MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Cast TUF bekend gemaakt; twee Nederlanders in de lijst

    Het was al bekend dat de nieuwe TUF opzet zou gaan tussen Team McGregor, die de Europese vechters zou gaan coachen en Team Faber de Amerikaanse vechters. Vandaag is bekend gemaakt wie de vechters zullen zijn en uiteraard gaat onze aandacht uit naar de Europese vechters. Het is dan ook mooi om te zien dat er twee Nederlanders zijn die een poging krijgen om een plaats te krijgen in het bekende TUF huis.

    Wel zullen er eerst voorrondes zijn en zal deze lijst aanzienlijk kleiner worden aangezien er maar plek is voor 8 vechters en de lijst uit 16 jongens bestaat. De eerste Nederlandse vechter is Paolo Boer, deze Groninger nam zijn sport al serieus door naar Amerika te gaan om daar te trainen bij ATT. Hij heeft een record van 10-1-1 en zal nu de kans krijgen om in de show te komen.

    De andere Nederlander is Djamil Chan, deze vechter van Melvin Manhoef zijn sportschool heeft al veel ervaring in Europa en is net als Manhoef echt een afmaker. Met een record van 19-2 lijkt hij een goede kans te maken om het huis te halen. Wel zal hij nu op lightweight moeten gaan vechten en dat is niet het gewicht waar hij in het verleden op vocht. Het is dan ook de vraag hoe hij met de weight cut om gaat.

    De eerste aflevering zal 9 september worden uitgezonden en de finale staat gepland op 11 december, een dag voor de grote UFC 194. Met deze twee Nederlanders wordt het in elk geval een stuk leuker om te volgen.

    Artem Lobov (11-10-1-1) from Dublin, Ireland
    Abner Lloveras (19-7-1) from Barcelona, Spain
    David Teymur (3-1) from Stockholm, Sweden
    Djamil Chan (19-2) from Amsterdam, Netherlands
    Frantz Frank Slioa (4-0) from Stockholm, Sweden
    Marcin Wrzosek (10-2) from Bydgoszcz, Poland
    Martin Delaney (10-1) from Bathgate, Scotland
    Martin Svensson (14-5) from Malmo, Sweden
    Mehdi Baghdad (11-3) from Toulon, France
    Mohamed Grabinski (10-1) from Dusseldorf, Germany
    Paulo Boer (10-1-1) from Holland
    Sascha Sharma (8-2) from Stuttgart, Germany
    Saul Rogers (10-1) from Bolton, England
    Sean Carter (10-1) from Essex, England
    Thibault Gouti (10-0) vs. Avignon, France
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    op 9 september ook te zien bij fox in nl?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Paulo Boer ken ik niet echt maar ben benieuwd. Djamil Chan ben ik echt heel benieuwd naar. Misschien wel een van de betere van het Europese team. Ga ik zeker naar kijken.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik had al wat opgezocht. Ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen onder leiding van McGregor.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

    (De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Zou jammer zijn, beide strikers en uit NL.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

    (De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)
    Dat er niets op hun sociaal media staat betekend nog niet per definitie dat deze heren het niet hebben gehaald. 9 van de 10 keer staat er contractueel een paragraaf dat zij niets over de uitslag mogen posten of praten, waar dan ook, tot het einde van het seizoen/show waar zij aan mee hebben gedaan.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Nee ik bedoel dat je op hun Social Media zelf kan zien dat ze al weken (weer) in Nederland trainen normaal gesproken zou dat pas sinds voige week kunnen, want toen waren de opnames pas klaar.

    Maar hoop dat ik het fout heb. Volgens mij kunnen dit de eerste vechters zijn uit NL die de laatste shifting hebben gered voordat ze het huis in kunnen komen.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Nee ik bedoel dat je op hun Social Media zelf kan zien dat ze al weken (weer) in Nederland trainen normaal gesproken zou dat pas sinds voige week kunnen, want toen waren de opnames pas klaar.

    Maar hoop dat ik het fout heb. Volgens mij kunnen dit de eerste vechters zijn uit NL die de laatste shifting hebben gered voordat ze het huis in kunnen komen.
    Wat is je bron aangaande de stop datum van de opnames?
    Ik kan deze niet vinden. Beide vechters zijn niet actief geweest op fb van 12 juli (1e gevecht) tot 5 augustus.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post

    Dat beloofd weinig goeds dan idd..

  13. #13
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Dat beloofd weinig goeds dan idd..
    Hoeft niet perse zo te zijn dat er op dat moment nog geknokt werd.
    Het kan ook zo maar zijn, dat de heren nog interviews voor de show moesten doen (post fight, en seizoenspredictions).
    Ik ga vooralsnog uit van het beste, Paulo Boer klinkt in zijn blog opgewerkt maar we zullen het na de eerste aflevering weten of beide heren in het huis komen en een kans maken om in de UFC te vechten.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  14. #14
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Denk dat ze het beide niet hebben gehaald, aan hun social media accounts te zien dan..

    (De opnames waren pas vorige week klaar en Chan heeft een upcoming fight)
    Ik hoop natuurlijk dat ze het wel gehaald hebben maar ben bang dat je gelijk hebt, ik keek ook even gisteren en tussen de regels door lezend kwam ik tot dezelfde conclusie.
    Paulo's blog: http://www.pauloboer.nl/blog/prepara...-a-commitment/

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hoeft niet perse zo te zijn dat er op dat moment nog geknokt werd.
    Het kan ook zo maar zijn, dat de heren nog interviews voor de show moesten doen (post fight, en seizoenspredictions).
    Ik ga vooralsnog uit van het beste, Paulo Boer klinkt in zijn blog opgewerkt maar we zullen het na de eerste aflevering weten of beide heren in het huis komen en een kans maken om in de UFC te vechten.
    Ik hoop dat je gelijk hebt. Ze zijn alle 2 wel 3 weken lang niet actief geweest op fb in precies dezelfde periode.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Kan natuurlijk zijn dat die Amerikanen hele goede worstelaars in het team hebben. Das hun pakkie an met het huidige scoringssysteem.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •