MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 141 of 144 FirstFirst ... 4191131137138139140141142143144 LastLast
Results 3.501 to 3.525 of 3576
  1. #3501
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    steeds meer begin ik jan van plas zijn woorden te begrijpen en dit is een mooi voorbeeld ervan .ik ben in de periode dat jan les gaf aan team aerts bij kops gym daar wel eens op bezoek geweest om een training mee te pikken.hij heeft mij toen als advies gegeven dat een kickboxer pas kampioen kan worden nadat hij de drugs en vrouwen heeft overleeft.ik was toen 22 jaar en nu 8 jaar later . en 8 jaar ervaring verder . als trainer en als vechter . begin ik de relevantie van de factor pas echt te zien. ontopic ik vermoed dat badr geen dag meer zal zitten . door onze vechtsport vriend ramzan kadyrov die gaat hem een mooie toekomst in tjetjenie bieden vermoed ik ik hoop in ieder geval dat we nog even van deze (verloren) parel kunnen genieten na alles wat is gebeurt en gezecht .. blijft badr een once in a lifetime vechter . en ik geniet nog steeds intens van al zijn wedstrijden .. tegen ismael had ik toch wel weer een beetje dat oude badr gevoel als hij nu de lijn kan doortrekken de komende 2 a 3 jaar .. kan hij nog van iedereen winnen en ons vele mooie partyen geven .als hij 3 jaar bromt is het einde verhaal carriere badr en dat zal heel erg jammer zijn ... vind ik
    mooi geschreven. van vrouwen en drugs is zeker waar
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #3502
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

  3. #3503
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik ben benieuwd hoelang hij straks daadwerkelijk moet gaan zitten en of het uberhaupt zo ver komt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #3504
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hari: 'ik betreur verdriet slachtoffers'

    Badr Hari betreurt het verdriet van de slachtoffers in de verschillende mishandelingszaken waarvan hij wordt verdacht. "Ik kan mij het verdriet inbeelden dat ik ze heb aangedaan, en de moeilijke tijd die zij doormaken. Ik betreur het heel erg dat ik daarbij betrokken was."

    De dertigjarige vechtsporter nam vrijdag aan het einde van de behandeling van zijn strafzaak in hoger beroep van de gelegenheid gebruik als laatste een woord aan het hof te richten. Eerder beriep hij zich op zijn zwijgrecht.

    Hij noemde het 'heel spijtig' wat iedereen is overkomen. "Maar ik kan u beloven dat u mij hier niet meer terugziet. Ik ben volwassen geworden door de zweepslagen van het leven. Ik heb geleerd situaties te herkennen en op tijd in te grijpen. Ik ken nu ook de oorzaak van veel van die situaties en daarmee ben ik gestopt.'

    Kennelijk refereerde hij daarmee aan het gebruik van alcohol. Zijn advocaat bezwoer eerder op de dag al dat haar cliënt tegenwoordig geen druppel meer drinkt, 'omdat dat hem in de problemen bracht'.

    Hari zei het hof dat hij in de periode van de vermeende mishandelingen 'heel onwetend en misschien zelfs dom' was. "Ik was ook zelf slachtoffer van mijn gedrag."

    Hari's advocaat Benedicte Ficq wil vrijspraak voor de meeste beschuldigingen. Op twee punten kan hem iets strafbaars worden verweten, meent ze. Hari heeft tijdens Sensation 2012 Koen Everink een klap in zijn gezicht gegeven, maar hij is zeker niet schuldig aan het ernstige letsel dat de zakenman opliep.

    Ook een kopstoot uitgedeeld in een Amsterdamse club valt Hari aan te rekenen. Omdat hij al zeven maanden in voorarrest heeft gezeten, is een gevangenisstraf van hooguit die duur rechtvaardig, meent Ficq.

    Ze vroeg het hof een alternatieve straf voor Hari te overwegen, mocht hij toch voor meer zaken verantwoordelijk worden gehouden. "Badr Hari is al veel zwaarder gestraft dan alleen de tijd die hij van zijn vrijheid beroofd is geweest." Ze noemt de klap voor zijn sportcarričre en de publieke veroordeling door media en publiek, die hem dwongen naar Marokko te verhuizen. "Hij kon in Nederland niet meer normaal leven." Ook is Hari veel sponsoren kwijtgeraakt en zijn er sportgala's afgelast.

    Uitspraak 29 oktober.
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #3505
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    En nu is de advocate zo teleurgesteld in Badr dat ze hem niet meer wil verdedigen in de rechtzaal.

    https://twitter.com/Ficq_Advocaten/s...87517177151489

    Badr heeft gezegd dat hij dit weekend een belangrijke partij moest draaien in Marokko en dat hij daardoor niet in de cel kon gisteren.
    Advocate heeft het voor elkaar gekregen dat hij nu nog vrij rondloopt en opeens heeft Badr zich teruggetrokken van de partij.

  6. #3506
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Hahaha. Wat een lul blijft het ook....
    It's okay to be white

  7. #3507
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hahaha. Wat een lul blijft het ook....

  8. #3508
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.674
    vCash
    126000

    Default

    Wat een soap altijd met die Badr.

  9. #3509
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Dat is toch vrij ongebruikelijk dat een advocaat zich terugtrekt dacht ik....kan een van onze juristen/advocaten dat eens toelichten?

  10. #3510
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wéér leugen Badr Hari

    Badr Hari heeft het gerechtshof en mogelijk ook zijn eigen advocaat mr. Ficq misleid om te voorkomen dat hij opnieuw achter de tralies belandt. Ficq stapte, nadat ze vanmiddag door deze krant met de leugens van Hari werd geconfronteerd, onmiddellijk op als zijn advocaat.

    De van mishandelingen beschuldigde kickbokser, die afgelopen week in Amsterdam terecht stond, liet zijn advocaat mr. Bénédicte Ficq vrijdag tegenover de rechter bepleiten dat hij dit weekeinde in Marokko aan een prestigieus vechtsportgala deelneemt. Dit werd door Ficq als belangrijk argument aangedragen om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen.

    Verstek
    Hari doet dit weekeinde echter helemaal niet mee aan het kickbokstoernooi. Amper enkele minuten nadat het Hof vrijdag het verzoek van zijn advocate honoreerde, maakte de organisatie van het toernooi bekend dat Badr Hari verstek laat gaan. Badr Hari liet luttele minuten later via Instagram weten de show in Marrakech om meerdere redenen uit te stellen tot volgend jaar. “We willen in topvorm zijn en dat is niet mogelijk vanwege de rechtszaak,” aldus het bericht.

    Brochures
    Op de zitting van afgelopen vrijdag deed Ficq het gerechtshof voorkomen dat Hari zeker zou vechten. Het ging volgens de strafpleiter om een toernooi waar 35.000 mensen werden verwacht, met Hari als hoofdact. Ze deelde brochures uit aan de leden van het hof en de aanklager om hen te overtuigen en hield ze voor dat enorme schade zou ontstaan als haar cliënt er niet zou zijn. “U kunt zich voorstellen op wie die schade dan wordt verhaald,” stelde Ficq als retorische vraag aan het Hof. De advocate maakte van Hari’s aanwezigheid op het gala nogal een punt omdat het Openbaar Ministerie vorige week woensdag verzocht Badr Hari direct na de afsluitende zitting weer opnieuw in voorlopige hechtenis te nemen. Het OM vreest vluchtgevaar omdat Badr Hari niet meer in Nederland staat ingeschreven.

    Verrast
    Bénédicte Ficq, die vandaag door deze krant om een reactie werd gevraagd, reageerde in eerste instantie verrast en gaf aan telefonisch contact met haar cliënt te willen. Kort daarna gaf Ficq aan inmiddels ook op de hoogte te zijn van het cancelen van Hari’s aanwezigheid op het gala. “Ik zal het Hof hier per brief over informeren,” aldus Ficq, die niet wilde ingaan op de vraag of zij door haar eigen cliënt om de tuin werd geleid. “Over de relatie tussen cliënt en advocaat kan ik geen informatie verstrekken.” Enkele uren na het contact liet ze per persbericht weten om ‘moverende redenen’ de verdediging van Hari neer te leggen.

    Dat Badr Hari opnieuw op een leugen wordt betrapt is niet alleen pijnlijk en gęnant voor zijn eigen advocate, ook Hari’s slachtoffers zijn ontstemd. De in opspraak geraakte vechtsporter loog eerder over mishandelingen en leverde bewust verkeerd schoeisel in toen de recherche forensisch onderzoek wilde doen. Hij lapte een uitgaansverbod aan zijn laars en liet zich met een gouden Kalasjnikov fotograferen in het bad van een beruchte dictator.

    Wat de consequenties zijn voor Hari of zijn advocaat is onduidelijk. Het Hof gaf volgens het OM geen toelichting op het besluit om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen. Volgens een woordvoerster van het ressortsparket wordt daarom eerst de brief van Ficq aan het Hof afgewacht. Advocaten mogen volgens hun eigen beroepsregels aan procespartijen geen gegevens verstrekken die feitelijk onjuist zijn of die tot nader onderzoek nopen voordat ze worden gepresenteerd.

    bron: telegraaf
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #3511
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    En sommigen maar janken dat we allemaal Badr haters zijn. Maar dit is Badr, een leugenaar die compleet door het lint kan gaan. Ik snap echt niet wat er in zijn hoofd omgaat, hij is ook niet dom of zo maar het zit gewoon in zijn systeem.
    De beste kickbokser die er geweest is hoor maar een persoon van niks.

  12. #3512
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Wéér leugen Badr Hari

    Badr Hari heeft het gerechtshof en mogelijk ook zijn eigen advocaat mr. Ficq misleid om te voorkomen dat hij opnieuw achter de tralies belandt. Ficq stapte, nadat ze vanmiddag door deze krant met de leugens van Hari werd geconfronteerd, onmiddellijk op als zijn advocaat.

    De van mishandelingen beschuldigde kickbokser, die afgelopen week in Amsterdam terecht stond, liet zijn advocaat mr. Bénédicte Ficq vrijdag tegenover de rechter bepleiten dat hij dit weekeinde in Marokko aan een prestigieus vechtsportgala deelneemt. Dit werd door Ficq als belangrijk argument aangedragen om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen.

    Verstek
    Hari doet dit weekeinde echter helemaal niet mee aan het kickbokstoernooi. Amper enkele minuten nadat het Hof vrijdag het verzoek van zijn advocate honoreerde, maakte de organisatie van het toernooi bekend dat Badr Hari verstek laat gaan. Badr Hari liet luttele minuten later via Instagram weten de show in Marrakech om meerdere redenen uit te stellen tot volgend jaar. “We willen in topvorm zijn en dat is niet mogelijk vanwege de rechtszaak,” aldus het bericht.

    Brochures
    Op de zitting van afgelopen vrijdag deed Ficq het gerechtshof voorkomen dat Hari zeker zou vechten. Het ging volgens de strafpleiter om een toernooi waar 35.000 mensen werden verwacht, met Hari als hoofdact. Ze deelde brochures uit aan de leden van het hof en de aanklager om hen te overtuigen en hield ze voor dat enorme schade zou ontstaan als haar cliënt er niet zou zijn. “U kunt zich voorstellen op wie die schade dan wordt verhaald,” stelde Ficq als retorische vraag aan het Hof. De advocate maakte van Hari’s aanwezigheid op het gala nogal een punt omdat het Openbaar Ministerie vorige week woensdag verzocht Badr Hari direct na de afsluitende zitting weer opnieuw in voorlopige hechtenis te nemen. Het OM vreest vluchtgevaar omdat Badr Hari niet meer in Nederland staat ingeschreven.

    Verrast
    Bénédicte Ficq, die vandaag door deze krant om een reactie werd gevraagd, reageerde in eerste instantie verrast en gaf aan telefonisch contact met haar cliënt te willen. Kort daarna gaf Ficq aan inmiddels ook op de hoogte te zijn van het cancelen van Hari’s aanwezigheid op het gala. “Ik zal het Hof hier per brief over informeren,” aldus Ficq, die niet wilde ingaan op de vraag of zij door haar eigen cliënt om de tuin werd geleid. “Over de relatie tussen cliënt en advocaat kan ik geen informatie verstrekken.” Enkele uren na het contact liet ze per persbericht weten om ‘moverende redenen’ de verdediging van Hari neer te leggen.

    Dat Badr Hari opnieuw op een leugen wordt betrapt is niet alleen pijnlijk en gęnant voor zijn eigen advocate, ook Hari’s slachtoffers zijn ontstemd. De in opspraak geraakte vechtsporter loog eerder over mishandelingen en leverde bewust verkeerd schoeisel in toen de recherche forensisch onderzoek wilde doen. Hij lapte een uitgaansverbod aan zijn laars en liet zich met een gouden Kalasjnikov fotograferen in het bad van een beruchte dictator.

    Wat de consequenties zijn voor Hari of zijn advocaat is onduidelijk. Het Hof gaf volgens het OM geen toelichting op het besluit om Hari niet opnieuw in hechtenis te nemen. Volgens een woordvoerster van het ressortsparket wordt daarom eerst de brief van Ficq aan het Hof afgewacht. Advocaten mogen volgens hun eigen beroepsregels aan procespartijen geen gegevens verstrekken die feitelijk onjuist zijn of die tot nader onderzoek nopen voordat ze worden gepresenteerd.

    bron: telegraaf



  13. #3513
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Badr Hari is een badboooooooy
    Max. 400 x 125

  14. #3514
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Badr Hari is een badboooooooy
    Yep, wat is hij cool he!

  15. #3515
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Cool zou ik hem niet noemen. Ik zat meer aan kleurrijk te denken.
    Max. 400 x 125

  16. #3516
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Die lijpe mocro flavor..

  17. #3517
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Treurig allemaal weer.

  18. #3518
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    groot badr fan en snap de haters nooit maar 1 ding vind ik wel..als je dingen wil uitvreten moet je ook voor je verantwoording nemen... helemaal als je een badboy ben...

    zonde dat het zo steeds verder afzakt want ook ik was blij om hem weer in de ring te zien..

  19. #3519
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik wil hem wel in de kooi zien, die met die stalen spijlen dan.

  20. #3520
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Die man is een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving.

  21. #3521
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat wanneer forumleden hier zelf onder de loep worden genomen dat er heel wat of zelfs de grote meerderheid zwaar door de mand valt.

    En dan doel ik op gedragsetiketten fatsoensnormen geweldsdelicten en hoe men zelf is qua omgang naar zijn medemens beginnend bij zijn naaste.

  22. #3522
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik denk dat wanneer forumleden hier zelf onder de loep worden genomen dat er heel wat of zelfs de grote meerderheid zwaar door de mand valt.

    En dan doel ik op gedragsetiketten fatsoensnormen geweldsdelicten en hoe men zelf is qua omgang naar zijn medemens beginnend bij zijn naaste.
    Zelfreflectie lijkt voor sommige doelgroepen wel op een of andere manier extra lastig...

  23. #3523
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik denk dat wanneer forumleden hier zelf onder de loep worden genomen dat er heel wat of zelfs de grote meerderheid zwaar door de mand valt.

    En dan doel ik op gedragsetiketten fatsoensnormen geweldsdelicten en hoe men zelf is qua omgang naar zijn medemens beginnend bij zijn naaste.
    Dit topic gast toch over Badr? En niet over leden van mixfight?

    Fyi Ben ik een goodie goodie two shoes die nooit verder is gekomen dan een verkeersboete voor het niet dragen van een gordel achterin een auto.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #3524
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post

    Fyi Ben ik een goodie goodie two shoes die nooit verder is gekomen dan een verkeersboete voor het niet dragen van een gordel achterin een auto.
    had ook niet anders van je verwacht.
    Last edited by Kemal; 01-10-2015 at 17:28. Reason: bullsh*t

  25. #3525
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Kijk Badr nou toch eens sociaal bezig zijn.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/art...-Marokko.dhtml

    Die lieve jongen hoe kan hij nou in de rechtszaal belanden?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •