MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 121 of 121
  1. #101
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    .

    OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.
    +1, misschien slaat Bad hem KO maar ik denk een winst voor Rico op punten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dat er een discussie is of rico de nummer 1 van glory wel of niet zou winnen tegen een badr die al ruim 2 jaar uit vorm is ,
    is het toch duidelijk dat het HW kickboksen zwaar op zijn gat ligt.
    7 jaar geleden zou rico mischien met wat geluk bij de laatste 16 zitten(K1 GP)

    en wat betreft badr, hij heeft het geluk dat zijn naam verkoopt, kijk alleen hoe druk het de afgelopen weken op MF is, maar doordat zijn naam verkoopt kan ie flink cashen en zijn pensioen veilig stellen.
    Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiėren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.
    Last edited by LightHeavyWeight; 27-08-2015 at 19:07.

  3. #103
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiėren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.
    dan evolueert het kickboksen de verkeerde kant op.
    want zo saai is het nog nooit geweest.

  4. #104
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    komt door de organisaties en vooral door glory. zoals bas banaan toen zei "its kloory tiem"

  5. #105
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik vind rico te wisselvallig. Hij had laatst gewoon verloren van een of andere rus
    Home mtk-gym.nl


  6. #106
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Gewoon hij is een saaie vechter net als rico en shilt, geef toe nadat petrosian in de k1 kwam was het ook maar een saaie boel geworden. Maar zijn stijl heeft hem gemaakt wat hij nu is nr.1
    Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen

  7. #107
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat is nonsens dat wordt gevoed doordat Rico geen KO-vechter is. Hij heeft ervoor gekozen om zo weinig mogelijk klappen te krijgen. Daar kun je over discussiėren of dat vermakelijk is maar ik heb zelden een HW zo licht op zijn voeten zien staan. Sport evolueert.
    x2
    Rico z'n game plan werkt gewoon. Ik ben benieuwd hoe hij vecht als ie meerdere rondes onder druk komt te staan. Maar op dit moment kan ik echt wel van z'n partijen genieten, ook zonder KO's. Voorlopig ontloopt ie de grootste klappen met gemak.

  8. #108
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Als een onbekende Rus van Verhoeven kan winnen, dan maakt Hari vast wel kans op een overwinning op Verhoeven.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen
    +1, faldir kreeg ook altijd commentaar,maar ik keek graag naar zijn partijen.

  10. #110
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Als een onbekende Rus van Verhoeven kan winnen, dan maakt Hari vast wel kans op een overwinning op Verhoeven.
    Hari< Samedov < Spong < Saki < Verhoeven < Herasimchuk.Werkt het zo? Dan staat Hari nog erg ver onder Verhoeven hoor...
    It's okay to be white

  11. #111
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Aardige partij. Mooi om het vechtershart van beiden te zien; al vond ik het er technisch allemaal wat minder uit zien. Leek me trouwens wel de langste (gedwongen) staredown ooit...

  12. #112
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Petrosian is alles behalve saai dit is een technicus pur sang maar dat kunnen dan ws alleen de echte fans waarderen het wegstappen en in uit bewegen en timing en het couteren van petrosian is fenomenaal en als hij moet knokken ga ik er voor zitten en is het gewoon genieten. Maar ik kan genieten van mooie techniek mss dat we daarin verschillen
    Technishe vechters verkopen niet zoals de klitshko bro's, andy sauwer, mo khamal dat zijn meer mijn technishe types

  13. #113
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind andy souwer echt niet technisch hoor.

  14. #114
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Hij is bepaald geen krachtpatser

  15. #115
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Technishe vechters verkopen niet zoals de klitshko bro's, andy sauwer, mo khamal dat zijn meer mijn technishe types
    De klitschko bor's vind ik een slecht voorbeeld en die zijn heel saai dat is de reden waarom het zwaargewicht boksen al jaren nix meer brengt juist doordat ze saai zijn.Andy Souwer is een attractieve vechter maar geloof niet dat petrosyan zo veel minder verkoopt aan het publiek dan Souwer.Mootje khamal zeker niet meer dan petrosyan haha petrosyan is bij iedere kickbox liefhebber waar ook ter wereld bekend en verslaat iedereen tegen wie hij staat of dit nu op K1 regels is of op full MT.
    Last edited by Suplex; 30-08-2015 at 18:10.

  16. #116
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Hij is bepaald geen krachtpatser
    en ook geen technische vechter, hij is meer een combinatie man die telkens dezelfde combinaties maakt.

  17. #117
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    en ook geen technische vechter, hij is meer een combinatie man die telkens dezelfde combinaties maakt.
    Harde snelle combinaties en veel druk zetten het is geen echte krachtpatser idd maar er zit wel veel power in zijn combinaties bijna alles is hard hij is niet bepaald van het puntjes tikken en gaat altijd voor de KO zeer effectief alleen weinig afwisseling in zijn combinaties.

  18. #118
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Souwer is absoluut geen saaie vechter, door zijn druk zorgt hij altijd voor mooie spannende partijen.
    Ik vind hem zelfs een van de boegbeelden van dutch kickboxing en als wij de meerderheid van het publiek globaal mogen geloven is dutch kickboken attractief, combos en met lowkick afmaken.

    Wat ik ook bijzonder vind aan souwer en holzken is ook een vechter die dat heeft is de capaciteit om een wedstrijd naar zich toe te trekken en een soort van zelfverzekerde rust uitstraalt ook nadat hij de 1e ronde inactief is en de initiatief over laat nog steeds uitstraalt geen moment in de problemen te zijn geweest en dan op de juiste moment de initiatief overneemt en zijn tegenstander wegdrukt.

  19. #119
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Souwer is absoluut geen saaie vechter, door zijn druk zorgt hij altijd voor mooie spannende partijen.
    Ik vind hem zelfs een van de boegbeelden van dutch kickboxing en als wij de meerderheid van het publiek globaal mogen geloven is dutch kickboken attractief, combos en met lowkick afmaken.

    Wat ik ook bijzonder vind aan souwer en holzken is ook een vechter die dat heeft is de capaciteit om een wedstrijd naar zich toe te trekken en een soort van zelfverzekerde rust uitstraalt ook nadat hij de 1e ronde inactief is en de initiatief over laat nog steeds uitstraalt geen moment in de problemen te zijn geweest en dan op de juiste moment de initiatief overneemt en zijn tegenstander wegdrukt.
    x2

  20. #120
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Hij is bepaald geen krachtpatser
    Met 97 KO's? Dat is inmiddels zelfs 2 meer dan Dekkers. Of was dat ook bepaald geen krachtpatser?

  21. #121
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Met 97 KO's? Dat is inmiddels zelfs 2 meer dan Dekkers. Of was dat ook bepaald geen krachtpatser?
    De meeste ko's van sauwer komen van zijn zeer mooi geplaatste leverstoten of kniestoten

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •