MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Zie dat de tickets online staan bij ticketmaster, beginnen voor 46 euro en gaan dan snel omhoog. Wil best maar het zijn ook wel forse bedragen, ga er nog eens over nadenken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg het nog een keer Rai is duur dus ga niet zeuren dat het duur is. Voor MPL betaalde ik 75 euro voor een ringseat bij een goedkope ijs zaal in Den Haag. De reden dat ik zoveel geld betaalde was voor de goede matchmaking en zeer goede a vechters. Hier betaal je voor de zaal niet voor de matchmaking.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Deze prijzen waren inderdaad te verwachten. Ben wel benieuwd naar de rest van de matchmaking....

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Bedragen zijn i.m.o. niet absurd hoog, alleen ben ik wel heel benieuwd naar de volledige matchmaking. Lopen een hoop jongens in Nederland rond die spectakel kunnen brengen en die zich op grote gala's willen presenteren. Ik hoop alleen niet dat ze een stel van die 3de rangs amerikanen over laten komen...
    Ik ga dit weekend mijn kaarten aanschaffen in ieder geval!

  5. #30
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik had liever UFC gezien. Ik hoop dat UFC eens naar Rotterdam Ahoy en Istanbul abdi ipekci komt. Zou wel leuk zijn, grote hallen, veel vip-tafels, ook een mooie boost voor de sterioden handel, lekker gokken bij de events. Sterke mannen zijn een mooi voorbeeld, mooie gespierde lichamen, allemaal goed. Meer sportscholen en vechtsporten zijn alleen maar goed.

    Zou graag Saki en Overreem in actie willen zien bij UFC, Make it happen ufc!

  6. #31
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Ik had liever UFC gezien. Ik hoop dat UFC eens naar Rotterdam Ahoy en Istanbul abdi ipekci komt. Zou wel leuk zijn, grote hallen, veel vip-tafels, ook een mooie boost voor de sterioden handel, lekker gokken bij de events. Sterke mannen zijn een mooi voorbeeld, mooie gespierde lichamen, allemaal goed. Meer sportscholen en vechtsporten zijn alleen maar goed.

    Zou graag Saki en Overreem in actie willen zien bij UFC, Make it happen ufc!
    Boost voor de steroidenhandel en mooie gespierde lichamen zijn nou echt de laatste twee redenen waarom ik een kaartje zou kopen. Maar ieder z'n ding. Hoop dat het ouderwets vollebak wordt met knalpartijen!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Ik had liever UFC gezien. Ik hoop dat UFC eens naar Rotterdam Ahoy en Istanbul abdi ipekci komt. Zou wel leuk zijn, grote hallen, veel vip-tafels, ook een mooie boost voor de sterioden handel, lekker gokken bij de events. Sterke mannen zijn een mooi voorbeeld, mooie gespierde lichamen, allemaal goed. Meer sportscholen en vechtsporten zijn alleen maar goed.

    Zou graag Saki en Overreem in actie willen zien bij UFC, Make it happen ufc!


    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Mourad Bouzidi vs Michael Duut staat ook op de card

  9. #34
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Hoera!

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Jon Franklin over Milaan. Zegt dat ie graag Amsterdam als jaarlijkse afsluiting zou willen aanhouden. Hint ook op TV deals in Nederland en Duitsland en dat de TV deal in de US al rond is en dat hij alleen wacht om toestemming te krijgen het openbaar te maken.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    GLORY ANNOUNCES AGREEMENT WITH ESPN
    GLORY 25 Milan to be Carried Live on ESPN3 This Friday, Nov. 6 at 4 p.m. ESTReplay to Air on ESPN2 at 1:30 a.m. EST
    Today we are announcing an agreement with "The Worldwide Leader in Sports."
    Beginning this Friday, GLORY's non-stop stand-up action will be carried live on ESPN networks, home to the country's major sports leagues and biggest sports events. The first event to be showcased for nearly 100 million households in the United States, GLORY 25 Milan, will be delivered live on ESPN3 this Friday, Nov. 6 at 4 p.m. EST with a replay on ESPN 2 at 22:30PT/1:30 a.m. EST that evening.
    "We couldn't be happier to be on multiple platforms of the most watched, most talked about sports network in the world," said GLORY CEO Jon Franklin. "This Friday will be the first time our stacked card will be available live on both coasts – joining live international broadcasts already scheduled in more than 100 countries, with almost 80 more on delay – and we're excited to be working with ESPN."
    In 2015 alone, GLORY has reached broadcast deals with ESPN in the United States, Kombat Sport in France, Fight Channel in Eastern Europe, Combat Channel in Russia, ATV in Suriname, KBS N in South Korea, Digi Sport in Romania and Hungary, StarTimes in Sub-Saharan Africa, Eurosport in European, KIX in Southeast Asia, RING.BG in Bulgaria, SKY in New Zealand, Sport TV in Portugal, and most recently Spike in the Netherlands, further exemplifying its position as an exciting global property.
    GLORY 25 Milan is headlined by the Lightweight World Championship clash between reigning Robin "Pokerface" van Roosmalen (34-6, 19 KO) of the Netherlands and challenger Sitthichai Sitsongpeenong (103-28-5, 28 KO) of Thailand. Returning lightweight legend Giorgio "The Doctor" Petrosyan (81-2-1, 36 KO) and 22-year-old rising star Josh Jauncey (23-5, 12 KO) meet in the co-headline bout.
    http://www.glorykickboxing.com/en/news/view/910

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •