MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    waar uit leidt jij af dat zijn kin verwoest is? heb je daar een foto van?
    Dat bedoel ik niet letterlijk maar figuurlijk natuurlijk. Ik denk dat de meesten dat wel begrepen. Hij kan/kon blind op zijn kin vertrouwen maar gaat nu dus voor het eerst KO.

  3. #28
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat bedoel ik niet letterlijk maar figuurlijk natuurlijk. Ik denk dat de meesten dat wel begrepen. Hij kan/kon blind op zijn kin vertrouwen maar gaat nu dus voor het eerst KO.
    Afwachten hoe hij het nu oppakt idd een KO kan je mindset heel erg veranderen positief en negatief zeker als je dit nooit ervaren heb en pas in een later stadium van je carrière meemaakt.
    Dit is geen schande om zo TKO te gaan de meeste hadden allang plafonddienst gehad na die trap en die knie dus zijn kin is nix mis mee die trap en knie had geen enkele vechter weggeslikt op MW

  4. #29
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Echt heel zuur. Fysiek heeft Gegard er misschien nooit beter voorgestaan. Echt een verandering in vergelijking met sommige andere partijen. Denk dat dit het verlies nog moeilijker maakt. Hij had er deze keer naar mijn mening veel ingestopt, dan komt een verlies als dit extra hard aan.
    Prachtige techniek natuurlijk van Hall, hij staat bekend om dit soort technieken uit het niks te kunnen landen.
    Een titel zal er nu niet snel meer inzitten. Maar hoop nog vele mooie partijen van Mous te kunnen zien.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Wet van Murphy....

    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Dat bedoel ik niet letterlijk maar figuurlijk natuurlijk. Ik denk dat de meesten dat wel begrepen. Hij kan/kon blind op zijn kin vertrouwen maar gaat nu dus voor het eerst KO.
    Ja dat snap ik, maar ik begrijp gewoon niet helemaal waaruit je concludeert dat deze TKO betekent dat Mousasi nu in het vervolg kwetsbaarder is voor KO's...

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ja dat snap ik, maar ik begrijp gewoon niet helemaal waaruit je concludeert dat deze TKO betekent dat Mousasi nu in het vervolg kwetsbaarder is voor KO's...
    Dat bedoel ik dus niet, ik bedoel dat er een zekerheidje weg genomen is na deze avond. Hij heeft al overal gevochten en krijgt nu voor het eerst met een KO te maken. Dat maakt toch onzeker.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    vond het meer gelukje of perfect getimed van hall. sommige doen hier nu net of hall zon geweldige indruk maakte maar eerste ronde werd ie helemaal overklast.

    dan kennen we wel ze arm verdedigen erbij halen maar tis vechten dus ja ook dat kan gebeuren gaat erom hoe je eruit komt en dat kwam die en daarna neemt ie direct weer over. nee sorry maar dit is pech voor gegard en op naar de comeback

  9. #34
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Pech of geen pech, cijfers liegen niet. Hij staat 4-3 in de UFC met enkel winstpartijen tegen echt mindere vechters. Hij heeft blijkbaar niks te zoeken tegen de top.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me ook af of Mousasi nog steeds niet doet aan weight cuts?

  11. #36
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik vraag me ook af of Mousasi nog steeds niet doet aan weight cuts?
    Zeker wel. Gaf in een interview met Bryant aan hoeveel hij nog moest cutten wanneer hij in Japan was.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Oke dan. Zijn conditie zag er ook goed uit. Enige wat hij nog kan doen(wat eigenlijk het meest belangrijkste is) is zich aansluiten bij een Amerikaanse team. Zijn besluit ligt aan hoe graag hij success wilt.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    met bovenstaande eens

  14. #39
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Oke dan. Zijn conditie zag er ook goed uit. Enige wat hij nog kan doen(wat eigenlijk het meest belangrijkste is) is zich aansluiten bij een Amerikaanse team. Zijn besluit ligt aan hoe graag hij success wilt.
    Net alsof hij dan niet op zo'n trap kan lopen. 8 van de 10 keer wint hij tegen Hall, die in de eerste ronde overklast werd.
    Ik zie Mousasi niet 1-2-3 tegen Weidman, Rockhold of Jacare winnen. Misschien zal hij daarvoor inderdaad bij een Amerikaans team moeten gaan trainen, maar in dit geval was het gewoon "shit happens".

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Was wel deels geluk maar Gegard's takedowns begonnen wel voorspelbaar te worden en daarom kon Hall zijn trap goed timen. Laten we ook verder terug kijken want hij had niet veel in te brengen tegen Jacare, Machida won ook zonder problemen. Er is nog veel ruimte voor verbetering en dat gaat hij niet vinden in zijn Nederlandse training camps. Natuurlijke talent heeft deze jongen wel een van de meeste dat weten we allemaal.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Er wordt in dat artikel gelinkt naar een (fake) page die niet door Gegard onderhouden wordt.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik denk dat Uriah Hall een beetje onderschat is. Samen met Anderson Silva en Conor McGrgor (en de Nederlandse vechters in de UFC) is Uriah Hall mijn favoriet. Dat heeft vooral te maken met timing. Anderson Silva werd bijvoorbeeld 5rondes lang geneukt door Chael Sonnen, maar wist op het juiste moment die triangle eruit te gooien, Conor Mcgregor pakt die k.o.'s als een alien van een andere dimensie. Ook Uriah heeft allang laten zien dat hij een ver boven gemiddeld gevoel voor timing heeft. Ook tijdens het grappling pakte Uriah wel even die arm van Mousasi en ik geloof dat ondanks de partij tegen Jacare dat Mousasi alsnog bij de beste in de wereld behoord qua grappling. Ik geloof dat Uriah in ieder geval de kwalitiet of talent heeft om heel goed te worden en dat moet hij alleen nog even goed uitvogelen. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het totaal geen shame is dat Gegard van Uriah verloor ondanks dat hij zo laag geranked stond.
    Alistair Overeem is de goat.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    takedowns? 1 single leg en voor de rest was die 1e rond 10-8 voor mousasi. Hall had mazzel dat mousasi 1 moment niet scherp was. Mousasi heeft een enorm hoge prijs moeten betalen maar is echt een veel betere vechter dan hall.

    Extreem jammer voor Mousasi. Op naar de volgende partij.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop echt dat hij ooit een rematch tegen Hall krijgt om het ook echt te bewijzen, en dat hij het dan ook staand wint. Hoe effectief Gegard ook is op de grond is hij staand nog beter.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Er wordt in dat artikel gelinkt naar een (fake) page die niet door Gegard onderhouden wordt.
    Oke, vond zo'n reactie al helemaal niet bij hem passen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hij kan zich in zijn volgende partij weer bewijzen. Ik denk dat we het erop moeten houden dat het goed getimed was van hall en pech voor mousasi. Ik ben nog steeds van mening dat Mousasi hall normaal gesproken goed kan hebben, kijk die eerste ronde maar. We zou ik Mousasi echt graag naar de states zien gaan, al is het alleen voor zijn trainingskamp. Ik zeg naar greg Jackson.

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Dit was gewoon domme pech voor Mousasi. Zo'n trap lukt slechts één op de honderd keer. Vergelijk het met een 'hole in one' met golfen. Hall wist, na de voor hem dramatisch verlopen eerste ronde, dat hij ging verliezen.
    En dat Mousasi zijn kin nu 'verbrijzeld' is, is echt grote onzin. Sterker, hij heeft weer eens bewezen dat hij een granieten kin heeft. Eerst die trap vol nemen en dan nog een knie, en dan nog steeds niet ko?! Denk dat de meesten met een brancard konden worden afgevoerd. In mijn ogen is Mousasi nog steeds een top 5 MW.
    Hoop dat hij zijn motivatie kan behouden en in de volgende partij met dezelfde vorm aan treedt.

  23. #48
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Dit was gewoon domme pech voor Mousasi. Zo'n trap lukt slechts één op de honderd keer. Vergelijk het met een 'hole in one' met golfen. Hall wist, na de voor hem dramatisch verlopen eerste ronde, dat hij ging verliezen.
    En dat Mousasi zijn kin nu 'verbrijzeld' is, is echt grote onzin. Sterker, hij heeft weer eens bewezen dat hij een granieten kin heeft. Eerst die trap vol nemen en dan nog een knie, en dan nog steeds niet ko?! Denk dat de meesten met een brancard konden worden afgevoerd. In mijn ogen is Mousasi nog steeds een top 5 MW.
    Hoop dat hij zijn motivatie kan behouden en in de volgende partij met dezelfde vorm aan treedt.
    Zet die oranje bril af man...Hoezo top 5? Hij verloor van Jacare en Machida. Als Mousasi tegen een vechter staat die hem niet ligt verliest hij.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Zet die oranje bril af man...Hoezo top 5? Hij verloor van Jacare en Machida. Als Mousasi tegen een vechter staat die hem niet ligt verliest hij.
    Hij is mijns inziens beter dan de nrs. 7 en verder. Vitor (zonder TRT) moet hij ook kunnen pakken. Dus top 5.


    Champion : Chris Weidman


  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal met King eens...

    Mousasi behoort gewoon tot de top van de middleweight divisie dus er zijn genoeg interessante partijen waar hij zich zo weer op de kaart kan vechten. Als hij een Bisping kan krijgen (heb een gevoel dat Whittaker gaat winnen in Melbourne) op UFC London en hij pakt die overtuigend is iedereen zijn verliespartij vergeten. Gezien zijn leeftijd en staat van dienst kan hij nog jaren zijn plek binnen divisie krijgen, dus er komen kansen genoeg...

    Er was niets in die wedstrijd dat liet zien dat Mousasi niet in de top 5 hoorde. Hij domineerde de eerste ronde met overtuiging en Hall had totaal geen antwoord. Tweede ronde wilde hij gewoon weer naar de grond en dat voelde Hall wel en hij plaatst een prachtige trap. Ja dat is gewoon dikke pech! Maar ook zeer knap van Hall...

    Als Hall ook blijft winnen en hij laat zien dat hij in die top 10 hoort dan is het verlies van Mousasi al een stuk minder erg want denk dat Hall ook een hoop in die top 15 kan pakken. Dus ik zie de tweede vast nog wel een keer tegen elkaar.

    Gewoon door gaan met waar die mee bezig was en misschien voeg iets aan je training om even een andere omgeving te proeven. Ik zou zeggen ga een keer mee met Struve naar Florida om een keer mee te trainen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •