MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 121
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default Badr Hari vs Ismael Londt video

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    14:39 ... zat er mooi op van Londt

    op het laatst lijkt het toch meer een uitglijer

  3. #3
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.679
    vCash
    126000

    Default

    Een knockdown uitglijer. Mooie knalpartij. Beide goed gevochten.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Goeie wedstrijd

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    idd leuke pot
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

    Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man
    Train hard, fight easy.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Wordt je van Anabolen Kaal???

    Dat Allah Ahkbar gebrul aan het begin van de 2de ronde was wel wat vreemd ja.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Tja......
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

    Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man
    En dan nog die genante 'bromance' tussen Ramzan en Badr. Lijkt wel een slechte B-film.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Binnen tien seconden tegen het canvas gaan, om dan terug te komen en de favor terug te geven. Klasse! Was een zeer spannende pot met veel spektakel. Allebei gingen op jacht naar de KO. Zo hebben we ze al een tijdje niet meer gezien, zelfs mixfight was een tijdje onbereikbaar.


  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show". Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man
    ik schat lond een stuk hoger in dan hesdy .. heb je hun party wel gezien? (lond vs hesdy) ik vind dat je lond te kort doet door hem als b vechter af te schilderen. ik denk dat badr een sterke comeback gemaakt heeft tegen een sterke tegenstander.. vergeet niet wat ringroest met vechters kan doen .. ik ben in ieder geval blij dat er een groot podium bij is voor vechtsport .. osu

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    inderdaad ^^

  13. #13
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Heel aparte vertoning dit. Lokale warlord naast de ring. De "Allah Ahkbar-show".

    Badr die nog steeds prima kan uitdelen maar in de 2e ronde het conditioneel zwaar krijgt en moeite lijkt te hebben wanneer zo'n Londt begint te rammen.. Ik geef m weinig kans tegen een Hesdey Gerges in vorm... Treurig om te zien. Badr kaal van de anabolen. Vecht alleen nog voor wat penoze en wat geld tegen een b-vechter. Wat een poppenkast allemaal man
    Je doet lond te kort om hem een b vechter te noemen.
    Dit gevecht was beter dan menig gevechten van glory.

    Ps: een hesdy in vorm zou indd kans maken tegen deze badr.
    Maar tegen een badr in vorm is ie kansloos dat geld ook voor Verhoeven

  14. #14
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Hoe zit het met die stoppage? 4 knockdowns in totaal is einde partij?

    Eerste ronde deed Londt niks en die 8 tellen werden wel gauw gegeven, vooral die laatste.
    Maar ach wel weer leuk om Badr te zien knokken; hij deed het beter dan ik had verwacht.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    pfff Gustafsson, Jimi Manuwa en die Makwan Amirkhani op de tribune gespot naast Khadirov.. teleurstellend dat die zich hier voor lenen. En dan dat Allahu Akbar groep op het einde, zwaar onsportief als je het mij vraagt.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    pfff Gustafsson, Jimi Manuwa en die Makwan Amirkhani op de tribune gespot naast Khadirov.. teleurstellend dat die zich hier voor lenen. En dan dat Allahu Akbar groep op het einde, zwaar onsportief als je het mij vraagt.
    In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.
    Home mtk-gym.nl


  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    En wat was dit een heerlijke pot zeg. Ik heb sinds Badr - Gokhan en Fedor vs maakt niet uit wie live niet zo in spanning gezeten.
    Home mtk-gym.nl


  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    13
    vCash
    125992

    Default

    Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    13
    vCash
    125992

    Default

    En ja die ufc vechters die zich hiervoor lenen, voor wat beetje geld?!

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BamBam View Post
    Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..
    Tsjetsjenië is praktisch gezien een islamitische dictatuur. Dus dat Allah geroep is niet zo raar.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BamBam View Post
    Mooie pot, dat zijn de partijen waar we op wachten.. Maar dat allah akbar en overdreven doen slaat helemaal nergens op! Het maakt mij persoonlijk niets uit welke geloof je hebt, maar als je zo praat met de huidige situatie is dat raar.. Geef alles als aan topsporter, meer kun je niet doen..
    Ik heb een poos niet gepost dus ik hoop dat je waardeert dat ik speciaal ben ingelogd om te reageren op jouw bericht.

    Het roepen van Allahoe akbar is een traditie bij moslims wanneer zij iets te vieren hebben of bij uiting van blijdschap. Dit doe ik zelf ook! Wat er verder allemaal in de wereld gebeurt heeft daar volgens mij niets mee te maken. Deze norm hoef je van mij niet te respecteren, maar ik hoop wel dat je het kan accepteren.


    ONTOPIC:

    Ik heb weer als vanouds staan te genieten wat een heerlijke beukpartij! Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook even niet begreep op basis waarvan de overwining van Badr tot stand kwam. Dat krijg je denk ik als je minder kijkt naar kickboks als vroeger.
    Last edited by ZakKa!; 24-08-2015 at 09:11.
    =

  22. #22
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.
    Dat is idd waar. Dan blijft het toch een beetje vreemd dat Allah dan blijkbaar toch zijn voorkeuren heeft aangezien Ismail ook moslim is

    Maar je punt is duidelijk

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    En wat was dit een heerlijke pot zeg. Ik heb sinds Badr - Gokhan en Fedor vs maakt niet uit wie live niet zo in spanning gezeten.
    Honger maakt rauwe bonen zoet.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    In elke ufc hoor je zeker 2 x thank god etc etc dat is het zelfde als Allahu Akbar.
    Het ligt er helemaal aan hoe het gezegd wordt en ik kan het inderdaad ook storend vinden als UFC vechters een evenement in een kerkdienst proberen te veranderen. Dit gaf mij een beetje het gevoel dat het er werd gevierd dat Badr van een niet-moslim heeft gewonnen. (Londt is bij mijn weten geen Moslim). Het is een sport, geen oorlog.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Het ligt er helemaal aan hoe het gezegd wordt en ik kan het inderdaad ook storend vinden als UFC vechters een evenement in een kerkdienst proberen te veranderen. Dit gaf mij een beetje het gevoel dat het er werd gevierd dat Badr van een niet-moslim heeft gewonnen. (Londt is bij mijn weten geen Moslim). Het is een sport, geen oorlog.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •