MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default Glory 26 Amsterdam Rai



    Eindelijk weer eens Holzken live aan het werk zien

    http://us2.campaign-archive1.com/?u=...b&e=f8922cfe0e
    Last edited by Jabdealer; 01-10-2015 at 20:23.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    528
    vCash
    111758

    Default

    zal ik de eerste zijn om de grap te maken dat het ik een rare matchmaking vind tussen holzken en verhoeven?

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als de matchmaking is Holzken vs Bourdif, Mosab Amrani v.s. Ilias denk dat ik dan wel kaartje koop.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    4 December 2015: GLORY 26 Amsterdam

    GLORY, 's werelds grootste kickboks organisatie heeft vandaag bekend gemaakt dat ze op vrijdag 4 december terug naar Nederland komen. GLORY 26 is de laatste show van het jaar en zal in de RAI Amsterdam worden gehouden. Er zullen maar liefst twee titel gevechten en een vedergewicht contender toernooi plaats vinden.

    De Nederlandse zwaargewicht kampioen van GLORY, Rico Verhoeven verdedigt tijdens de hoofdpartij zijn titel tegen de winnaar van het vier-man zwaargewicht Contender Tournament. Dit toernooi vind op 9 oktober plaats in Denver en de deelnemers aan het toernooi zijn: Benjamin "Mister Gentleman" Adegbuyi, Mladen "The Scorpion Sting" Brestovac, Ben "de Guvner" Edwards en de Nederlands kickbokser Jahfarr Wilnis.

    Ook komt de uit Helmond afkomstige Nieky “The Natural” Holzken in actie. De huidige weltergewicht kampioen van GLORY verdedigt zijn titel tegen de winnaar van het vier-man weltergewicht Contenter Tournament waarvan de deelnemers binnenkort bekend gemaakt worden.

    "We zijn er trots op te dat we dit historische evenement, met de zegen van Burgemeester Van der Laan, in Amsterdam mogen organiseren” zei GLORY CEO Jon Franklin. "Na een jaar van onderhandelingen kunnen de Nederlandse fans eindelijk weer eens LIVE genieten van 's werelds beste kickboks organisatie.”

    "Nederland heeft zo'n rijke geschiedenis in het kickboksen, ze hebben wereldberoemde sportscholen en vele grote kampioenen. Drie van onze zes regerend GLORY kampioenen zijn Nederlanders en twee van de kampioenen, Rico Verhoeven en Nieky Holzken zullen in actie komen.”

    Tijdens GLORY 26 Amsterdam zal er ook een one-night, vier man vedergewicht Contender Tournament plaats vinden. Een van de deelnemers is de Nederlandse Marokkaan Mosab "Jaguar" Amrani die momenteel op #1 staat in de vedergewicht divisie.

    Tickets voor GLORY 26 Amsterdam zullen vanaf volgende donderdag 5 oktober via ticketmaster.nl verkrijgbaar zijn.


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Veelzeggend deze lauwe reacties. Was een paar jaar geleden met Showtime wel anders. Ik heb er in ieder geval veel zin in.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Top dat er in de RAI een gala wordt neergezet! Maar had graag Spong, Souwer, Saki etc daar zien staan..
    Rico, Mosab en Nicky zijn ook toppers maar ik loop er persoonlijk niet warm voor..

    Maar goed, laat dit hopelijk een begin zijn voor de grote gala s in Amsterdam.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Veelzeggend deze lauwe reacties. Was een paar jaar geleden met Showtime wel anders. Ik heb er in ieder geval veel zin in.
    Denk dat het meer te maken heeft met het gegeven dat Showtime bijna een jaar van tevoren hét Arena gala goed promootte op elk mogelijk gala, sportschool en vechtsportmedia in Nederland.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hier wil ik wel naartoe hoor!! Eindelijk weer eens iets groots in Amsterdam.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    zal ik de eerste zijn om de grap te maken dat het ik een rare matchmaking vind tussen holzken en verhoeven?
    Er staat toch nergens dat ze tegen elkaar uitkomen..

    Voor de verder rest is dit positief nieuws !
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Top dat er in de RAI een gala wordt neergezet! Maar had graag Spong, Souwer, Saki etc daar zien staan..
    Rico, Mosab en Nicky zijn ook toppers maar ik loop er persoonlijk niet warm voor..

    Maar goed, laat dit hopelijk een begin zijn voor de grote gala s in Amsterdam.
    Dan kijk je toch via een stream.
    Jammer dat er altijd zo gezeken moet worden. Voor het eerst wordt er weer een groot event toegestaan in NL. Dat alleen al is briljant nieuws. Saki en Spong hebben zichzelf al buitenspel gezet met té hoge salaris eisen. Voorlopig zien we die niet meer terug. Dit beloofd best veel. Ben erg benieuwd wie uiteindelijk voor de belts gaan knokken.

  11. #11
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Stream? Ik kas gister dat spike tv in nederland te bekijken is. Gewoon live kijken!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk weer een grote gala in NL!!

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    528
    vCash
    111758

    Default

    @Kemal: ja klopt, was een geintje man

    Heb er zin in, als de kaartjes te betalen zijn ga ik zeker. Weet dat ik mezelf er niet heel populair mee maak op dit forum maar vind de meeste Glory events behoorlijk vet.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig nieuws! Ik ben altijd een pro-Glory jongen geweest, vind hun evenementen altijd wel leuk om naar te kijken, productie-wise dan. Dat het de laatste tijd allemaal wat minder werd met al die Amerikaanse jongens waar ze sterren van wilde maken ga ik helemaal in mee en vond dat het ook echt zonde... Maar goed wij zijn wel verwend in Nederland met al het talent en kennis die wij hebben over de sport, dus ons kan je niet zo makkelijk voor de gek houden.

    Had liever ook jongens als Spong, Saki, Yodsanklai, Buakaw, Souwer ect gezien maar goed Nieky Holzken en Rico Verhoeven voor de titel is wel een bonus, samen met de locatie RAI kan je er op rekenen dat ik er ben...Wat ik wel weer jammer vind is dat de tegenstanders van de heren uit een toernooi moet komen. Want Verhoeven tegen Adegbuyi/Brestovac/Edwards/Wilnis zit ik niet echt op te springen. Alleen wat is het alternatief? Had liever Spong gezien, ik weet namelijk dat hij er open voor zou staan..

    De welterweight contender toernooi moet ik nog afwachten wie het gaan worden maar ook hierin had ik liever Nieky gezien tegen Aussie, Bonte of Kyshenko maar dat dat waarschijnlijk geen van alle mogelijk zijn... Als het dan toch iemand uit Glory moet zijn hoop ik dat een goed getrainde Murthel een kans krijgt in het toernooi want zijn partij tegen Nieky destijds was een close-one en twee Nederlanders tegen elkaar is natuurlijk wel leuker...

    Verder lijkt het mij wel leuk om toch jongens als Daniel Roberts te zien tegen iemand als Darryl Stichman, kijk hoe goed die Amerikaan echt is. Of een Manhoef tegen een Dustin Jacoby...Even laten zien dat Nederland nog steeds bij de top hoort...

    December wordt in ieder geval wel het fight-maand van het jaar zeg!!

    December 4 Glory Amsterdam (is trouwens gewoon op een vrijdag)
    December 10/11/12 (UFC met als knaller Aldo vs McGregor en Weidman vs Rockhold)
    December 19 (Overeem vs Dos Santos en Cowboy vs Dos Anjos)
    December 31 (Nieuwe Pride?? Fedor zijn terugkeer)

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post

    December wordt in ieder geval wel het fight-maand van het jaar zeg!!

    December 4 Glory Amsterdam (is trouwens gewoon op een vrijdag)
    December 10/11/12 (UFC met als knaller Aldo vs McGregor en Weidman vs Rockhold)
    December 19 (Overeem vs Dos Santos en Cowboy vs Dos Anjos)
    December 31 (Nieuwe Pride?? Fedor zijn terugkeer)
    Wordt een top maand, hopen dat er niet teveel blessures ontstaan

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    @Kemal: ja klopt, was een geintje man Heb er zin in, als de kaartjes te betalen zijn ga ik zeker. Weet dat ik mezelf er niet heel populair mee maak op dit forum maar vind de meeste Glory events behoorlijk vet.
    En wat precies is er zo vet aan? Enkele partijen daargelaten.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    De welterweight contender toernooi moet ik nog afwachten wie het gaan worden maar ook hierin had ik liever Nieky gezien tegen Aussie, Bonte of Kyshenko maar dat dat waarschijnlijk geen van alle mogelijk zijn...
    Kyshenko vecht op 21 november in Groningen tegen Hicham Elgaoui. Dus dat gaat m niet worden denk ik.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Gemiste kans vind ik het een beetje. Top dat Verhoeven en Holzken er zijn maar spijtig dat we een Saki & Spong hier gaan missen. Ga er wel heen denk ik. Verhoeven nu al paar keer live gezien en is toch dik als je het live kan meemaken. Holzken kijk ik ook altijd naar uit. Hopelijk krijgen we wat belgen te zien. Ben Mo bijvoorbeeld is een plezier om bezig te zien. Bonte mag infeite ook niet ontbreken.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    528
    vCash
    111758

    Default

    @Blackadder: paar van m'n favoriete vechters zijn er te zien (o.a. Levin, Holzken), leuke nieuwe vechters (die 2 Canadese gasten zijn erg welkome nieuwe aanwinsten) en eigenlijk altijd wel goede match making. Daarnaast zit de productie altijd goed in elkaar.

    Ben het met iedereen eens die zegt dat de 2 zwaarste gewichtsklasses ooit wat meer spanning met zich mee brachten maar het is ook in de rest van de wereld geen 2009 meer.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Verdomme zit ik net in Praag....

    Top dat er weer een groot evenement in Nederland is. Werd echt weer tijd.

  21. #21
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Geen Spong, Saki, Hari.

    Ik hoop wel dat het wel een gala wordt dat nederland vs the world is inplaats van die b vechters uit Amerika.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Top dat Glory hier in Nederland neerstrijkt. Hopelijk wordt het een jaarlijks terugkerend event. Hoop wel dat men zich meer richt op de topvechters in de wereld ipv het accent te veel bij Amerikaanse vechters richten die internationaal gezien niet echt de top zijn.

    Wat betreft de zwaargewichten kan Glory het ook niet helpen dat de golden era voorbij is. De K-1 heeft de wind mee gehad met een lichting geweldige zwaargewichten. Die zijn er nu niet meer (Spong en Saki zie ik dan als -95). Dat is iets dat in veel sporten voorkomt dat er af en toe een gouden generatie is.

    Hoop dat men wat namen als Sittichai, Levin, Marcus, Roosmalen ook op de kaart zet. Helemaal geweldig zou natuurlijk Andy Souwer zijn.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Kan niets vinden bij ticketmaster, iemand een idee hoeveel de kaarten gaan kosten ?
    Thaigym Zoetermeer

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Rai is duur dus reken op minimaal 50 euro voor een kaartje.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Ben jaren geleden,denk wel 20 jaar,in de rai geweest bij regilio tuur en don diego poeder,geweldige ambiance daar,en we hadden
    op 1 persoon na een boksclinic gewonnen met regilio in New York,zit r nu nog aan te denken,durf nogeens niet te vliegen...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •