MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 121
  1. #26
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kutzooitje is me dat hier, dan wordt er eens is een topgala gegeven met hoogste kwaliteit van media techniek en het enige da je kan zeggen is wrm "zeggen ze Allah ul akbar" in de Ufc House series starten ze altijd met een gebedje op Christelijke wijze geen vogel die er naar kraait zolang Allah er niet tssn zit, je kijkt naar een programma die opgenomen werd in een islamitishe land dus deal with it of ga gwn naar de langspeel film van glorie kijken en neem een dag vrijaf want een ko is daar ver te zoeken, wat me opvalt is dat er in glory bijna geen marokkanen en turken zijn terwijl hun stijl het gemeest geliefd is maar nu weet ik waarom OSU
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    (Londt is bij mijn weten geen Moslim). .
    Zowel Ismael Londt als zijn trainer Michel Tholel zijn bekeerd tot de Islam.
    Last edited by Mattie73; 24-08-2015 at 13:26.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Wat een kutzooitje is me dat hier, dan wordt er eens is een topgala gegeven met hoogste kwaliteit van media techniek en het enige da je kan zeggen is wrm "zeggen ze Allah ul akbar" in de Ufc House series starten ze altijd met een gebedje op Christelijke wijze geen vogel die er naar kraait zolang Allah er niet tssn zit...
    Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst. En nogmaals, het ligt er aan hoe het gezegd wordt.
    Last edited by ijsbier; 24-08-2015 at 14:30.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst.

    wat lul je nou man, ieder zijn ding.
    thaise vechters hebben ook altijd een ritueel en dat nog in de ring, nooit iemand over gehoord.
    en wat betreft khadirof, bij elke gala zitten er figuren achter die niet helemaal koosjer zijn of het nou de hells angels zijn de turkse of russische maffia.

    het gaat ons toch om de de gala en ik moet zeggen dat kadyrof zonder zoveel ervaring het beter voor elkaar heeft dan glory bijvoorbeeld.
    van mij mag er een akhmat 2 gala komen, met saki, badr , samedov, hesdy en nog een paar toppers.
    Ps: het was trouwens niet meer zo druk geweest op mixfight sinds de K1 GP en dan ging het nu maar om een gevecht

  5. #30
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    bah bah de stiekeme pvvers moeten weer even onnodig en onzinnig klagen
    islamitische vechters danken hun god na een winst, hoe durven ze?!!!!
    john jones bedankt zijn god, dat kan gewoon!!
    jammer dat deze uitspraak zo'n negatieve lading heeft gekregen nadat ook terroristen het idee hadden dit uit te moeten spreken na een verschrikkelijke daad
    kijk aub even wat verder dan je neus lang is en trek niet direct allerlei negatieve conclusies om een ander weer zwart te kunnen maken

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    kijk aub even wat verder dan je neus lang is en trek niet direct allerlei negatieve conclusies om een ander weer zwart te kunnen maken
    ik heb een lange neus.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    wat lul je nou man, ieder zijn ding.thaise vechters hebben ook altijd een ritueel en dat nog in de ring, nooit iemand over gehoord.en wat betreft khadirof, bij elke gala zitten er figuren achter die niet helemaal koosjer zijn of het nou de hells angels zijn de turkse of russische maffia.het gaat ons toch om de de gala en ik moet zeggen dat kadyrof zonder zoveel ervaring het beter voor elkaar heeft dan glory bijvoorbeeld. van mij mag er een akhmat 2 gala komen, met saki, badr , samedov, hesdy en nog een paar toppers.Ps: het was trouwens niet meer zo druk geweest op mixfight sinds de K1 GP en dan ging het nu maar om een gevecht
    Een dictator die vind dat eremoorden kunnen en contacten onderhoudt met terreurorganisaties en doodseskaders het land doorstuurt is toch echt een hele andere lading dan de Hells Angels.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Mooi om deze 2 heren weer in actie te zien. Dat poppenkast gebeuren van Glory levert ook alleen bagger, ben dus superblij met deze organisatie. Zo zien we nog eens wat.
    De pannenkoekjes die de kreet Allah Akhbar eng vinden ; die hebben zeker nog nooit enig contact gehad met een Moslim. Dat zeg ik als niet Moslim.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Mooi om deze 2 heren weer in actie te zien. Dat poppenkast gebeuren van Glory levert ook alleen bagger, ben dus superblij met deze organisatie. Zo zien we nog eens wat.
    De pannenkoekjes die de kreet Allah Akhbar eng vinden ; die hebben zeker nog nooit enig contact gehad met een Moslim. Dat zeg ik als niet Moslim.
    mischien dat het komt door een stel idioten terroristen dit ook altijd roepen dat mensen een link gaan leggen.
    maar allah akbar is niks mis mee.
    peace

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...
    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...
    dus alleen bepaalde mensen mogen kanttekeningen geven.
    beetje hypocriet vind je niet

  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dus alleen bepaalde mensen mogen kanttekeningen geven.beetje hypocriet vind je niet
    nee hoor, je mag best kanttekeningen plaatsen, zeg ik dat? Je leest niet goed.Maar het begint direct op een manier die nogal gepikeerd overkomt, schelden, racisme en dat soort dingen.Terwijl er alleen maar gezegd werd dat men het constante Allah Akhbar een beetje zat was...

    Maar nu ben ik ook zeker een idioot? Vind je ook vast normaal om te zeggen tegen iemand met een afwijkende mening.
    Last edited by e-type; 24-08-2015 at 20:55.
    It's okay to be white

  13. #38
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    nee hoor, je mag best kanttekeningen plaatsen, zeg ik dat? Je leest niet goed.Maar het begint direct op een manier die nogal gepikeerd overkomt, schelden, racisme en dat soort dingen.Terwijl er alleen maar gezegd werd dat men het constante Allah Akhbar een beetje zat was...

    Maar nu ben ik ook zeker een idioot? Vind je ook vast normaal om te zeggen tegen iemand met een afwijkende mening.
    nee hoor, ieder zijn mening,
    en dus ook iemand met met ander mening dan jou

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    nee hoor, ieder zijn mening,
    en dus ook iemand met met ander mening dan jou

    okay, prima dan. 'k Ben blij dat je nu eindelijk tot 10 hebt geteld dan.
    It's okay to be white

  15. #40
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik kan nog wel veel meer zeggen over die Khadyrov hoor. Er zijn met mij genoeg mensen die zich storen aan overdreven relipraat, Christelijk of Islamitisch of wat dan ook; het is een sportevenement, geen kerkdienst. En nogmaals, het ligt er aan hoe het gezegd wordt.
    Waar was je toen dan om te zeggen dat er een scheiding moet zijn tss sport en religie?
    En ik kan ook veel zeggen over de nederlandse krijgsmacht en hun avonturen in de Antillen, Zuid-Afrika, Filipijnen, Suriname, India, het uitbuiten van derde wereld landen letterlijk hun rijkdommen uit de grond leeggezogen zonder een penny aan belastingen te betalen en dan schaamteloos op tv zeggen dat het geweld in Afrika moet stoppen. Wil je nou egt beweren dat jou geliefde koniging zo Heilig is of Wilders jou Loreille-gekleurde-blonde-god. Als je enige hart hebt dan zou je je op elke momment van de dag jou verontschuldigen aanbieden aan welke dan ook bruin of zwart uitziende mens.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.

    Ik vind het ook buitengewoon vreemd overigens dat die Jones zich als een vrome christen staat te manifesteren terwijl hij een coke-snuivende idioot is. Als hij de hemel in mag , mag ik het ook. En dat zegt wat.

    Wat mij betreft hebben geloof en sport niks met elkaar te maken en laten ze dat buiten de zaal.

  17. #42
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.

    Ik vind het ook buitengewoon vreemd overigens dat die Jones zich als een vrome christen staat te manifesteren terwijl hij een coke-snuivende idioot is. Als hij de hemel in mag , mag ik het ook. En dat zegt wat.

    Wat mij betreft hebben geloof en sport niks met elkaar te maken en laten ze dat buiten de zaal.

    Als ik mij niet vergis werd hier niet gereageerd op kadirov zelf maar hebben mensen een probleem met wat hij en zijn entourage aan het roepen waren namelijk Allahu akbar.

    Ik adviseer iedereen die deze slippery slope discussie betreed , rekening te houden dat het 9 van de 10 keer nergens naar leidt bij de meeste mensen staat hun mening of vooroordelen rots vast met dat in gedachte is het gewoon zinloos om er nog door over te gaan.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    beetje kanttekeningen plaatsen bij de moslimgebruiken en direct weer dat overdreven gedoe (van kutgedoe, pvv-ers, tot aan racisme bij Glory)...manman...beetje tot 10 tellen is er weer niet bij bij een bepaalde doelgroep...
    beter ga je in een trein effe met je kalashnikov rond zwaaien swa! lol

    Nou zonder dollen, ik snap dat als je te gast bent bij de roverhoofdman dat je graag tof met 'm wil blijven doen. Geen probleem. Daar moeten we misschien niet al te schijnheilig over doen. Maar een klein beetje theatraal kwam het wel over. En die tribune met allemaal gasten die er uit zagen als hem zelf (zo leek het tenminste) vond ik wel wat typisch. Ach ja wij zijn dat niet meer gewend he. Wij zijn de vrije mensen uit het verrotte westen. Wij kennen 1. geen ontzag meer 2. geen heilige huisjes meer 3. geen echte ontberingen meer 4. etc. Eigenlijk kennen we gewoon zelfs gewoon geen geloof meer. Ons geloof is dat gouden kalf. We zijn wel geëmanicpeerd dat wel! Is ook wat waard, geef ik onmiddellijk toe.
    Last edited by cornelus; 24-08-2015 at 22:09.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Las op andere fora dat iemand uit Badr zijn hoek een IS vinger gebaar maakte.
    Ik weet absoluut niet wat dat gebaar is, maar las het op 2 fora.
    Dat allah akbar gebeuren snap ik wel, das het zelfde als dat elke Braziliaan een tirade over God afsteekt na een winst.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Als je enige hart hebt dan zou je je op elke momment van de dag jou verontschuldigen aanbieden aan welke dan ook bruin of zwart uitziende mens.

    Hahahahahahahahahahahahaha!

  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Las op andere fora dat iemand uit Badr zijn hoek een IS vinger gebaar maakte. Ik weet absoluut niet wat dat gebaar is, maar las het op 2 fora. Dat allah akbar gebeuren snap ik wel, das het zelfde als dat elke Braziliaan een tirade over God afsteekt na een winst.
    dat is zijn oom en dat is gewoon naar boven wijzen dat betekend volgens mij gewoon dat je in allah geloofd en niet dat je van IS bent.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat is zijn oom en dat is gewoon naar boven wijzen dat betekend volgens mij gewoon dat je in allah geloofd en niet dat je van IS bent.
    Ok, ja kan goed, ik weet niet wat het IS vinger gebaar is, ik las het alleen ergens anders.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    toevallig google ik het nu en dan krijg ik nou net IS strijders


  24. #49
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha nou ok, zeg jij t maar.

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Nou lees ik hier de hele tijd dat men het een beetje zat is dat allah ahkbar met terrorisme in verband wordt gebracht. maar die vent is toch een terrorist ? Even voor de goede orde. Als je bij de appie hein per ongeluk met je karretje tegen die van hem botst is de kans vrij groot dat ze je nooit meer terugvinden. Daar vind je het als goede moslim toch ook niet prettig dat die vent dat staat te schreeuwen.
    Hou op zo redelijk te doen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •