MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint ?

Voters
29. You may not vote on this poll
  • Overeem

    15 51,72%
  • Dos Santos

    14 48,28%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Mischien denk ik teveel aan 2011-2012 toen het nog een matchup van Fedor-CroCop niveau was. Maar het blijft zo'n historisch partij die echt moet gebeuren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Wat gebeurt er eigenlijk als je geld inzet op bv overeen, je wint en krijgt een bedrag. Vervolgens blijkt dat 1 van de twee wordt betrapt op doping en wordt het een nocontest/dq. Wordt je winst dan ook teruggevorderd?

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Weddenschappen worden meestal direct na de uitslag gesettled, daar is iha weinig aan te veranderen, zou ook erg lastig kunnen zijn voor beide partijen.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Heb een poll toegevoegd

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.
    X2 als hij de belt pakt Overeem the GOAT

  7. #32
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.
    Hear hear!

  8. #33
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC!
    Je vergeet DREAM Heavyweight Champion
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    En ADCC trials.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Alhoewel ik Overeem niet veel kans geef neemt niet weg dat dit een van de meest geanticipeerde Heavyweight fights ooit is in de UFC zelfs nu in 2015, en een ervan is een Nederlander. Dus het zal in ieder geval een spektakel zijn.
    Denk eigenlijk alleen dat fans uit Nederland hierop zaten te wachten. Ik denk dat de Amerikanen en casual fans dit wilde zien nadat Overeem van Lesnar won op TKO. Zelfs de UFC vindt het niet meer zo een belangrijke partij anders had het wel een main event gehad.

    Op die card kijk ik meer uit naar Dos Anjos - Cowboy en Johnson - Diaz trouwens.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.

    Dit

  12. #37
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Yep mee eens. War Overeem!

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En ADCC trials.
    Hoe wel dat een goede een prestatie is, is dit niet echt significant. Vergelijkbaar met het nl elftal zich plaatst voor een EK/WK eindtoernooi. ADCC winnen is een ander verhaal.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie jou geen ADCC trials winnen dus tot dan vind ik het significant.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg toch ook dat het een goede prestatie is, maar er zijn er relatief veel die zich plaatsen voor ADCC, dus ik vind een kampioenschap winnen een grotere prestatie...

    Maargoed voor jou is je strikdiploma al significant

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Laatste echte kans voor Overeem voor grote stap naar de belt. Die gaat er écht wel voor. Het zou nou nog eens motiverend kunnen zijn als hij voelt dat zijn achterban in NL achter hem staat en in hem gelooft! Dus laten we nou stoppen met alles de grond in zeiken en respect hebben voor wat hij al zolang doet en al heeft bereikt. Stel je eens voor: Kampioen Strikeforce, K-1 en UFC! Laten we deze kans vanuit dit forum nou eens positief ondersteunen.
    Dit is de beste comment van het afgelopen jaar, hulde!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    Denk eigenlijk alleen dat fans uit Nederland hierop zaten te wachten. Ik denk dat de Amerikanen en casual fans dit wilde zien nadat Overeem van Lesnar won op TKO. Zelfs de UFC vindt het niet meer zo een belangrijke partij anders had het wel een main event gehad.

    Op die card kijk ik meer uit naar Dos Anjos - Cowboy en Johnson - Diaz trouwens.
    Het is een historisch perspectief. Overeem en JDS zijn in de top 5 beste HW strikers ooit en vechten al zo'n 3 jaar in dezelfde organisatie, groot deel ervan in hun prime. Boksfans waarderen hun geschiedenis en zien belang in dit soort situaties, MMA fans blijkbaar niet.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Overeem is helemaal afgeschreven lijkt het wel. Ik denk dat hij zichzelf redelijk opnieuw heeft uitgevonden.
    JDS heeft de afgelopen wedstrijden echt heel veel klappen gehad en dat doet toch wat met je.
    Al met al had ik de afgelopen jaren het voordeel aan JDS gegeven en doe ik dat nu aan Overeem.

    En ik ben het niet vaak met t15 eens maar deze stond inderdaad op een historisch nog af te werken lijstje dus ik ben blij dat hij nog komt.

    Overigens was de droomfinale van het heavyweight toernooi destijds Fedor-AO de ultieme partij geweest maar daar is het momentum nu wel af.

  19. #44
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dit is de beste comment van het afgelopen jaar, hulde!
    Dank U!

  20. #45
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het is een historisch perspectief. Overeem en JDS zijn in de top 5 beste HW strikers ooit en vechten al zo'n 3 jaar in dezelfde organisatie, groot deel ervan in hun prime. Boksfans waarderen hun geschiedenis en zien belang in dit soort situaties, MMA fans blijkbaar niet.
    Refereer je hiermee op May - Pac? Dat zijn 2 champs die van iedereen hebben gewonnen en eigenlijk alleen nog tegen elkaar moesten vechten om te laten zien wie de beste 147'er is.

    Overeem zijn enige tegenstander van naam in de UFC die hij heeft verslagen is Lesnar en hij had allerlei problemen. Overeem is absoluut niet in de top 5 beste hw striker in mijn ogen of tenminste Rothwell, Bigfoot en Browne hebben hem staand gefinisht, maar goed in mijn ogen ben je dan niet top 5.

  21. #46
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Even nuthuggen:

    The reem op beslissing. Hij gaat JDS helemaal suf trappen. Kijk naar die partij met Nelson. Dat gaat JDS zonder buik echt niet overleven.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Even nuthuggen:

    The reem op beslissing. Hij gaat JDS helemaal suf trappen. Kijk naar die partij met Nelson. Dat gaat JDS zonder buik echt niet overleven.
    Het probleem is dat Junior meer kan danalleen een overhand-right gooien.
    Al ben ik het met je eens dat die trappen van Overeem geen laffe schopjes zijn, ik denk oprecht de meeste harde van de division. Nu hij bij Jackson-Wink zit heb ik sowieso veel vertrouwen in zijn strategie. Ik ga er van uit dat Overeem niet met hem zal gaan boksen. Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat JDS de betere bokser is.
    Dit wordt een partij'tje lange-afstands-vechten met take-down-attempts van Overeem.
    Ik hoop Overeem op een (T)KO maar het is meer realistisch dat hij wint op een zwaarbevochten grind-decision, althans dat hoop ik.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  23. #48
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Dat denk ik ook, ik denk dat we heel veel trappen gaan zien op de benen van JDS.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    jongens niet zo hypen... Ik krijg een oranje bril als ik dit zo lees. En straks zit ik weer met de gebakken peren en loopt Ali op een linker van JDS....

    Het zou wel fantastisch zijn als Ali wint....

  25. #50
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Ik hoop en verwacht dat Alistair een paar takedowns kan maken en op de grond kan winnen op TKO of punten

    Don't stand and bang

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •