MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 80
  1. #51
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    ja makkelijk scoren tuurlijk maar het zal een ommekeer brengen natuurlijk...vorige trainers zag je vaker dat ze sterkere willen uitschakelen. die saul had bijv wel iets voor die than le geweest...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Als je kijkt naar punten pakken dan is dit het slimste om te doen. winnen = controle houden.
    Than Le is gewoon een dik risico, en dat heeft niets met vriendjespolitiek te maken.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2015
    Location
    Australia
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    McGregor is in his prime right now and he is so much fun to watch! Probably on the top fighters in the world no doubt.

  4. #54
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Indigo Wolf View Post
    McGregor is in his prime right now and he is so much fun to watch! Probably on the top fighters in the world no doubt.
    Oke thanks dit is echt zo niet waar het over ging...

  5. #55
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    man man man WTF hahahaha

  6. #56
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Heeft iemand een link voor episode 6? Ik kan hem niet vinden

  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Heeft iemand een link voor episode 6? Ik kan hem niet vinden
    Komt volgende week pas. Misschien vanwege een feestdag of zo dat er een week tussen zit.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik moet zeggen dat mijn aandacht al een beetje begint weg te ebben. Die Connor zanikt alleen over TJ en loopt verder een beetje in zijn legging rond. Ik skip meestal direct naar de partij. Die wken pauzes tussendoor helpen ook niet echt.

    Die fransoos moest het hebben van zijn stand-up dus ik verwachtte dat ze gelijk naar de grond zouden gaan maar zelfs staand werd hij ingemaakt. Volgens mij verwachtte zo'n beetje iedereen dat hij dit toernooi wel zou gaan winnen maar helaas. Sneue gast. ai wiel huurt joe rielie bet. Kun je wel hard kunnen slaan maar je moet ze wel raak slaan natuurlijk.

  9. #59
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik vind Faber echt een baas, het contrast met Conor is zo groot. Hij wil gewoon lol hebben en die gasten helpen.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    die zweed submit die Than le toch maar even, had niet verwacht dat hij zou gaan winnen.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat een drama aflevering weer. Slechte matchup ook.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Blijf het allemaal toch best vermakelijk vinden. Beide gasten moeten nog een hoop leren. Dana zei het juiste. Die zweed doet 3 minuten lang niets schadelijks op de grond. Wint gelukkig wel met rnc. Knap gedaan

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Afl.8 is tof. Twee partijen in een aflevering en beide vermakelijk.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Vond ik ook. Mooie ko in partij 1 en in partij 2 best knap hoe die zweed ongeveer 6x gemount wordt en in 1 beweging iedere keer in half mount komt. Wint ook nog verdiend de partij. Leuke aflevering

  15. #65
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Vond ik ook. Mooie ko in partij 1 en in partij 2 best knap hoe die zweed ongeveer 6x gemount wordt en in 1 beweging iedere keer in half mount komt. Wint ook nog verdiend de partij. Leuke aflevering
    x2!
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  16. #66
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Mooi werk met de knieën, zie je niet vaak in MMA.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Vind die Artem een ontzettend arrogante eikel maar wel een verdiende winst.
    In die 2e partij zag je toen die amerikaan ging zitten na de 2e ronde al dat hij een 3e niet ging winnen. Die zat er helemaal doorheen.
    Europeanen komen toch verder dan ik op voorhand gedacht had.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    prima aflevering weer. conor coached best goed. mooie bruikbare tips tijdens de partij. jammer dat Ryan en saul tegen elkaar uitkomen. had dat een mooie finale gevonden

  19. #69
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    prima aflevering weer. conor coached best goed. mooie bruikbare tips tijdens de partij. jammer dat Ryan en saul tegen elkaar uitkomen. had dat een mooie finale gevonden
    1 van de 2 potentiële winnaars!
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  20. #70
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Leuke aflevering. Goeie ko heeft die artem in zijn handen. Saul terechte winnaar. Ryan had weinig in te brengen 2e ronde

  21. #71
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Leuke aflevering. Goeie ko heeft die artem in zijn handen. Saul terechte winnaar. Ryan had weinig in te brengen 2e ronde
    Vind persoonlijk Artem zijn houding niks maar hij zorgt wel voor een gevecht!
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  22. #72
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik snap die Amerikaanse parties niet zo goed, wat is er nou leuk aan tijd door brengen met ingehuurde vrouwen (tenzij het hoeren zijn)...

    Anway, jammer dat Ryan verloor. Stand up zag er in ieder geval goed uit, misschien moet hij wat meer op worstelen focussen zonder hij meer kansen kan creëren voor zijn Jiu Jitsu.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het valt me net pas op dat Faber wel eens klaar kon zijn morgen. Hij heeft nog maar 1 vechter over toch ?

    Terwijl na de eerste afleveringen de klacht was dat de Europeanen een stuk minder waren. Hoop dat die Artem nog een pak op zijn kloten krijgt. Wel een soort Nelson trouwens. Hij hoeft maar 1x te raken.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    vond aflevering 11 weer prima. Altijd fijn als er 2 gevechten in 1 aflevering zitten. volgende week de laatste Amerikaan tegen artem. die Amerikaan heeft wel supersnelle reflexen. Ben benieuwd. hoop op artem tegen saul in de finale

  25. #75
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    vond aflevering 11 weer prima. Altijd fijn als er 2 gevechten in 1 aflevering zitten. volgende week de laatste Amerikaan tegen artem. die Amerikaan heeft wel supersnelle reflexen. Ben benieuwd. hoop op artem tegen saul in de finale
    Ben niet zo weg van die Amerikaan. Als Artem het verliest(wat ik overigens niet verwacht) dan komt het door het verschil in cardio, die Amerikaan heeft best wel wat stamina.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •