MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Laat hem nou lekker eerst in WSOF wat partijtjes doen voordat we het gaan hebben over een gevecht tegen een topzware gast die toch jongens als Alistair en Mitrione heeft verslagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    gaaf! zou hij het weer een beetje goed kunnen maken voor yvel

  3. #28
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik zal wel een ongeduldige fan zijn, maar snap niet dat hij het zelfvertrouwen heeft met Rothwell te knokken en vervolgens tegen nobody's blijft vechten.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik zal wel een ongeduldige fan zijn, maar snap niet dat hij het zelfvertrouwen heeft met Rothwell te knokken en vervolgens tegen nobody's blijft vechten.
    Dus jij denkt dat hij wel even zijn tegenstanders allemaal uit kan kiezen?

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.
    Ik ben altijd een groot fan van Tyrone Spong de kick- en thaibokser geweest.
    Daar wil ik het persoonlijk even bij laten..

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    @T15Boxing met die instelling van "probeer maar niet want het kan mislukken" kom je ook niet ver. Of Tyrone nu vecht met MMA Gloves, bokshandschoenen of zwemflippers, Iemand KO slaan en incasseren is voor hem niets nieuws. Ik ben het ermee eens dat het niet makkelijk is en je niet eventjes bij Showtime of UFC binnenvalt en daar champ word maar met een staat van dienst als Tyrone is het zeker proberen waard.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Spong en zn fans. Hij kan zo even tegen top 10 tegenstanders in het boksen en ook in MMA. Ik krijg het gevoel dat veel van jullie hem 'Bo Jackson' noemen in zn gym.
    Ik krijg het gevoel dat hij jouw knikkers heeft afgepakt op het schoolplein.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Beschuldigen jullie mij ervan dat ik laatst de putdeksel van een sproeier eraf had gehaald zodat een joggende Tyrone zou struikelen en zn knie blesseren? Kom op zeg, swa.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Beschuldigen jullie mij ervan dat ik laatst de putdeksel van een sproeier eraf had gehaald zodat een joggende Tyrone zou struikelen en zn knie blesseren? Kom op zeg, swa.
    Dat zou me niks verbazen inderdaad
    Fighting is poetry in motion

  11. #36
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    UFC is toch een smerige organisatie (soms).

    Miocic valt geblesseerd uit 2 weken voor het gevecht en zijn volgende gevecht is een co main event spot tijdens UFC 195 tegen Arlovski. Ik zie dit meer als een beloning en ik denk toch echt dat het waar is dat de de UFC bepaalde vechters niet als champ wilt op een of andere manier. Ik bedoel maar van wie is er werkelijk nou fan van Ben Rothwell? Hij sloeg Overeem KO, maar maakt Overeem nu een mooie comeback tegen Dos Santos dan is hij zeker hoger in de "rangorde" voor een titleshot.

    Ook Ryan Bader zijn coach maakte een opmerking dat de UFC Bader misschien wel niet als champ wilt hebben.
    http://www.mmamania.com/2015/10/21/9585422/ufc-screws-ben-rothwell-books-stipe-miocic-vs-andrei-arlovski-ufc-195-co-main-event-mma

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Kingbalotelli View Post
    UFC is toch een smerige organisatie (soms).

    Miocic valt geblesseerd uit 2 weken voor het gevecht en zijn volgende gevecht is een co main event spot tijdens UFC 195 tegen Arlovski. Ik zie dit meer als een beloning en ik denk toch echt dat het waar is dat de de UFC bepaalde vechters niet als champ wilt op een of andere manier. Ik bedoel maar van wie is er werkelijk nou fan van Ben Rothwell? Hij sloeg Overeem KO, maar maakt Overeem nu een mooie comeback tegen Dos Santos dan is hij zeker hoger in de "rangorde" voor een titleshot.

    Ook Ryan Bader zijn coach maakte een opmerking dat de UFC Bader misschien wel niet als champ wilt hebben.
    http://www.mmamania.com/2015/10/21/9...main-event-mma
    Ik snap wat je bedoelt maar er zit wat mij betreft een grote maar aan dit verhaal: De kans dat Rothwell kampioen wordt is enorm klein en daar zal de UFC toch niet te veel tactiek op loslaten lijkt me.
    En neem ze het eens kwalijk, als ik de promoter was zou ik ook mijn voorkeuren hebben. En als je blijft winnen dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel.

  13. #38
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Rothwell moet je toch niet nog een keer tegen Velasquez ofzo willen laten vechten? Zijn jullie vergeten wat er vorige keer gebeurde?

  14. #39
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik snap wat je bedoelt maar er zit wat mij betreft een grote maar aan dit verhaal: De kans dat Rothwell kampioen wordt is enorm klein en daar zal de UFC toch niet te veel tactiek op loslaten lijkt me.
    En neem ze het eens kwalijk, als ik de promoter was zou ik ook mijn voorkeuren hebben. En als je blijft winnen dan kom je er uiteindelijk vanzelf wel.
    Ik ook zoals ik al zei wie is er nou fan van Rothwell of betaalt een ppv voor hem. 1% van het segment?

    Maar had liever gezien dat ze het gevecht gewoon verschoven, want nu wordt Miocic eigenlijk gewoon beloond.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •