MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Zaterdag 26-9 UFC Fight Night Japan: Barnett vs. Nelson



    Op zaterdag 26 september vind in de Saitama Super Arena in Saitama, Japan, UFC Fight Night: Barnett vs Nelson plaats. Dit is na UFC 144 (februari 2012), UFC on Fuel TV: Silva vs Stann (maart 2013) en UFC Fight Night: Hunt vs. Nelson (september 2014) het vierde evenement wat door de UFC in Saitama georganiseerd wordt.

    De main event is de zwaargewicht partij tussen voormalig UFC zwaargewicht kampioen Josh Barnett en The Ultimate Fighter 10 zwaargewicht winnaar Roy Nelson.
    Onze landgenoot Gegard Mousasi komt ook in actie. 
Hij stond oorspronkelijk tegen Roan Carneiro maar die moest zich vanwege een blessure afmelden, Mousasi neemt het nu op tegen Uriah Hall.



    De vollledige matchmaking:

    

September 26, 2015 | Saitama Super Arena | Saitama, Japan



    MAIN CARD - FOX Sports 1, 10 p.m. ET


    Roy Nelson vs. Josh Barnett

    Uriah Hall vs. Gegard Mousasi

    Chico Camus vs. Kyoji Horiguchi

    Takeya Mizugaki vs. George Roop
    
Matt Hobar vs. Norifumi Yamamoto
    
Diego Brandao vs. Katsunori Kikuno

    Mizuto Hirota vs. Teruto Ishihara 

    "Road to UFC: Japan" tournament final



    PRELIMINARY CARD - FOX Sports 2, 8 p.m. ET
    
Li Jingliang vs. Keita Nakamura

    Nick Hein vs. Yusuke Kasuya

    Kajan Johnson vs. Naoyuki Kotani

    Shinsho Anzai vs. Roger Zapata




    Bekijk hieronder de UFC Fight Night Japan: Barnett vs Nelson GO BIG Preview

    


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Barnett heeft echt lang niet meer gevochten. Ben heel benieuwd of ie het nog in zich heeft. Ergens zie ik dit best wel eens een saaie partij worden. Ik hoop natuurlijk dat die papzak gesubmit wordt.

  3. #3
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik denk eigenlijk dat Hall vs Mousasi een draak van een partij wordt. Hall loopt alleen maar achteruit en Mousasi zijn grootste wapen is toch wel zijn jab...

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    toch leuke card dit
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mousasi gaat de partij domineren denk ik.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    is dit te zien op fox?

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    is dit te zien op fox?
    Ja
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Niet op de gratis versie toch?

    http://www.foxtv.nl/schema

  9. #9
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    hoeveel gevechten nog voor dat gegard een TS krijgt denken jullie ?? tis wel tijd voor een nederlander aan het roer

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    hoeveel gevechten nog voor dat gegard een TS krijgt denken jullie ?? tis wel tijd voor een nederlander aan het roer
    Hierna nog 1 of 2 wins lijkt mij, dus in theorie in 2016

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    hoeveel gevechten nog voor dat gegard een TS krijgt denken jullie ?? tis wel tijd voor een nederlander aan het roer
    Als we allemaal gewoon eerlijk zijn weten we wel dat hij de top 4 niet verslaat voorlopig. Jacare heeft hem enorm gedomineerd en wat is er veranderd sinds toen? Ik denk niet veel. Hij is duidelijk beter dan de mensen onder hem, Belfort kan hij nog voorbij en Machida lijkt ook wel af te glijden maar meer zit er niet in helaas.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    nee je heb misschien gelijk

    zou misschien toch ook moeten overstappen naar de usa om te trainen..

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Als we allemaal gewoon eerlijk zijn weten we wel dat hij de top 4 niet verslaat voorlopig. Jacare heeft hem enorm gedomineerd en wat is er veranderd sinds toen? Ik denk niet veel. Hij is duidelijk beter dan de mensen onder hem, Belfort kan hij nog voorbij en Machida lijkt ook wel af te glijden maar meer zit er niet in helaas.
    Hij werd idd zwaar gedomineerd door Jacare, maar ik hoop nog steeds dat hij toen zijn dag niet had. In goede doen heeft hij volgens mij nog steeds een goede kans tegen de top 4...
    Zou hem echter ook liever in Amerika bij een top team zien trainen, maar zie hem dat eigenlijk ook niet heel snel doen

  14. #14
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Hij werd idd zwaar gedomineerd door Jacare, maar ik hoop nog steeds dat hij toen zijn dag niet had. In goede doen heeft hij volgens mij nog steeds een goede kans tegen de top 4...
    Zou hem echter ook liever in Amerika bij een top team zien trainen, maar zie hem dat eigenlijk ook niet heel snel doen
    Hij heeft sowieso kans, tegen Romero zie ik ook wel goede mogelijkheden. Tegen Jacare, Rockhold en Weidman wordt het gewoon lastig en zal het meer een upset zijn ben ik bang voor. En voor de duidelijkheid, ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb want ik spring het hele huis rond als hij wel de belt zou pakken.

  15. #15
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Jacare heeft het gewoon het nummer van Mousasi. Ik zie hem echt wel winnen van Rockhold. Ook Weidman is trouwens een lastig verhaal, hij is gewoon niet zo goed tegen doorgewinterde grondvechters. Hij hoeft natuurlijk ook niet beter te zijn dan de heren, als hij maar vaker vecht komt die title shot vanzelf.
    Vraag me trouwens af wie de volgende is voor Mousasi bij winst, weinig gasten tegen wie echt iets te winnen valt...

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Jacare heeft het gewoon het nummer van Mousasi. Ik zie hem echt wel winnen van Rockhold. Ook Weidman is trouwens een lastig verhaal, hij is gewoon niet zo goed tegen doorgewinterde grondvechters. Hij hoeft natuurlijk ook niet beter te zijn dan de heren, als hij maar vaker vecht komt die title shot vanzelf.
    Vraag me trouwens af wie de volgende is voor Mousasi bij winst, weinig gasten tegen wie echt iets te winnen valt...
    Hierna Machida rematch > Romero > en dan voor de titel tegen Jacare. Schat deze laatste nl het sterkst in van de 4

  17. #17
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Machida komt van 2 losses en vecht wss tegen Bisping in Engeland februari volgend jaar. Zie ik niet als een optie. Belfort misschien mits hij wint van Hendo of Romero als hij verliest van Jacare. Die laatste zie ik overigens zeker niet winnen van Weidman.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Jacare en Machida was Gegard niet in dezelfde shape als waarin hij nu verkeerd...!
    Ja Man Ja

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bert Kops View Post
    Tegen Jacare en Machida was Gegard niet in dezelfde shape als waarin hij nu verkeerd...!
    Wat is daar de verklaring voor? De focus was gewoon 100% neem ik aan?
    (Dit is een oprechte vraag, geen zeikerige ondertoon voor de duidelijkheid).

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Leuk interview met Mousasi:
    https://www.youtube.com/watch?v=K7RsoCVA8YQ

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Echt een toffe peer die Mousasi, die gun je gewoon het beste. Hopen dat hij zijn huidige vorm kan behouden de komende partijen.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik ga ervan uit dat Gegard deze partij pakt. Hall heeft geen groundgame, Gegard heeft een kin van gewapend beton.
    Ik verwacht dat hij kort erop gaat zitten, zodat Hall die geen spins kan maken en zijn reach niet kan gebruiken.
    Gegard by murder.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi op TKO en ik hoop voor een double knockout voor Nelson/Barnett.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default



    Haha

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    haha gebroeders de Boer zijn er niets bij..

    --
    Ik zeg slopen Gegard!!

    BTW: Mixfight bookie Turboknecht heeft inmiddels voor dit evenement bets aangemaakt in het wedkantoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •