MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 121
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    toevallig google ik het nu en dan krijg ik nou net IS strijders

    http://pamelageller.com/wp-content/u...er-salute.jpeg
    Keurige jongens, praten niet voor hun beurt maar steken netjes eerst hun vinger omhoog.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Niks wat. Gewoon je bek houwen ouwe.

  4. #54
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Niks wat. Gewoon je bek houwen ouwe.
    wat

  5. #55
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Hahahahahahahahahahahahaha!
    niks meer te vertellen racistje?

  6. #56
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    niks meer te vertellen racistje?
    Je dacht dat ik mijn tijd aan een kneusje als jij ging verdoen?

  7. #57
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Vrede op aarde.

  8. #58
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Als dat vingergebaar een IS gebaar is dan is de helft van de MMA wereld een IS strijder. Vele vechters staan altijd zo met het vingertje omhoog. LOL!!

    Grappige dat er bij zulke topics de rednecks van ons mooie forum altijd naar boven komen. Top! Tja die heb je ook en ook op Mixfight.nl;-)

  9. #59
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Als dat vingergebaar een IS gebaar is dan is de helft van de MMA wereld een IS strijder. Vele vechters staan altijd zo met het vingertje omhoog. LOL!!

    Grappige dat er bij zulke topics de rednecks van ons mooie forum altijd naar boven komen. Top! Tja die heb je ook en ook op Mixfight.nl;-)
    Als je objectiviteit verwacht moet je zelf niet met kreten als ''Rednecks'' strooien. Ik hoorde ook links en rechts de verontwaardiging over het (vermeende) IS gebaar, mij was het eerlijk gezegd niet opgevallen of ik had bij dat wijzen naar de hemel niet direct die associatie omdat het een universeel gebaar van ""dank aan boven" is (ook bij Christenen) maar het is niet vreemd dat anderen die link wel leggen want ieder weldenkend mens (Moslim en niet moslim) walgt van de gruweldaden van die idioten.
    Het is daarom goed als andere/moslim forumbroeders erop wijzen dat dit gebaar niet per defenitie IS toebehoort, zo verduidelijk je dingen zonder allemaal direct de stellingen in te nemen.

    Om de vermeende IS associatie helemaal weg te nemen ..gisteren stond er een artikel in het Parool over Tsjetsjenie en daarin werd aangehaald dat er idd al tweeduizend van die mongolen naar IS waren afgereisd en dat Kadyrov een doorn in het oog is. Het zou daarom op zijn zachts gezegd onlogisch zijn als aanhangers van Kadyrov zich op een gala ter eer en meerdere glorie van hemzelf en zijn vader zich ff openlijk zouden associeren met een organsatie als IS die zijn macht en gezag ondermijnt en dat zal ze niet in dank worden afgenomen

    Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.
    Last edited by Coldcrust; 25-08-2015 at 10:55.

  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dat vingertje is analoog aan de swastika en de nazi's. Op een gegeven moment wordt een symbool gebruikt door extremisten en dan blijft het besmet.

  11. #61
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Oke voor de personen die het niet weten maar ik vrees dat er niet geluisterd zal worden, ik hoop dat er op zijn minst 1 persoon er slimmer van wordt. Het vinger gebaar kent elke moslim dat heeft absoluut niks te maken met die honden van is, het feit dat zij zich ook aan de islam toeschrijven net zoals bijvoorbeeld de racistische nation of islam en talloze andere sektes zorgt ervoor dat ook zij bidden en vasten en andere islamitische handelingen verrichten gemixt met hun gruweldaden.

    De wijsvinger staat simpelweg als gebaar voor de eerste islamitische pilaar namelijk de geloofsgetuigenis, dat er niemand het recht heeft aanbeden te worden dan Allah en mohammed zijn boodschapper is het monotheisme dus.

    Dus met 1 wordt er verwezen naar God bij elke rituele wassing wordt het aanbevolen om dit erna te doen en de getuigenis op te zeggen ook tijdens het gebed wanneer men zit voor hij/zij het gebed afsluit wordt dit vinger gebruikt en worden er smeekbedes verricht.

  12. #62
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Dat vingertje is analoog aan de swastika en de nazi's. Op een gegeven moment wordt een symbool gebruikt door extremisten en dan blijft het besmet.

    Ik heb net het WK Athletiek zitten kijken en daar wijst om de haverklap iemand naar boven, ik vindt dat je IS teveel eer geeft als je ze zo'n universeel gebaar laat claimen.

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Je begrijpt ongetwijfed dat ik het in context zet. Tenminste, ja kan hier een reactie neerzetten, dus neem aan dat je enig verstand hebt.
    Nou, ga nu maar weer verder vingertjes tellen.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Oke voor de personen die het niet weten maar ik vrees dat er niet geluisterd zal worden, ik hoop dat er op zijn minst 1 persoon er slimmer van wordt. Het vinger gebaar kent elke moslim dat heeft absoluut niks te maken met die honden van is, het feit dat zij zich ook aan de islam toeschrijven net zoals bijvoorbeeld de racistische nation of islam en talloze andere sektes zorgt ervoor dat ook zij bidden en vasten en andere islamitische handelingen verrichten gemixt met hun gruweldaden.

    De wijsvinger staat simpelweg als gebaar voor de eerste islamitische pilaar namelijk de geloofsgetuigenis, dat er niemand het recht heeft aanbeden te worden dan Allah en mohammed zijn boodschapper is het monotheisme dus.

    Dus met 1 wordt er verwezen naar God bij elke rituele wassing wordt het aanbevolen om dit erna te doen en de getuigenis op te zeggen ook tijdens het gebed wanneer men zit voor hij/zij het gebed afsluit wordt dit vinger gebruikt en worden er smeekbedes verricht.
    Dank je. Ik begrijp dat het voor moslims die kwa gedachtengoed verre van IS en andere barbaren staan vervelend is om zich steeds maar te moeten distantieren maar bedenk dan maar dat het veel geruststelling geeft bij niet-moslims als je dat doet.

  15. #65
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vind dat er na overwinningen van Badr eigenlijk altijd grote groepen ongezonde hysterische mensen de ring in komen schreeuwen. Nu zijn het religieuze teksten, maar vroeger was dat ook al vaak zo. Golden Glory had vroeger ook wel van dat hysterische gedoe. K heb der weinig mee, maar als die mensen dat willen doen dan moeten ze vooral hun gang gaan. Het ziet er wat idioot uit denk ik. Ik denk dat er nu wel erg veel van gemaakt wordt, maar misschien is dat omdat ik mijn verwachtingen zeer laag houd. Ik vond het voor het overige wel een leuke pot persoonlijk. Het is misschien niet het niveau van jaren geleden, maar je moet dingen in perspectief plaatsen. Als je alles maar kut gaat vinden puur omdat het vroeger beter was, wordt het er niet leuker op denk ik.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.
    Dikke x2

  17. #67
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dikke x2
    x3
    Vitor Belfort interviews word ik ook een beetje debiel van..

  18. #68
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    x3
    Vitor Belfort interviews word ik ook een beetje debiel van..
    Wijst die ook niet steeds omhoog?

  19. #69
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Als je objectiviteit verwacht moet je zelf niet met kreten als ''Rednecks'' strooien. Ik hoorde ook links en rechts de verontwaardiging over het (vermeende) IS gebaar, mij was het eerlijk gezegd niet opgevallen of ik had bij dat wijzen naar de hemel niet direct die associatie omdat het een universeel gebaar van ""dank aan boven" is (ook bij Christenen) maar het is niet vreemd dat anderen die link wel leggen want ieder weldenkend mens (Moslim en niet moslim) walgt van de gruweldaden van die idioten.
    Het is daarom goed als andere/moslim forumbroeders erop wijzen dat dit gebaar niet per defenitie IS toebehoort, zo verduidelijk je dingen zonder allemaal direct de stellingen in te nemen.

    Om de vermeende IS associatie helemaal weg te nemen ..gisteren stond er een artikel in het Parool over Tsjetsjenie en daarin werd aangehaald dat er idd al tweeduizend van die mongolen naar IS waren afgereisd en dat Kadyrov een doorn in het oog is. Het zou daarom op zijn zachts gezegd onlogisch zijn als aanhangers van Kadyrov zich op een gala ter eer en meerdere glorie van hemzelf en zijn vader zich ff openlijk zouden associeren met een organsatie als IS die zijn macht en gezag ondermijnt en dat zal ze niet in dank worden afgenomen

    Overigens opteer ik ook voor een ''scheiding tussen kerk en staat'' bij sport en vindt ik die Allah ahkbar kreten ook niet echt nodig maar dat is een andere discussie.



    Ik zal er ook even op reageren, zoals eerder aangegeven doen de Moeslims dat om 'aan te duiden' dat er 1 God is en dat is Allah, dus de vingertje staat voor 1, de reden dat ik hier niet graag op reageer is het feit dat er overal 'trollen' zitten die van elke topic dat over Marokkanen en/of Moeslims gaat er een terrorisme topic van willen/proberen (te) maken met als doel om haat te creeren tegen andersdenkenden/andere bevolkingsgroepen.(Islam=vrede te associeren met terrorisme)

    Ik blijf liever ontopic en al helemaal als het om sport gaat.

    ONTOPIC:

    het was een leuke pot met een terechte winnaar en ik hoop dat we in de toekomst meer van zulke gevechten krijgen in het zwaargewicht kickboxen.

  20. #70
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja inderdaad beter gewoon ontopic het gaat over hari vs londt.

  21. #71
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Wel opvallend om te zien hoe gemakkelijk het Londtje aan gaat in zo'n topic waar Badr in voor komt...
    Last edited by BIG Lebowski; 25-08-2015 at 19:38.

  22. #72
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Je begrijpt ongetwijfed dat ik het in context zet. Tenminste, ja kan hier een reactie neerzetten, dus neem aan dat je enig verstand hebt.
    Nou, ga nu maar weer verder vingertjes tellen.
    Je hoeft niet zo denigrerend te doen want je maakt alleen al in die twee regels twee typfouten .
    Ik begrijp de context maar het kan niet zo zijn dat een stelletje neanderthalers als IS de reden zijn waarom voortaan niemand ter wereld meer zijn vinger mag opsteken.

    En wat die context betreft ik heb al aangegeven dat het op zijn zachtst gezegd niet voor de hand liggend is dat het gebaar verwijst naar IS aangezien Kadyrov, zelf ook geen frisse jongen, hen dat niet bepaald in dank zou afnemen.
    Last edited by Coldcrust; 25-08-2015 at 23:07.

  23. #73
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

    Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

    Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

    Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.

  24. #74
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Je hoeft niet zo denigrerend te doen want je maakt alleen al in die twee regels twee typfouten .
    Ik begrijp de context maar het kan niet zo zijn dat een stelletje neanderthalers als IS de reden zijn waarom voortaan niemand ter wereld meer zijn vinger mag opsteken.

    En wat die context betreft ik heb al aangegeven dat het op zijn zachtst gezegd niet voor de hand liggend is dat het gebaar verwijst naar IS aangezien Kadyrov, zelf ook geen frisse jongen, hen dat niet bepaald in dank zou afnemen.
    Agossie. Typefouten. Ben je er zo eentje? En dan evengoed gepikkeerd? Succes jongen. Vergeet je interpunctie niet. Pot. Ketel. Zwart.

  25. #75
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by AppieA View Post
    Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

    Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

    Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

    Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.
    Khadyrov past ook in dat rijtje, niet de rollen volledig omdraaien en de schijnheil gaan uithangen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •