MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik was voor Massaro, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Diender had gewonnen. 1e ronde was idd voor Massaro, maar 2e en 3e gaf ik aan Diender. Wat voor zin heeft protest aantekenen, als Cedric Manhoef het toernooi al heeft gewonnen?

    Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe.

    Redwan had duidelijk gewonnen idd. Jorge zelf was verbaasd. Ik kon mij ook niet in die uitslag vinden. Niemand in het publiek was het eens met die beslissing. Balen voor Redwan.
    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Wat ik er nog aan toe wil voegen: Cairo is, laat ik het netjes zeggen, enorm bestolen. Maar de manier hoe hij er mee omging siert hem enorm en heb ik diep respect voor. Er staat 20.000 euro op het spel en hij bleef heel erg kalm, ook toen hij de microfoon pakte. Waar anderen boos/geďrriteerd de ring uitliepen en de beker niet eens in ontvangst namen na een "discutabele" beslissing, bleef hij rustig. Een voorbeeld voor de sport! Respect ook voor zijn tegenstander+team die hem ook de credits gaven!
    Ja, je verwoordt exact mijn gedachten. Hij is sowieso een toffe vechter en sportman. Manifesteert zich altijd positief. Voorbeeld voor velen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Niet voor niets de Spartan, Cairo is een topper!

  3. #28
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel kon vinden in de uitslag van Loren tegen Cairo.
    Cairo was de aanvallende vechter idd, maar Loren liet hem veel missen en counterde scherp. De 3de ronde was die scherpte weg en nam Cairo het over.

    Massaro vs Diender was wel een waardeloze beslissing.

    Hoogtepunten waren Sikking vs Tavares, Mootje vs Chahid en persoonlijk vond ik Bayrak ook een knal partij draaien.
    Die was Zaida echt 3 rondes aan het slopen van top tot teen.
    Ik baalde echt van Bouni vs Stoica, dat was een anti climax. Bouni leek wel de partij onder controle te hebben en Stoica kwam er niet aan te pas.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    iemand beelden?

  5. #30
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ja, ik was voor Massaro, maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Diender had gewonnen. 1e ronde was idd voor Massaro, maar 2e en 3e gaf ik aan Diender. Wat voor zin heeft protest aantekenen, als Cedric Manhoef het toernooi al heeft gewonnen?

    Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe.

    Redwan had duidelijk gewonnen idd. Jorge zelf was verbaasd. Ik kon mij ook niet in die uitslag vinden. Niemand in het publiek was het eens met die beslissing. Balen voor Redwan.

    Ja, je verwoordt exact mijn gedachten. Hij is sowieso een toffe vechter en sportman. Manifesteert zich altijd positief. Voorbeeld voor velen.

    Heb de partij van Ilona Wijmans niet gezien dus kan niet oordelen of het terecht of niet terecht is, maar het schuiven op thuisvoordeel en wie het organiseert zou ik niet zo snel doen. Op het vorige event vocht ze in de finale, ook tegen een meisje van Vos Gym en toen verloor zij onterecht, met de zelfde organisator en zelfde "thuisvoordeel".

  6. #31
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Zijn er al beelden van mo khamal volledige partij?

  7. #32
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Event komt binnenkort volgens mij op Eurosport.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Heb de partij van Ilona Wijmans niet gezien dus kan niet oordelen of het terecht of niet terecht is, maar het schuiven op thuisvoordeel en wie het organiseert zou ik niet zo snel doen. Op het vorige event vocht ze in de finale, ook tegen een meisje van Vos Gym en toen verloor zij onterecht, met de zelfde organisator en zelfde "thuisvoordeel".
    Ja, daar heb je gewoon gelijk in. Daarom zei ik ook dat ik het niet hard kon maken. Ik vond ook dat Ilona die pot van een tijdje geleden gewonnen had.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default


  10. #35
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ilona Wijmas vs. Orintha v/d Zee lopen de meningen van uiteen. Kon beide kanten op, maar vergeet niet wáár er gevochten werd en wíe het organiseerde. Denk dat thuisvoordeel een rol heeft gespeeld bij de beslissing, maar ik kan dat niet hard maken. Dat ga je gewoon altijd houden. Blijft een jurysport ouwe
    Ik kan me hier wel in vinden, na de partij heb ik met trainers/begeleiders van andere gyms ( dus geen Vos) staan praten en om eerlijk te zijn hoorde je dit toch wel aardig in de rondte gaan. Daarbij komt wat ik al eerder zei; Ilona is gewoon net even wat handiger in het bespelen van een jury dan haar tegenstanders, dat is destijds ook gebeurd met de titelpartij tegen Kielholz ( uitslag is later teruggedraaid ). Dit is verder geen diskwalificatie van de vechtster Ilona, maar dit soort dingen zijn me wel vaker opgevallen.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Niks thuisvoordeel; Ilona had wederom meer treffers en agressie. Nadelige beslissing van vorige keer werd nu gelukkig niet herhaald.

    Enorm leuk gala, mooie lichtshow, danseressen en professioneel georganiseerd. Goede match making. Verbeterpunten: catering en toiletten. Volgende keer zeker weer van de partij.

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Oh ja, wie heeft het adres van die vrouwelijke ringarts? Zij mag zich voortaan over mijn blessures ontfermen....

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Jammer voor Diender die had moeten winnen.

    Mootje Khamal moeten we echt meer zien vechten, wat een topper


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #39
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand de beelden van Diender toevallig.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Thanks

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bij het gala van Real Fighters vecht Khamal weer, tegenstander is nog niet bekend zal waarschijnlijk op FMT regels zijn.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Bij het gala van Real Fighters vecht Khamal weer, tegenstander is nog niet bekend zal waarschijnlijk op FMT regels zijn.
    Top!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •