MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default boek over vechtsport en meer...

    Ik weet niet eens of ik schaamteloos als ik ben dit forum zomaar mag misbruiken voor een stukje reclame voor eigen gewin. Verzachtende omstandigheid: mijn naam zal bij de 'oldschoolers' onder jullie wellicht nog wel een belletje doen rinkelen. Bij de nieuwere garde zal het hoogstwaarschijnlijk een naam zijn die een onoverbrugbare horde voor de tong vormt of een zeldzaam scrabblewoord voor een hoop punten. Welnu: ik heb een boek geschreven die wellicht voor vechtsport minnende mensen als jullie (ook voor anderen btw) interessant zou kunnen zijn. Het is een roman met sterk autobiografische trekken waarbij ik niet alle originele namen heb kunnen/ mogen/ willen gebruiken, maar het maakt het boek er niet (veel) minder sterk om. Wie zich wat in wil lezen in de materie kan terecht op de volgende link: https://1boek.nl/artikel/9789082393408/rauw
    Het allerbeste, een welgemeende groet aan allen,
    Mario Borzic (met een streepje op de 'c')
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Wanneer is ie op bol.com verkrijgbaar?

  3. #3
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Wanneer is ie op bol.com verkrijgbaar?
    Hé Djani,
    Het boek zal niet via bol.com te bestellen zijn. Enkel via de link die ik hierboven heb gepost. Voor wat reacties / recensies betreffende het boek, kun je op deze link drukken: http://mijneigenboekuitgeven.nl/boeken/
    Groet,
    Mario

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    s obzirom da sam i ja jugoslovenskog porijekla en een fight fanatic ben, moet ik het wel een try geven ahaha. Thnx man!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #6
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    s obzirom da sam i ja jugoslovenskog porijekla en een fight fanatic ben, moet ik het wel een try geven ahaha. Thnx man!
    U tom slucaju ce za tebe posebno biti zanimljivo citati ; Laat even weten hoe je het vond! Pozdrav

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    3 mlijeko, kilogram krumpira,vrećicu čipsa ilitre soka . Ja posebno volim da svatko sada može gledati ono što ovdje piše , a ja ne znam da li je to istina , jer ja samo koristiti Google prevesti ; )
    Također želim vam puno uspjeha sa vaše knjige i ja te se sjećam iz stare slobodne
    borbe gala!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    3 mlijeko, kilogram krumpira,vrećicu čipsa ilitre soka . Ja posebno volim da svatko sada može gledati ono što ovdje piše , a ja ne znam da li je to istina , jer ja samo koristiti Google prevesti ; )
    Također želim vam puno uspjeha sa vaše knjige i ja te se sjećam iz stare slobodne
    borbe gala!
    hahaahhahaha... je hebt je punt gemaakt, kerel (aanname, altijd gevaarlijk..). Excuus. Verder bedankt voor je support!
    Groeten.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Hey mensen,

    Ik post niet veel meer hier maar kijk nog elke dag. Ik heb net het boek van Mario letterlijk verslonden! Ik ben op vakantie dus had er ook de tijd voor.

    Ik ken Mario natuurlijk goed van vroeger maar was verrast door het "andere" mens aan het woord. Het boek is eigenlijk de tocht van de oude naar de nieuwe Mario. Geweldig geschreven en met verrassende wendingen...

    Een aanrader..

    Osu!!

    JK.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hey Joop, bedankt voor je reactie!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Leuk om te horen Joop!

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Hey mensen,

    Ik post niet veel meer hier maar kijk nog elke dag. Ik heb net het boek van Mario letterlijk verslonden! Ik ben op vakantie dus had er ook de tijd voor.
    je moest hem lezen niet opeten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •