meegemaakt, ik wel, hij heeft niet divere malen een pistool op zijn hoofd gehad, ik wel, hij stond niet op een dodenlijst ik wel, hij deed geen onderhandelingen van vechters ik wel, hij heeft de K-1 niet failiet verklaard ik wel, ik heb het met de yakuza aan de stok gehad en vele andere, hij nooit, hij was er niet bij de eerste kooigevechten die ik organiseerde of het produceren van 300 evenementen ik wel, hij is nog nooit manager geweest, ik van vele toppers, zoals Peter Aerts, Igor Vovchanchin zelfs Fedor (lees boek) en de hele GG stal, hij niks, ik heb een investeerder erbij gehaalt van vele tientallen miljoenen waardoor iedereen die miljoenen had uitstaan van de K-1 uiteindelijk gewoon betaald kregen ook vechters die niet bij GG waren. Als er iemand bekend staat met een grote bek , klopt dan ben ik het wel maar wel eentje die het waar heeft gemaakt!
    Nu ben ik niet op alle punten trots die ikzelf aanhaal maar het feit is dat ik alles heb meegemaakt vanaf het begin zelf van ver voor het K-1 en UFC tijdperk.
    Lees mijn boek maar dan kun je zien wie het allemaal fout heeft, er zijn namelijk een hele hoop dingen die alleen ik kan weten aangezien ik er bij betrokken was. Ik krediet verloren hahahahahahaha je bedoeld er een hoop financieel krediet bij gekregen,zeker een schrijffout. Dat is ook de reden waarom Oldekater met mij wilde praten om zijn GG verhaal te schrijven,wie kan dat nu beter als ikzelf!
    Last edited by anoniem gg; 22-08-2015 at 20:04.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Noem dan is 1 feitelijk voorbeeld waarmee Jens het fout had? I.P.V een beetje lopen schreeuwen.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik betwijfel ook niet dat je mooie verhalen hebt Bas. Maar wat heeft dat met het artikel van Jens te maken? Jens is toch vrij om te schrijven waar over hij wil schrijven?

    Ben je "boos" omdat het niet waar is?

    Maar even een andere vraag, off topic. Wat doe je tegenwoordig dan?

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik walg van journalisten die als sensatie bakken criminelen beanderen voor hun eigen gewin en ego en zich dan expert gaan noemen of worden uitgenodigd als expert.
    Niemand van de andere kant gaat Jens vertellen, ooh ja ik heb Hoost benadeeld en opgelicht jaren aan een stuk vond ik leuk.Ik heb dat gedaan voor minimaal 38.487.- dollar per wedstrijd om de details goed te krijgen. Ook zullen veel vechters niet de hele waarheid vertellen, skelletten in de kast worden weggelaten ( ze hbben vrouw en kinderen of belangrijke interresse).
    Ik heb je al uitgelegd waarom dat verhaal in de panorama kwam omdat Jens met zijn derde boek bezig was over Golden Glory. Maar omdat ik niet meewerkte heeft hij het samengevat in in de panorama gegooid en er zelf maar een einde aan gebreid. Hij kan best bij Ron op bezoek zijn geweest maar die leefde in zijn eigen wereld en was nergens bij als het gaat om wat er in die laatste 15 jaar is gebeurt. Behalve dat hij zelf werd opgeblazen en twee mensen doodschoot. In mijn boek kun je lezen dat er een hele andere reden was waarom Ron naar Hans ging en ook waarom hij zichzelf doodschoot.
    Ik zal een inzage geven in de wereld als promoter en manager, wat er werkelijk achter de schermen plaatsvond.

    How to sell a book: Obama “Change”, Oprah, Dalai Lama, Nazi’s: please vote for us. We are good Christians and please buy our books.
    Lees meer hier: http://basboon.com/?p=1989
    Last edited by anoniem gg; 23-08-2015 at 03:34.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ban bas boon

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik hoop dat Bas zijn boek dan wel heeft laten nakijken door iemand die echt engels spreekt en ook punten en komma's op zijn toetsenbord heeft anders gaat het lastig lezen worden.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik hoop dat Bas zijn boek dan wel heeft laten nakijken door iemand die echt engels spreekt en ook punten en komma's op zijn toetsenbord heeft anders gaat het lastig lezen worden.
    Komt in orde

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Heeft het boek al een tietel?

  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Heeft het boek al een tietel?
    het manifest van een schizofrene man.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Jens was ook niet bij Badr Hari. Ondanks dat, dankzij de research toch een goed boek geworden. Bij Ernesto staat Jens wat dichterbij, maar net als bij het boek van Badr, goeie research gedaan. Waarom zou dat bij een artikel anders zijn? Ik kan uit jou verhaal ook niet ophalen dat Jens het aan het foute eind heeft, dus ik vrij mij (nog steeds) af waarom je boos bent?

    Ik begrijp dat jij er iets meer vanaf weet Bas, maar houd dat dat in dat niemand anders er iets over mag schrijven?

  20. #45
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    omdat het zijn vriendje was daarom is hij boos lijkt me logisch ook.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Jens was ook niet bij Badr Hari. Ondanks dat, dankzij de research toch een goed boek geworden. Bij Ernesto staat Jens wat dichterbij, maar net als bij het boek van Badr, goeie research gedaan. Waarom zou dat bij een artikel anders zijn? Ik kan uit jou verhaal ook niet ophalen dat Jens het aan het foute eind heeft, dus ik vrij mij (nog steeds) af waarom je boos bent?

    Ik begrijp dat jij er iets meer vanaf weet Bas, maar houd dat dat in dat niemand anders er iets over mag schrijven?
    Ik heb je al uit gelegd dat het doen van research moeilijk is als mensen boter op hun hoofd hebben, die gaan een journalist niet vertellen wat ze niet naar buiten gebracht willen hebben. Badr en Hoost zijn boeken over een individu, die kun je intervieuwen en met hun familie en vrienden gaan praten. Speculeren over opnamens van tapes of ze wel of niet zijn gedaan en waarom, is iets heel anders. In samenwerking met justitie sugereren is ook weer zo een ding. Mijn boek gaat over alle schemerige zaken achter de schermen van promoters, yakuza, maffia, afpersing, moord, bedreiging, manipulatie, omkoping, trainers, TV, sponsoren, tips om een team te leiden, wat er fout kan gaan, de law of attraction etc. Het beschrijft hoe ik heel mijn leven de meest idiote dingen meemaak en dat ik in het begin denk dat dit allemaal "normaal" is en er gewoon bijhoort.

    Jij schrijft dat jij begrijpt dat ik iets meer van af weet ( dat is een grappige manier van formuleren). Kun je niet vergelijken met een vechter als Badr die een paar keer in het nieuws is geweest voor geweld. Jens is een goede schrijver dat maakt hem nog geen goeie journalist ( een vechter maakt nog niet een goeie trainer). Jens mijn boek is klaar in het engels geschreven door mijzelf, als je het wilt vertalen naar het nederlands, kun je mij een belletje geven.

    Ron was in het laatste jaar verre van een vriend maar dat zul je wel lezen in het boek!
    Last edited by anoniem gg; 24-08-2015 at 01:08.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil het ook wel voor je vertalen.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik heb je al uit gelegd dat het doen van research moeilijk is als mensen boter op hun hoofd hebben, die gaan een journalist niet vertellen wat ze niet naar buiten gebracht willen hebben. Badr en Hoost zijn boeken over een individu, die kun je intervieuwen en met hun familie en vrienden gaan praten. Speculeren over opnamens van tapes of ze wel of niet zijn gedaan en waarom, is iets heel anders. In samenwerking met justitie sugereren is ook weer zo een ding. Mijn boek gaat over alle schemerige zaken achter de schermen van promoters, yakuza, maffia, afpersing, moord, bedreiging, manipulatie, omkoping, trainers, TV, sponsoren, tips om een team te leiden, wat er fout kan gaan, de law of attraction etc. Het beschrijft hoe ik heel mijn leven de meest idiote dingen meemaak en dat ik in het begin denk dat dit allemaal "normaal" is en er gewoon bijhoort.

    Jij schrijft dat jij begrijpt dat ik iets meer van af weet ( dat is een grappige manier van formuleren). Kun je niet vergelijken met een vechter als Badr die een paar keer in het nieuws is geweest voor geweld. Jens is een goede schrijver dat maakt hem nog geen goeie journalist ( een vechter maakt nog niet een goeie trainer). Jens mijn boek is klaar in het engels geschreven door mijzelf, als je het wilt vertalen naar het nederlands, kun je mij een belletje geven.

    Ron was in het laatste jaar verre van een vriend maar dat zul je wel lezen in het boek!
    Ik wil het nu wel lezen Bas, hoe ons op de hoogte!
    Hoeveel pagina's wordt het?

  24. #49
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik wil het nu wel lezen Bas, hoe ons op de hoogte!
    Hoeveel pagina's wordt het?
    Ik zit zonder fotos en edits op 260 nu!

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik zit zonder fotos en edits op 260 nu!
    Nice.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •