MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    om eerlijk te zijn ja ik hem op zeker missen, waren er maar meer vechters zoals hij maar goed dat ie niet veel actief meer was heeft ook ze redenen he.

    #danawhite
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    om eerlijk te zijn ja ik hem op zeker missen, waren er maar meer vechters zoals hij maar goed dat ie niet veel actief meer was heeft ook ze redenen he.

    #danawhite
    De redenen waren grotendeels omdat hij steeds geschorst was voor lange periodes en zogenaamd met pensioen ging.

    Gelukkig zijn er juist niet meer vechters als hem. Als je een fatsoenlijke Diaz wilt zien kijk maar naar zn broer.

  3. #28
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Nogmaals ik betwijfel of MMA fans hier wat mee verliezen. Hij vocht maar 3 keer in de laatste 4 jaar. Alle 3 verloren en 2 ervan kon hij zich niet aan de regels houden ivm drugs testen en nog een incident waarin ze een gevecht moesten afzeggen(Tegen de #1 PPV GSP) omdat hij zijn media afspraken niet wou doen en opeens verdween. Tussen al deze fouten gedraagt hij zich als een aap in interviews in plaats van spijt te betuigen zodat de commissie zijn straf vermindert maar zelfs dat kan hij niet. Een IQ van 60.

    Zijn activiteit en prestaties in Strikeforce en Elitexc waren top maar sinds hij in de UFC kwam werd hij de grootste loser in MMA.
    Op je eerste zin na ben ik het met je eens. Maar vechtsport is ook entertainment op allerlei manieren en hij bracht dat toch. Ik zag hem graag verliezen en zal hem zelf ook niet missen maar hij was toch redelijk populair.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hmm 3 samples genomen. 2 waren onder de toegestane hoeveelheid en 1 erboven. Degene die erboven zat is onderzocht door een lab welke niet WADA geaccrediteerd is. Welke kiest de ncas. Juist degene van het niet geaccrediteerde lab. Dit gaat een rechtzaak worden....

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Gaat lekker daar in de VS. Die bonden denken maar dat ze alles kunnen maken. Pas geleden is de NFL keihard onderuit gegaan in de deflategate. Zou me niets verbazen als de rechter de NSAC met de grond gelijk maakt.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Gaat lekker daar in de VS. Die bonden denken maar dat ze alles kunnen maken. Pas geleden is de NFL keihard onderuit gegaan in de deflategate. Zou me niets verbazen als de rechter de NSAC met de grond gelijk maakt.
    Verschil is wel dat de NSAC een overheidsinstelling is en de NFL niet. Ik las ergens dat een rechter niet zo snel tegen een eigen overheidsinstelling in zal gaan en dat de kans heel klein is dat ze het zullen omdraaien. Een strafvermindering van twee jaar zal wel op z'n plaats zijn.

    Maar ook wat andere hebben gezegd, mensen zijn vooral boos omdat Nick iets bijzonders bracht in het landschap en dat zijn gevechten vaak ook spektakel met zich mee brengen. Als het Palhares of Lombard zou zijn zo iedereen het best vinden maar als je echt heel eerlijk kijkt maar wat Diaz allemaal heeft uitgespookt buiten de wiet testen om, is dat ook beschamend hoor. Twee keer toe buiten de ring vechten op live televisie en alle andere onzin die hij uitkraamt. Hij was zelfs een keer MIA toen die ergens moest zijn. Al dat soort dingen wegen gewoon mee (hoewel dat niet zou mogen)

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wanderlei had al een rechtzaak gewonnen tegen die lifetime ban. Als de rechtbank niet tegen overheidsinstellingen ingaat is de rechtsgang in de VS totaal niet onafhankelijk en belachelijk.

    Nee joh, mensen zijn boos omdat je ,met coke gewoon je goddelijke gang mag gaan. Je tegenstander aan de testosteron zit en slechts 1 jaar straf krijgt en dat Nick wiet gebruikt (wat niet mag conform de regels), wat wetenschappelijk geen voordeel geeft en op staats niveau legaal is. Dat Nick een boefje is mag helemaal niet meespelen. Dat hij niet op media verplichtingen van zijn werkgever komt al helemaal niet.

    Als Nick gewoon testosteron of HGH had gebruikt was er echt geen controverse geweest.

    Daarnaast had Nick nogal goede verdediging, waar totaal niet op ingegaan is.

    Krijgt echt wel een staartje.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Wanderlei had al een rechtzaak gewonnen tegen die lifetime ban. Als de rechtbank niet tegen overheidsinstellingen ingaat is de rechtsgang in de VS totaal niet onafhankelijk en belachelijk.

    Nee joh, mensen zijn boos omdat je ,met coke gewoon je goddelijke gang mag gaan. Je tegenstander aan de testosteron zit en slechts 1 jaar straf krijgt en dat Nick wiet gebruikt (wat niet mag conform de regels), wat wetenschappelijk geen voordeel geeft en op staats niveau legaal is. Dat Nick een boefje is mag helemaal niet meespelen. Dat hij niet op media verplichtingen van zijn werkgever komt al helemaal niet.

    Als Nick gewoon testosteron of HGH had gebruikt was er echt geen controverse geweest.

    Daarnaast had Nick nogal goede verdediging, waar totaal niet op ingegaan is.

    Krijgt echt wel een staartje.
    Ben het met je eens alleen als hij testosteron of HGH had gebruikt was hij ook gewoon de lul geweest, ze hebben het niet op gasten die vaker gepakt zijn... de 'three strikes, your out' regel lijkt een beetje van toepassing. Moet je nagaan dat de voorzitter gewoon een lifetime ban wou geven!

  9. #34
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Maar ook wat andere hebben gezegd, mensen zijn vooral boos omdat Nick iets bijzonders bracht in het landschap en dat zijn gevechten vaak ook spektakel met zich mee brengen.
    Voor mij is het dat niet alleen.

    Opsomming van ergernissen:
    • Nick mag in california gewoon op medische redenen wiet gebruiken.
    • Wiet is eigenlijk gewoon toegestaan out of competition ( dat vergeten mensen hier blijkbaar). Maar dit is een vage regel.
    • Nick heeft 3 testen gehad voor z'n gevecht. 1e negatief, 2e positief, 3e negatief(vlak na test 2). Dat is gewoon raar, en eigenlijk kan het niet. Natuurlijk denk ik ook wel dat hij gerookt heeft, maar die testen zijn dus niet betrouwbaar.
    • Wiet is gewoon geen performance enhancing drug. Net als alcohol dat niet is. Misschien helpt het met z'n mentale voorbereiding en om rustig te worden, maar thats it. De test die ze op fight day doen is echter om gebruik in het verleden op te sporen(inactive metabolites)
    • NSAC's eigen straf is 3 jaar voor 3rd time offenders. Vanwaar dan nu 5 jaar?
    • NSAC vind zichzelf belangrijker dat de regels. Grote ego's horen daar niet thuis.
    • NSAC doet zomaar wat. Mensen die PED's gebruiken(b.v. Vitor) krijgen een half jaar schorsing


    Persoonlijk vind ik het zo dat Wiet is heel anders is dan PED's, en daar gewoon niet op getest moet worden(historisch gebruik). Dus testen of je stoned/dronken bent voor je de ring in gaat: natuurlijk. Maar als je 3 weken geleden gerookt hebt: boeiend.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Iedereen die vind dat MMA-vechters, of andere vechtsporters, geschorst moeten worden als zij cannabis hebben gebruikt is zo gek als een deur. Vooral als het gaat om cannabis gebruik in de periode voorafgaand aan een wedstrijd, alsof het dezelfde werking als PED's heeft. Het niveau in dit topic stelt me oprecht teleur, man man man wat een waanzin.

  11. #36
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Iedereen die vind dat MMA-vechters, of andere vechtsporters, geschorst moeten worden als zij cannabis hebben gebruikt is zo gek als een deur. Vooral als het gaat om cannabis gebruik in de periode voorafgaand aan een wedstrijd, alsof het dezelfde werking als PED's heeft. Het niveau in dit topic stelt me oprecht teleur, man man man wat een waanzin.
    Ik lees dat hier toch niet echt zo terug als jij. Een aantal die hem niet gaan missen (waaronder ik, al kijk je er ook wel weer naar uit als hij met zijn lelijke bek op de card staat).
    Niet overdrijven, op internet is altijd wel een trol te vinden, niet die ene trol aangrijpen om gefrustreerd te doen dat is nergens voor nodig.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Ronda Rousey doet ook even haar zegje over de zaak http://www.mmafighting.com/2015/9/16...iaz-suspension

    En Dana White moet het eerst nog even verwerken ofzo "I would imagine if they suspended him for five years and [fined him] $150,000, it's more than just the marijuana," White said. "That just doesn't make sense."

  13. #38
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Joe Rogan supporting Nick Diaz:“The public reaction to this Nick Diaz thing is unprecedented, I tweeted the phone number for the Nevada State Athletic Commission today and said please call them up and let them know how you feel about them fucking over Nick Diaz and they can’t even take calls now, they are swamped. I’ll do it tomorrow too, I’ll do it until they stop, I’ll do it for the rest of my life, I’ll wake up every morning, I’ll have an alarm clock and tell everyone the new number for the Nevada State Athletic Commission.
    They stole 5 years from this guy’s career and they stole 165 thousand from his purse and they weren’t even willing to take into consideration the two tests that he passed, it’s a god damn dog and pony show, it’s a tyranny, and what these people are doing is wrong, it’s just wrong. This is not a person who sets out to cheat; this is a person who doesn’t use steroids! Nick Diaz is notoriously anti-steroids. This is a guy who is one of the toughest most exciting guys in the sport, he’s fun to watch and he also probably has social anxiety issues which the marijuana helps alleviate."

    "It’s awful man, what they did is wrong, it’s wrong. You shouldn’t fight high, ok, if you fight high, there should be a penalty, like 50 bucks. But if a guy kicks your ass high, chances are he will kick your ass sober too……The Nevada State Athletic commission is incompetent, they are a tyranny, if you watch the commission they are drunk with power, it’s all fucked…I hope he sues the shit out them."

    "Nick is notoriously disciplined with his diet, he eats all organic food, he’s mostly vegan except maybe he eats some fish, he doesn't eat any land animals, and he does this based on the effect on his body because he’s an extreme endurance athlete, he does a lot of triathlons and he does a lot of running, he swam back and forth from Alcatraz twice, he’s a mother fucker dude he takes care of his body, and if he’s smoking pot that should tell you that pots not bad for your body. Its real simple, but he’s not cheating, he’s not doing steroids, he’s not doing anything that gives him an unfair advantage, he’s working hard, he’s tough as shit, and he fucking fights smart and these assholes stole his ability to entertain people."

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #40
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik lees op verscheidene fora dat Diaz waarschijnlijk in augustus weer mag vechten.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik lees op verscheidene fora dat Diaz waarschijnlijk in augustus weer mag vechten.
    Jup, bron:
    http://www.mmamania.com/2016/1/12/10...ement-nsac-mma

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Terug gebracht naar 1,5 jaar en ze tellen vanaf 31 januari 2015

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •