MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 75 of 75
  1. #51
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Leuk opwarmertje voor Rico dit.
    Over 2 jaar Rico in de Ufc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Prima zo, je zou maar tegen een verdwaalde hoek aanlopen tegen zo'n gast.

  3. #53
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    814
    vCash
    126000

    Default


  4. #54
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #55
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    leuk voro verhoeven. tegestander was dramatisch , 1 ding vond ik opvallend ..DEAN greep niet eens echt in hij zei iets van tis genoeg maar zoals in de UFC er tussen springen was niet het geval rico keek keer omhoog gaf er nog 1 en begreep toen pas ooo het is klaar..

    of zag ik het verkeerd

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Inderdaad ja, grappig wel. Ik denk dat Dean ook een zakkenvul avondje had. Geen zin om zich in te spannen.

  7. #57
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    En wie zegt dat Rico niet kan finishen?!

    Leuke overwinning tegen een beroerde tegenstander, op naar de volgende.
    It's okay to be white

  8. #58
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    En wie zegt dat Rico niet kan finishen?!

    Leuke overwinning tegen een beroerde tegenstander, op naar de volgende.
    Beroerde tegenstander idd
    Met Dennis krauweel als manager duurt het nog wel even voor hij tegenstand van formaat gaat krijgen die brengt al zijn vechters zo rustig en langzaam.
    Hoop dat er beetje vaart in komt bij rico en het mma.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Vond hem staand tegenvallen. Als Glory champ had hij die gast toch alle hoeken van de ring moeten kunnen laten zien.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Vond hem staand tegenvallen. Als Glory champ had hij die gast toch alle hoeken van de ring moeten kunnen laten zien.
    En daar kan je het verschil zien tussen het staande MMA gevecht en het staande kickboks gevecht. Met MMA kan je niet in je dekking blijven staan, met die grote kickbokshandschoenen is je dekking veel dichter. Hoop dat robin van roosmalen dat ook afleert, die wil nog wel eens flink vangen op zijn dekking om daarna snel te counteren.

  11. #61
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Vond hem staand tegenvallen. Als Glory champ had hij die gast toch alle hoeken van de ring moeten kunnen laten zien.
    Had ie een lekker beetje tijd voor,was zo klaar.

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Vond hem staand tegenvallen. Als Glory champ had hij die gast toch alle hoeken van de ring moeten kunnen laten zien.
    Jezus zeg die wedstrijd duurde 3 nano-seconde, echt een conclusie van niks. Sorry.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ze zullen wel een duidelijk doel hebben opgesteld dus we kunnen er vrij weinig over zeggen. Behalve dan dat het een duidelijke snelle overwinning was en dat is fijn !

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Jezus zeg die wedstrijd duurde 3 nano-seconde, echt een conclusie van niks. Sorry.
    Heb ik je held beledigd? Hij moest in zijn achteruit tegen een nobody en stond op een gegeven moment zelfs met zijn rug tegen de kooi. Dat het allemaal niet lang duurde zal wel. Hoewel (staand) MMA en kickboksen uiteraard niet hetzelfde is, had ik op dat vlak meer dominantie van hem verwacht.

  15. #65
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Heb ik je held beledigd? Hij moest in zijn achteruit tegen een nobody en stond op een gegeven moment zelfs met zijn rug tegen de kooi. Dat het allemaal niet lang duurde zal wel. Hoewel (staand) MMA en kickboksen uiteraard niet hetzelfde is, had ik op dat vlak meer dominantie van hem verwacht.
    2X true

  16. #66
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=LN0ONPMkcUo

    Deze kerel heeft gewoon geen groundgame
    ,,,,,
    (>.<)

  17. #67
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Supervet om Rico in het MMA te zien en hij deze partij ff mooi gewonnen heeft. Het lijkt mij wel moeilijk om die kickbox stijl van Rico om te buigen in een effectieve stand up MMA style. Als je bedenkt dat TJ Dillashaw en Demitrious Johnson zo'n beetje de perfecte mma stand up style hebben ligt het Nederlandse kickboksen en dan vooral op de manier van Rico daar nog ver vanaf. Met een goede stand up mma stijl bedoel ik veel voetwerk, onverwachtse trappen en goed bokswerk. Wanneer je tegenstander in de aanval gaat en druk zet kan je een paar dingen doen, maar het laatste in MMA lijkt mij naar achter stappen in je dekking en wachten tot je kan counteren. Daarbij zijn de trappen van k1 kickboksers vaak erg voorspelbaar en dat moet je ook niet hebben met een achterstand in grappling.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Haha aan de hand van je verhalen dacht ik dat jij Rico Verhoeven zelf was Moody. Wanneer vertel je ons wie je nou echt bent.

    - A klasse kickboxen
    - international sub only grappler
    - MMA bijna op UFC niveau
    - Nederlander

    Nog meer hints?

  19. #69
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Haha aan de hand van je verhalen dacht ik dat jij Rico Verhoeven zelf was Moody. Wanneer vertel je ons wie je nou echt bent.

    - A klasse kickboxen
    - international sub only grappler
    - MMA bijna op UFC niveau
    - Nederlander

    Nog meer hints?
    Ik wil het nou ook echt weten, trek het niet meer.
    Fighting is poetry in motion

  20. #70
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Heb ik je held beledigd? Hij moest in zijn achteruit tegen een nobody en stond op een gegeven moment zelfs met zijn rug tegen de kooi. Dat het allemaal niet lang duurde zal wel. Hoewel (staand) MMA en kickboksen uiteraard niet hetzelfde is, had ik op dat vlak meer dominantie van hem verwacht.
    Mijn held beledigd? Man wat laat jij jezelf kennen zeg, voor zo'n reactie neem ik niet eens de moeite om constructief te reageren. Leer eerst maar eens normaal communiceren, ook op internet waar iedereen maar denkt alles te kunnen zeggen.

  21. #71
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik wil het nou ook echt weten, trek het niet meer.
    X2

    Waarom vertel je het ons niet gewoon? Je krijgt er gegarandeerd fans (en connecties!) voor terug!

  22. #72
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ja ik kan je bijvoorbeeld uitnodigen een MMA workshop te komen geven bij ons. Ik ben altijd bereid te leren, zeker van iemand met jouw palmares!!

  23. #73
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    274
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Supervet om Rico in het MMA te zien en hij deze partij ff mooi gewonnen heeft. Het lijkt mij wel moeilijk om die kickbox stijl van Rico om te buigen in een effectieve stand up MMA style. Als je bedenkt dat TJ Dillashaw en Demitrious Johnson zo'n beetje de perfecte mma stand up style hebben ligt het Nederlandse kickboksen en dan vooral op de manier van Rico daar nog ver vanaf. Met een goede stand up mma stijl bedoel ik veel voetwerk, onverwachtse trappen en goed bokswerk. Wanneer je tegenstander in de aanval gaat en druk zet kan je een paar dingen doen, maar het laatste in MMA lijkt mij naar achter stappen in je dekking en wachten tot je kan counteren. Daarbij zijn de trappen van k1 kickboksers vaak erg voorspelbaar en dat moet je ook niet hebben met een achterstand in grappling.
    Maar Rico heeft geen achterstand in grappling, mooie overwinning!

  24. #74
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by pwie View Post
    Maar Rico heeft geen achterstand in grappling, mooie overwinning!
    Ja true. Heb 'm een paar keer in actie gezien en hij weet echt wel wat hij doet op de grond. Ik zat alleen gelijk alweer aan UFC te denken met die ongelooflijk goede worstelaars en kijk als je wonderboy thompson bent.. ok. Maar ik zie het een beetje lastig voor me, hoop het beste natuurlijk.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ja true. Heb 'm een paar keer in actie gezien en hij weet echt wel wat hij doet op de grond. Ik zat alleen gelijk alweer aan UFC te denken met die ongelooflijk goede worstelaars en kijk als je wonderboy thompson bent.. ok. Maar ik zie het een beetje lastig voor me, hoop het beste natuurlijk.
    Was dat tijdens die submission only events in het buitenland waar jij ook altijd aan mee doet?
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •