MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 121
  1. #76
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Weer wat geleerd, er zijn geen kometen. Wat zijn 'bing bangs' overigens?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by AppieA View Post
    Wauw! Dit lijkt de telegraaf wel.

    Elke keer maar moslims en islam associeren met terrorisme maar ondertussen op kickbox gala's zitten ze met moslims kickboxers die voor hun wedstrijd Allah u Akbar roepen en hun rechter wijsvinger opsteken, te giechelen en te praten en als je niet oppast dan zou je daar spontaan een blowjob krijgen van deze hypocrieten.

    Dat jullie in kometen en bing bangs theorieën geloven wilt niet zeggen dat wij allemaal van apen afstammen. Dus even normaal doen en ga mensen niet opdringen wat ze wel en niet mogen zeggen en doen.

    Ps. de echte terroristen zijn putin, Bush, Obama, Sharon, netanyahu, die Koreaanse Kim, hitler, etc etc en het grappige van alles is, het zijn geen eens moslims.
    De big bang theorie heeft niks te maken met de theorie van evolutie, de een gaat over het begin van de universum omdat er tot ongeveer de jaren 1930 vorige eeuw werd aangenomen dat de universum oneindig was tot dat huble in de jaren 20 ondekte dat de sterren van elkaar af bewegen wat indiceert dat de universum zich expandeert wat betekend dat het ooit een singulariteit was, een beginpunt had dus.

    Dit past juist precies bij wat er wordt geleerd in de islam, wat betreft de theorie van evolutie dat gaat over de origine van het leven op aarde dat probeert ook niks te verklaren over de universum zelf, darwins theorie wordt in de islam verworpen waar hij doelt op een common ancestor,maar dat er een vorm van evolutie heeft plaats gevonden bij de mens en dier los van elkaar wordt nog verworpen nog bevestigd.

    Dit is totaal oftopic maar ik wilde enkel de verwarring hierover rechtzetten.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Wetenschappelijke discussie op niveau hier hoor

  4. #79
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    De big bang theorie heeft niks te maken met de theorie van evolutie, de een gaat over het begin van de universum omdat er tot ongeveer de jaren 1930 vorige eeuw werd aangenomen dat de universum oneindig was tot dat huble in de jaren 20 ondekte dat de sterren van elkaar af bewegen wat indiceert dat de universum zich expandeert wat betekend dat het ooit een singulariteit was, een beginpunt had dus.

    Dit past juist precies bij wat er wordt geleerd in de islam, wat betreft de theorie van evolutie dat gaat over de origine van het leven op aarde dat probeert ook niks te verklaren over de universum zelf, darwins theorie wordt in de islam verworpen waar hij doelt op een common ancestor,maar dat er een vorm van evolutie heeft plaats gevonden bij de mens en dier los van elkaar wordt nog verworpen nog bevestigd.

    Dit is totaal oftopic maar ik wilde enkel de verwarring hierover rechtzetten.
    dat is oe nich al te best lukt miejonge

  5. #80
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Badr zag er beter uit dan in zijn laatste partijen, Londt daarentegen viel tegen. Verhoeven pakt Badr wel denk ik, toch een ander niveau als je het mij vraagt( mits verhoeven nog in de vorm van zijn laatste partijen verkeerd)

  6. #81
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Oh kut, die bug waardoor er berichten uit totaal verschillende fora in 1 topic worden geplaatst is toch nog niet helemaal opgelost.

    On topic: beide prima gevochten, medium spannende partij. Iemand enig idee of dit event vaker gaat plaats vinden? Al vind ik de afstand nog wel een dingetje om er ook echt zelf naar toe te gaan

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr zag er beter uit dan in zijn laatste partijen, Londt daarentegen viel tegen. Verhoeven pakt Badr wel denk ik, toch een ander niveau als je het mij vraagt( mits verhoeven nog in de vorm van zijn laatste partijen verkeerd)
    Verhoeven hoeft alleen maar de eerste rage-ronde van Badr te overleven en dan gaat ie 'm helemaal gek tikken.
    It's okay to be white

  8. #83
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Verhoeven hoeft alleen maar de eerste rage-ronde van Badr te overleven en dan gaat ie 'm helemaal gek tikken.

    als ie dat knappe koppie wilt houden, kan ie een partij tegen badr beter vermijden

  9. #84
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    rico heeft niet de ko power om badr neer te halen.
    en op punten , mocht ie de hele gevecht overleven zie ik hem de partij al helemaal niet winnen op punten.
    kan me niet veel losses van badr herinneren op punten.

    zullen er vast nog wel een paar zijn, maar bonjasky 1 en verder kan ik niet echt op meer komen.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Rico sloopt Badr.

  11. #86
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Het niveau is dramatisch gekeldert in de laatste pagina. Vooral "rico sloopt badr"

    Rico die spaghetti benen kreeg door een jab van adebgiegoe

    Ha-ha-ha-ha-ha-ha

  12. #87
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Rico sloopt Badr.
    ik dacht het niet piet.

  13. #88
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Agossie. Typefouten. Ben je er zo eentje? En dan evengoed gepikkeerd? Succes jongen. Vergeet je interpunctie niet. Pot. Ketel. Zwart.
    het is gepikeerd

  14. #89
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik heb net het WK Athletiek zitten kijken en daar wijst om de haverklap iemand naar boven, ik vindt dat je IS teveel eer geeft als je ze zo'n universeel gebaar laat claimen.
    Dit is natuurlijk ook een fout die je op de basisschool verwacht, om nog maar te zwijgen over de post erna waarin je 'qua' als 'kwa' spelt... Misschien niet anderen op spelfouten wijzen, als je het zelf al lastig genoeg vindt.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    In een partij rico vs hari sta ik niet te wachten geef mij maar ghita vs badr de enige partij die ik heb uitgekeken van rico was vs zimmerman wel de eerste partij waar hij ko ging. Petrosian is ook zo een saaie vechter

  16. #91
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat heeft petrosyan hier nou weer mee te maken.

  17. #92
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Cardio technisch is het bijna onmogelijk dat Badr van Rico wint. En ik ben fan van beiden dus het kan me werkelijk geen reet schelen, dat is gewoon hoe het ervoor staat.
    Verder is het op deze site misschien weer busy sinds Badr vecht maar de discussies zijn er alleen maar leger op geworden.

  18. #93
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dit is natuurlijk ook een fout die je op de basisschool verwacht, om nog maar te zwijgen over de post erna waarin je 'qua' als 'kwa' spelt... Misschien niet anderen op spelfouten wijzen, als je het zelf al lastig genoeg vindt.
    Sommigen zien inderdaad liever de splinter in het oog van de ander, dan de balk in het eigen oog.

    OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.

  19. #94
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Sommigen zien inderdaad liever de splinter in het oog van de ander, dan de balk in het eigen oog.

    OT: Badr hoeft het cardio technisch niet af te leggen tegen Rico. Maar dat gaat ie wel doen. Rico maakt Badr gewoon dol en z'n frustratie gaat 'm dan de baas worden, overbodige energie verspillen en misschien zelfs wel weer een fijne illegale actie.
    Dat zie ik nou egt gebeuren een gefrustreerde hari die de dekking van rico niet kan penetreren

  20. #95
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wat heeft petrosyan hier nou weer mee te maken.
    Gewoon hij is een saaie vechter net als rico en shilt, geef toe nadat petrosian in de k1 kwam was het ook maar een saaie boel geworden. Maar zijn stijl heeft hem gemaakt wat hij nu is nr.1

  21. #96
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Niks saais aan Petro is de man misschien niet zo cool als Sudsakorn of Yod die af en toe kickboks les gaven aan de Nederlanders. Rico mag niet eens in een zin worden genoemd met Petrosyan.

  22. #97
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Niks saais aan Petro is de man misschien niet zo cool als Sudsakorn of Yod die af en toe kickboks les gaven aan de Nederlanders. Rico mag niet eens in een zin worden genoemd met Petrosyan.
    what he said ^^

  23. #98
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Rico ze laatste partijen vond ik hem beter en meer power tonen als voorheen.
    Denk als Rico de eerste ronde overleeft van Badr dat ie toch wel een kans maakt.

  24. #99
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Badr Hari zit nu in een fase dat hij zich niet hoeft te bewijzen tegen antivechters zoals Verhoeven. Hij hoeft niet te bewijzen dat hij de beste is want er zit totaal geen structuur in het kickbokslandschap zoals bijv. in de UFC. Ik zie hem liever gewoon entertainment brengen tegen gasten als Saki en Ghita.
    Max. 400 x 125

  25. #100
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    dat er een discussie is of rico de nummer 1 van glory wel of niet zou winnen tegen een badr die al ruim 2 jaar uit vorm is ,
    is het toch duidelijk dat het HW kickboksen zwaar op zijn gat ligt.
    7 jaar geleden zou rico mischien met wat geluk bij de laatste 16 zitten(K1 GP)

    en wat betreft badr, hij heeft het geluk dat zijn naam verkoopt, kijk alleen hoe druk het de afgelopen weken op MF is, maar doordat zijn naam verkoopt kan ie flink cashen en zijn pensioen veilig stellen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •