MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default Onbeperkt sporten bij de beste vechtsportgyms van Amsterdam

    Ik weet niet of dit de juiste plek is voor zo een thread. Zo niet, dan hoor ik het graag van de moderator.

    Hi allen!

    Wij zijn momenteel bezig met een nieuw concept dat volgende week wordt gelanceerd. Langs deze weg zouden we graag wat feedback aan jullie willen vragen.

    Het concept heet VIGHTCLUB ( www.vightclub.com ) en heeft als doel sporters de mogelijkheid te bieden om onbeperkt te trainen bij meerdere gyms. Op deze manier willen we de vechtsport toegankelijk maken voor een groter publiek. We zijn momenteel in gesprek met een aantal vechtsportscholen in Amsterdam en zijn al heel trots op de scholen die hebben toegezegd.

    Graag zouden we ook van jullie (de vechtsport community) willen weten wat jullie belangrijk zouden vinden aan een dergelijk concept. Alle feedback (zowel positief als negatief) is zeer welkom. Alvast bedankt!

    Oesh
    Team VIGHTCLUB
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Als MMA'er is het wel chill als je zo nu een dan bijvoorbeeld een apart lesje boksen of worstelen kan pakken. Maar in principe zit dat ook wel goed als je een goede gym hebt, ik vraag me drm ook af wie precies jullie doelgroep is. Lijkt mij alleen interessant voor mensen die tussen beginner en wedstrijdvechter inzitten. Ik zie het niet echt, maar misschien zie ik het nog niet goed voor me.
    Alistair Overeem is de goat.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    @Hankmoody

    Bedankt voor je reply. De groep mensen die je beschrijft is inderdaad onze doelgroep. We richten ons op recreanten en beginners/half-gevorderden die hun skills willen verbeteren. Daarnaast richten we ons op mensen die het prettig vinden om op verschillende locaties te trainen (bijvoorbeeld 1 in de buurt van het werk en 1 in de buurt van thuis).

    Thanks!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2015
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Verschillende sparringpartners is altijd gebrek aan

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Voor die 60 euro ben ik wel benieuwd geworden bij welke sportscholen je allemaal kan trainen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind 65 euro per maand best veel geld. Ik kan voor 30 euro bij mijn sportschool een abonnement hebben en dan kan ik bij andere sportscholen losse lessen of rittenkaarten aanschaffen. Ik zou zelfs 2 abonnementen kunnen afsluiten bij 2 scholen voor dat bedrag.

    Dit is niet om azijn te pissen, maar juist om aan te geven dat ik op deze manier nog geen meerwaarde zie.

    Voor een grotere verscheidenheid aan sparringspartners dat wordt pas van belang als je een goede prof bent. En tegen die tijd word je uitgenodigd om langs te komen.

    Om een positieve kant weer te geven is dat meer openheid en samenwerking tussen sportscholen zeker een goede ontwikkeling is.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Hey,

    Bovenstaande reacties zie ik nu pas. Excuus!

    @Richelieu : Momenteel kun je trainen bij Vos Gym, Amsterdam Training Center, Sportcentrum Kops en Martial Arts Academy Amsterdam. Daarmee is het aanbod ruim 50 lessen per week. Je kan hier eventueel het aanbod bekijken.

    @Briant : Bedankt voor je uitgebreide feedback. Wat betreft de prijs ben ik het met je eens dat bij een abbo van 30Euro, de meerwaarde niet groot is. Echter, bij de scholen die momenteel zijn aangesloten begint een abbonement vanaf 45Euro. Als je als MMA-er je standup wil verbeteren bij een Kickboksschool, zit je al makkelijk op 90Euro.
    De openheid en samenwerking tussen sportscholen is zeker iets waar positief op wordt gereageerd door de aangesloten scholen. We hopen hiermee de sport ook toegankelijker te maken voor een breder publiek en een steentje bij te dragen aan het imago.

    Thanks!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1
    vCash
    125000

    Default

    Hi Team Vightclub, Ik zie op jullie site dat de trainingen gegeven op dinsdag en donderdagochtend om 7am nog niet staan vermeld. Deze trainingen worden gegeven bij de Amsterdam Training Center en behoren tot de mogelijkheden als je een abonnement hebt bij Rafles. Voor meer informatie over de ochtendtrainingen zie www.morningwarrior.nl Osu

  9. #9
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Hej MorningWarrior.nl

    Kan je mij een PM sturen of een mailtje naar [email protected] ?
    Thanks!

    We gaan op zeer korte termijn ook Crossfit en Yoga toevoegen aan het aanbod!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •