MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Hans Stringer gecut door UFC

    Regelmatig moeten er helaas vechters uit de UFC om plaats te maken voor nieuwe talenten. Gister is er weer een lijst bekend gemaakt van 13 vechters die een andere uitdaging moeten gaan zoeken. Helaas voor ons staat ook Hans Stringer in dat lijstje.

    Hoewel het niet een hele grote verassing is, is het toch zuur voor Stringer die een goede start leek te hebben tegen Francimar Barroso. Hij kreeg daarna twee zware tegenstanders in Fabio Maldonado en Ilir Latifi, beide heren top 15 vechters binnen de light heavyweight divisie.

    Naast Hans Stringer zijn er dus nog 12 vechters die een andere promotie kunnen gaan zoeken. Hieronder alle namen op een rij:

    Middleweight: Dan Miller, Ildemar Alcantara en Tom Watson
    Welterweight: Andrew Craig en Igor Araujo
    Lightweight: Anthony Christodoulou en Yosdenis Cedeno
    Bantamweight: Cody Gibson en Royston Wee
    Flyweight: Darrell Montague
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Erg jammer, weer een Nederlander die het strijdtoneel van de UFC vroegtijdig moet verlaten.
    Misschien een overstap maken naar Bellator?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Heeft hij wel wat in Bellator te zoeken is mijn oprechte vraag? Ik ben een chauvinist maar Hans heeft echt totaal niet overtuigd.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Begrijpelijk.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Jammer, maar zat er wel aan te komen.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Terecht!

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    zonde hoor, maar het ging ook niet best de laatste tijd...
    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Heeft hij wel wat in Bellator te zoeken is mijn oprechte vraag? Ik ben een chauvinist maar Hans heeft echt totaal niet overtuigd.
    In mijn ogen niet. Staand enorm zwak en voor een promotor brengt ie geen geld binnen omdat zijn partijen niet spectaculair zijn.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Jammer, hij had tegen Maldonado makkelijk kunnen winnen

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    In mijn ogen niet. Staand enorm zwak en voor een promotor brengt ie geen geld binnen omdat zijn partijen niet spectaculair zijn.
    precies dit!

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Hans Stringers 'gekut' in de UFC?

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.
    op basis van wat zouden ze hem dan bij de UFC hebben gehaald vraag ik me af ze zullen toch wat in die jongen hebben gezien. buiten dat hoop ik dat die terug kan komen maar goed de partijen die die heeft laten zien was ook niks maar daar zal wel het zelfde over denken kans gehad niet gegrepen zonde
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.
    Beetje zielig om een van onze atleten zo af te kraken, zeker iemand die zo z'n best heeft gedaan als Hans. Wat heb je zelf eigenlijk bereikt om zulke praatjes te mogen hebben? Kritiek, ok, maar hou het een beetje respectvol.
    Last edited by ijsbier; 03-09-2015 at 16:28.

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Geen van de partijen zijn echt memorabel maar hij heeft in ieder geval de ervaring gehad om daar te staan. Bovendien weet ik zeker dat als hij vanavond met mij zou sparren ik kansloos over de knie zou worden gelegd; ik hoop dat z'n volgende stap hem meer succes brengt!

  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Sorry ondanks alle Mixfight experts die beweerden dat 'Hans' het was en zelfs overtuigd bleven na zijn verliespartijen dat die terugkwam vond ik het altijd maar zon cheese-stringer stuk kaas dat zich zeer makkelijk uit elkaar liet trekken.
    Klopt , heb nooit het gevoel gehad dat hij omdat niveau thuis hoort

  17. #17
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Wat en of ik iets bereikt heb binnen sport is niet relevant. Het feit is dat de kijker kritisch mag zijn en dat bepaalde vechters waar eerst vreselijk hoge verwachtingen van zijn vervolgens het niveau van de UFC niet aankunnen. Niks persoonlijk tegen Hans en het kan best een toffe vent zijn maar o.b.v zijn prestaties is hij een veel waardiger oordeel niet waardig. Op sherdog gaat het er ruiger aan toe.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •